Master online în marketing digital și comerț electronic
GBSB Global Business School - Online programs
Informatie cheie
Locația campusului
Spain Online, Spania
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
12 - 24 months
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
EUR 6.750 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Apr 2024
Introducere
Marketingul digital s-a transformat într-o parte esențială a managementului de marketing al practic oricărei companii din fiecare industrie. Masterul online în marketing digital și comerț electronic îi ajută pe studenți să descopere domeniul dinamic și complex al marketingului digital și oferă atât cunoștințe teoretice, cât și practice.
Principalele domenii acoperite în timpul programului sunt managementul site-ului web, UX, marketing prin e-mail, strategie de marketing digital și planificare de marketing, optimizare pentru motoarele de căutare (SEO), marketing de conținut, generare de clienți potențiali, inbound marketing, marketing pentru motoarele de căutare (SEM), managementul reputației online, seminarii web, marketing afiliat, rețele sociale și comerț electronic.
Repere ale programului
- Leadership în educația digitală în Spania.
- Facultate cu experiență în marketing digital și comerț electronic.
- Studenți din 100 de țări diferite.
- Vizite multiple ale companiei și cunoștințe practice.
- Metodologia de predare a învăţării prin practică.
- Specialiștii în marketing digital sunt la mare căutare și sunt cel mai angajat tip de profesionist de marketing.
Curriculum
Ce veți învăța
Competențele manageriale ale liderilor din întreaga lume:
Studiul pentru un Master în Marketing Digital în Barcelona îi pregătește pe studenți să conducă echipe, să negocieze și să comunice eficient în medii internaționale, gestionând diverse proiecte de marketing digital și comerț electronic.
Marketingul digital aplicat managementului de marketing:
Obțineți cunoștințe despre instrumentele și tehnicile de marketing digital utilizate pe scară largă în sectorul de marketing global de astăzi.
Comunicații de marketing digital:
Domeniul comunicațiilor de marketing digital este în mod fundamental echivalentul mixului tradițional de comunicare de marketing. Studenții se obișnuiesc cu instrumentele de comunicare de marketing digital, care includ reclame grafice și publicitate cu plata pe clic, pe lângă multe altele.
Managementul comertului electronic:
Aflați cum să rămâneți relevant și competitiv folosind soluții inteligente de comerț electronic și de management al afacerilor electronice. Dobândiți abilitățile și pregătirea necesare pentru a reuși în comerțul electronic în timp ce studiați pentru masteratul în marketing digital în Barcelona.
Strategie digitală:
Dobândiți baza pentru implementarea strategiilor de marketing digital și utilizați cele mai importante tehnologii informaționale de pe piață care au schimbat modelele de afaceri în ultima vreme.
Structura programului:
- Lucru în echipă eficient și management de proiect (6 ECTS)
- Management strategic și analiză (8 ECTS)
- Economie și geopolitică (6 ECTS)
- Marketing strategic (6 ECTS)
- Managementul operațiunilor (6 ECTS)
- Finanțe pentru management (8 ECTS)
- Transformare digitală, inovare și tehnologie (6 ECTS)
- Business Intelligence în era Big Data și AI (6 ECTS)
- Social Media Marketing (6 ECTS)
- Marketing web și mobil (6 ECTS)
- E-Commerce și fidelizarea clienților digitali (6 ECTS)
Admitere
Clasamente
- Acreditat de Consiliul de Acreditare pentru Școli și Programe de Afaceri (ACBSP)
- Premiată ca o școală de afaceride cinci stele pentru calitatea predării de către QS Ranking System
- Singura instituție de învățământ superior din Spania acreditată de Microsoft ca lider în educația digitală
- A primit 3 scoruri de top la U-Multirank pentru diviziile de cercetare, predare și învățare și orientare internațională
Oportunități de carieră
Masterul online în marketing digital pregătește studenții să intre în industria tehnologică revoluționară. Studenții care obțin masterul în marketing digital și comerț electronic de la GBSB Global Business School vor fi înarmați cu cele mai recente concepte și tehnici de marketing digital, pregătindu-i pentru viitorul lor interesant în această industrie populară.
NOU MANAGER DE DEZVOLTARE DE PRODUSE
MANAGER REPUTATIE ONLINE (ORM)
MANAGER E-COMMERCE
CONSUMATOR/ANALIST DE PUBLIC DIGITAL
DIGITAL MARKETING MANAGER
CRM MANAGER (GESTIONAREA RELAȚIILOR CU CLIENȚII)
BRAND MANAGER
MANAGER DE CONTINUT
DIGITAL COMUNICATION & DIGITAL MEDIA MANAGER
MANAGER SEO și POZIȚIONARE WEB
ANALIST ACTIVE DIGITALE
Comercializatorii digitali sunt foarte căutați și sunt din ce în ce mai mulți profesioniști de marketing.
Galerie
Rezultatul programului
Cunoştinţe:
- Are cunoștințe de specialitate cuprinzătoare și înțelegere a modului în care cadrele culturale, economice, politice și tehnologice afectează practicile de management și modul în care acestea pot fi gestionate eficient;
- Identifică și evaluează abordările teoretice necesare pentru planificarea și luarea deciziilor în afaceri. Acestea includ idei care sprijină modelarea și gestionarea deciziilor într-o gamă largă de domenii funcționale;
- Are cunoștințe relevante despre organizații și despre rolul lor în desfășurarea unei afaceri durabile în contextul în care își desfășoară activitatea și despre modul în care sunt gestionate în conformitate cu codurile de etică și responsabilitatea socială corporativă;
- Are o înțelegere critică a managementului continuității afacerii, inclusiv cunoștințe despre posibilele riscuri și mediile de reglementare care pot afecta operațiunile de afaceri;
- Are cunoștințe cuprinzătoare despre metodele de gestionare a proceselor de inovare și a tehnologiilor digitale care sunt solicitate și a implicațiilor tehnologiilor digitale pentru indivizi și societăți;
- Identifică și evaluează problemele cheie legate de administrarea elementelor umane atunci când gestionează proiecte precum munca în echipă, comunicarea, motivația și diversitatea;
- Are o înțelegere cuprinzătoare și critică a principalelor probleme curente de cercetare în management, precum și într-o anumită industrie sau domeniu funcțional de interes profesional personal;
- Posedă cunoștințe teoretice și practice multidisciplinare de management într-o anumită industrie sau domeniu funcțional de interes personal și profesional.
Aptitudini:
- Realizează evaluare și analiză critică a mediului de afaceri și a principalelor concepte, structuri și abordări ale managementului strategic al afacerii cu informații incomplete sau limitate;
- Demonstrează capacitatea de a folosi abilități specializate pentru a lua decizii și a crea strategii globale în diferite operațiuni de afaceri, transformare digitală și finanțare pentru a se adapta la un mediu de afaceri în schimbare rapidă;
- Demonstrează abilități de conducere necesare pentru a împuternici, inspira și gestiona echipe, inovație și soluționarea creativă a problemelor în timpul administrării unei afaceri;
- Dezvoltă noi abilități ca răspuns la cunoștințele și tehnicile emergente în domeniul managementului afacerilor, inclusiv abilități digitale și utilizarea tehnologiilor moderne;
- Dezvoltă capacitatea de a identifica și evalua riscurile legate de mediul de afaceri, digital și financiar și de a concepe strategii pentru a atenua riscurile manageriale specifice;
- Monitorizează și menține conformitatea cu reglementările de afaceri adecvate și formulează răspunsuri practice la provocările juridice și externe asociate cu operarea unei afaceri;
- Demonstrați capacitatea de a utiliza datele referitoare la analiza de afaceri pentru a prognoza și a executa mai bine strategiile și operațiunile de afaceri;
- Demonstrează capacitatea de a utiliza cunoștințele și abilitățile de management pentru a efectua cercetări într-o anumită industrie sau arie funcțională de interes profesional personal, ținând cont de necesitatea sintezei, stabilirii obiectivelor, procesului metodologic și aplicarea strategiilor;
- Demonstrați cunoștințe de specialitate în management, care includ reflectarea asupra responsabilităților sociale și etice legate de execuția funcției manageriale.
Competențe:
- Demonstrează capacitatea de a răspunde la principalele variabile politice, economice, sociale și tehnologice și de a formula prioritățile și strategiile necesare pentru ca o organizație să reușească luând în considerare perspectivele și tendințele globale;
- Gestionează proiecte de afaceri prin stabilirea unei viziuni globale care încorporează fiecare fațetă a dezvoltării afacerii și construiește inovația și diversitatea culturală ca un avantaj în contexte de afaceri care sunt complexe și imprevizibile și necesită noi abordări strategice;
- Este responsabil pentru gestionarea oamenilor și practicarea managementului cu angajament față de valorile democratice și sustenabilitate, adoptând practicile bazate pe învățare, servicii și incluziune socială;
- Demonstrează autonomie în direcția dezvoltării personale și a învățării pe tot parcursul vieții aplicabile mediului de afaceri;
- Creează un diagnostic bazat pe cercetare pentru problemele din management prin integrarea cunoștințelor din domenii noi sau interdisciplinare în management și emite judecăți cu informații incomplete sau limitate;
- Se angajează în analize critice în domeniul managementului și demonstrează gândire independentă, evaluare și rezolvare de probleme susținute de argumente bazate pe dovezi;
- Asumați-vă responsabilitatea pentru a contribui la cunoștințele profesionale în management sau într-o anumită industrie/zonă funcțională de interes profesional personal prin identificarea unei probleme de afaceri existente și prin efectuarea de cercetări originale.