Master universitar în educație incluzivă, democrație și învățare cooperativă

Generalități

Programul de descriere

Obiectivul masterului este de a instrui profesioniști în proiectarea, implementarea și evaluarea propunerilor de intervenție menite să faciliteze diversitatea proceselor de învățare în mediile sociale și educaționale pentru o mai mare incluziune a oamenilor.

Master-ul oferă absolvenților o pregătire în principiile și modelele de teorie și cercetare participativă pe care se bazează învățarea incluzivă, democratică și cooperativă, bazată pe învățare, atât în mediul social, cât și în cel educațional.

De asemenea, masterul permite analizarea factorilor diversității sociale, culturale și a derivatelor condițiilor personale care acționează ca bariere. De asemenea, formează o modalitate de a planifica practicile educaționale în cadrul școlii și social, care includ măsuri universale pentru a sprijini incluziunea, astfel încât să acționeze ca comunități educaționale autentice și de învățare. Oferă instrumente pentru planificarea și personalizarea curriculumului , procesele de evaluare incluzivă care folosesc un cadru de competențe și dezvoltarea de strategii metodologice și organizaționale bazate pe învățarea cooperativă care pot favoriza un răspuns incluziv și echitabil în clasă. În cele din urmă, masterul se concentrează asupra modului de a promova crearea de medii democratice și participative inclusive în cadrul școlii sau în mediile sociale.

Absolvenții vor fi instruiți să interacționeze în contexte globale și internaționale pentru a identifica nevoile și noile realități care permit transferarea cunoștințelor în domeniile de dezvoltare profesională actuale sau emergente, cu capacitatea de a se adapta și a se autodirija în procesele profesionale și de cercetare .

132814_kids-girl-pencil-drawing-159823.jpeg

  • ECTS: 60 credite
  • Date: din octombrie până în iunie
  • Modalitate: online
  • Limba de instruire: spaniolă
  • Orientare: profesională și cercetare
  • Coordonator: Dr. José Ramon Lago (jramon.lago@uvic.cat)
  • Adresat: absolvenților universității în educația timpurie a profesorului, educație primară, educație socială, pedagogie, psihopedagogie și psihologie sau alți absolvenți universitari legate de educație și incluziune

Curriculum

module

  • Incluziunea educațională și socială și excluderea și politicile educaționale
  • Cercetarea incluziunii
  • Includerea în centrele și comunitățile educaționale
  • Includerea în sala de clasă
  • Includerea și diferențele individuale
  • Analiza cazurilor și proiectul final de master

acces

Cerințe generale de acces

Puteți accesa un master universitar dacă aveți:

  • o diplomă universitară oficială spaniolă (indiferent de nivel și durată)
  • un grad eliberat de o instituție de învățământ superior dintr-un alt stat care este membru al Spațiului European de Învățământ Superior, care în țara emitentă autorizează accesul la Master's Teachings.
  • o diplomă universitară străină din Spațiul European de Învățământ Superior, fără a necesita omologare completă, nivel de pregătire echivalent cu o diplomă universitară oficială de stat și care în țara de origine împuternicește să acceseze studii postuniversitare.

În afară de cerințele generale de acces, fiecare master are anumite cerințe specifice de admitere și criterii de selecție.

Cerințe de admitere

  • Îndeplinește cerințele pentru a preda în învățământul secundar obligatoriu, bacalaureatul sau formarea profesională sau pentru a accesa o pregătire calificată.
  • Dețineți titlul de absolvent de diplomă în profesor de educație timpurie, profesor de educație primară, educație socială sau absolvent în pedagogie, psihopedagogie, psihologie sau o diplomă universitară echivalentă.

Universitatea din Vic își rezervă dreptul de a nu preda masterul dacă numărul minim de studenți nu este înregistrat.

criterii de selecție

Atunci când numărul de solicitări de acces de către persoanele care îndeplinesc cerințele este mai mare decât numărul locurilor de predare, se vor aplica următoarele criterii de merit pentru a selecta candidații care vor fi admiși:

  • Experiență profesională legată de master: 30 de puncte.
  • Gradul de adecvare al gradului precedent: dețineți MU în învățământul secundar obligatoriu și bacalaureat, formare profesională și predare de limbi străine sau certificatul de aptitudine pedagogică: 20 de puncte.
  • Fișa academică a studiilor anterioare: 20 de puncte
  • Cunoașterea unei limbi a treia: 10 puncte
  • Mobilitate în timpul studiilor anterioare: maxim 10 puncte
  • Declarația obiectivelor, care să indice motivația personală a candidatului și obiectivele care l-au determinat să solicite un loc în master: 10 puncte

Calendar de preînregistrare

preînregistrarea

Prima perioadă: în perioada 18 martie - 16 septembrie 2020

Admitere / Alocare

  • Prima perioadă: între 11 și 15 mai 2020
  • A 2-a perioadă: între 3 și 10 iunie 2020
  • A treia perioadă: între 1 și 8 iulie 2020
  • A 4-a perioadă: între 3 și 9 septembrie 2020
  • A 5-a perioadă: între 18 și 23 septembrie 2020

înregistrare

  • Primă perioadă admisă: 25 - 29 mai 2020
  • A doua perioadă admisă: între 16 și 23 iunie 2020
  • A treia perioadă admisă: între 15 și 22 iulie 2020
  • Admiterea perioadei a 4-a: între 15 și 22 septembrie 2020
  • Perioada a 5-a admisă: între 28 septembrie și 2 octombrie 2020

Perioadele de admitere după prima vor avea loc numai în cazul în care există locuri vacante.

Candidații care completează preînregistrarea în ultima zi a perioadei stabilite vor avea o zi suplimentară pentru a prezenta documentația pendinte.

perspectivele de carieră

  • Profesorii și profesorii din centrele educaționale, în special atașați profilurilor profesionale de atenție la diversitate.
  • Psihologii și pedagogii care lucrează în servicii educaționale, sociale, de sănătate și / sau comunitare
  • Educatorii sociali care intervin în instituții sau servicii care vizează asistarea persoanelor care din motive personale, sociale, culturale sau de gen sunt expuse riscului de excludere.
  • Cercetători, manageri de servicii sau tehnicieni orientați la dezvoltarea de cercetări sau politici privind incluziunea educațională sau socială.
Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

Universitat de Vic - Central University of Catalonia emerged from a regional and citizens’ initiative to continue with a university tradition that goes back to the Middle Ages. UVic-UCC is a public un ... Citeste mai mult

Universitat de Vic - Central University of Catalonia emerged from a regional and citizens’ initiative to continue with a university tradition that goes back to the Middle Ages. UVic-UCC is a public university under private management. Citește mai puţin