Master online în comunicare de marketing cross-media
eLearning Academy for Communication GmbH
Informatie cheie
Locația campusului
Online
Limbi Străine
Engleză, Germană
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
2 semesters
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
EUR 8.900 / per course
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Doriți să vă aprofundați cunoștințele despre comunicarea de marketing cross-media și să vă creșteți oportunitățile de carieră? Ți-ar plăcea să studiezi independent de timp și loc și să decizi singur cât timp vrei să aloci pentru educația ta continuă? Experiența ta profesională te lasă cu sentimentul că nu poți învăța nimic nou într-un program de licență? Ați dori în continuare să vă completați experiența din punct de vedere academic și astfel să vă îmbunătățiți statutul profesional? Ați terminat deja o diplomă în marketing și acum vă aflați în industria de comunicații și marketing și aveți nevoie urgent de mai multă expertiză în domeniu? Ești în căutarea unui program de studii interdisciplinare care îmbină know-how-ul diverselor institute și mulți ani de experiență? Și toate acestea în combinație cu sprijin individual? Atunci, programul de studii online Marketing Communication la specializarea Cross-media Marketing Communication International este potrivit pentru tine!
Puteți studia în programul nostru de master online dacă aveți o diplomă de licență recunoscută la nivel internațional sau o experiență profesională echivalentă. În timpul studiilor online în comunicare de marketing, vei finaliza 14 din cele 15 module prin îndeplinirea sarcinilor alocate și un modul printr-un examen. La sfârșitul studiilor, vă veți prezenta teza de master în domeniul comunicării de marketing cross-media unui mic consiliu de examinatori online sau la fața locului.
Admitere
Curriculum
Cursul este format din trei niveluri în care trebuie parcurs un total de 15 module.
Modulele valorează 4 sau 2 ECTS. Teza de master (14 ECTS) încheie cursul.
Încheiați modulele cu elaborarea unei sarcini de modul. O excepție de la aceasta este modulul juridic, care se încheie cu o examinare online. Cele paisprezece elaborări cuprind între șapte și cincisprezece pagini. Numai conceptul de comunicare este o sarcină ceva mai lungă. Puteți edita tot conținutul oricând și oriunde doriți. În modulele de proiectare și teză de master, aveți câte trei programări online pentru seminar. De asemenea, aici puteți alege data și participa de oriunde doriți. Singurul lucru de care aveți nevoie este un acces stabil la internet.
În total, paisprezece sarcini, un test, o teză de master și un examen de master te separă de gradul tău.
Prima etapă de învățare
În etapa 1 vei finaliza trei module cu conținut general de marketing și comunicare. La acest nivel, veți găsi și modulul Scriere științifică și Cercetare socială empirică. Acesta este un modul, în care vă prezentăm lucrările bazate pe literatură și dovezi și, astfel, punem o bază bună pentru munca care urmează să fie realizată în modulele ulterioare.
A doua etapă de învățare
În etapa 2 ne ocupăm de practica zilnică a comunicării de marketing cross-media. Aceasta include lucrul cu text, imagini și video, precum și comunicarea evenimentelor, comunicarea integrată, relațiile publice și domeniul practic al comunicării de marketing în general. În modulul de campanie de comunicare și design, vă creați propriul concept de comunicare cross-media. O sarcină, care vă poate servi și ca obiect de referință pentru cererile de angajare.
A treia etapă de învățare
În etapa 3, punem un accent puternic pe viitor. Separăm comunicarea de marketing orientată spre imagine de cea orientată spre vânzări pentru a le reuni din nou într-o abordare cross-media care reflectă tendințele comunicării de marketing. Reputația și comunicarea de criză ca înaltă artă a profesioniștilor în comunicare, precum și legea și etica pentru industria comunicațiilor vă deschid calea pentru a deveni consultant senior.
Seminarul pentru teza de master este repartizat la nivelul 3, deoarece în acest moment ar fi trebuit să fi finalizat deja câteva module pentru a alege o temă potrivită. În principiu, însă, ești liber să decizi când vrei să începi seminarul. Începeți seminarul ori de câte ori aveți o expunere de prezentat. Înregistrare simplă pentru o programare online pentru seminar. Conform motto-ului nostru: Studiază oricând vrei!
Rezultatul programului
Absolvenții de succes primesc diploma academică „Master of Arts in Marketing Communication” (abreviat „MA” sau „MA”) de la Universitatea de Științe Aplicate Burgenland.
Taxa de școlarizare a programului
Mărturii studențești
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
BA (Hons) Afaceri (Marketing) (CMI)
- Online
Licențiat în comunicări integrate de marketing: comunicări sportive
- Livingston, Statele Unite ale Americii
Licențiat în comunicări integrate de marketing: design grafic
- Livingston, Statele Unite ale Americii