Master online în marketing digital și gestionarea veniturilor

Generalități

Programul de descriere

Acest master se concentrează pe furnizarea studenților de cunoștințele de marketing digital pentru turism și comerț electronic necesare dezvoltării unei strategii eficiente de marketing și vânzări în orice tip de cazare turistică.

În zonele de marketing digital și comerț electronic, companiile trebuie să crească vizibilitatea și vizibilitatea site-urilor lor web, să își îmbunătățească poziționarea, să-și optimizeze prezența pe rețelele sociale și să gestioneze comerțul electronic, pentru a asigura succesul pe piață. Profesioniștii din sectorul turismului trebuie să se specializeze în noi modele de management. Din ce în ce mai mult, hotelurile și alte companii de turism, cum ar fi companiile aeriene și agențiile de turism, solicită profiluri ale managerilor de venituri și marketing experți pentru a-i ajuta să își maximizeze veniturile.

Managementul veniturilor și marketingul digital au devenit instrumente indispensabile pentru managementul zilnic. Incertitudinea economică, variațiile cererii, scăderea prețurilor sau creșterea canalelor de vânzare, printre alte cauze; Acestea fac din ce în ce mai necesar ca companiile să aibă o strategie solidă de marketing și de gestionare a veniturilor care să evite pierderea oportunităților de vânzare.

133526_pexels-photo-3808021.jpeg

destinatari

  1. Absolvenți și absolvenți care doresc să-și orienteze cariera spre marketing digital și / sau gestionarea veniturilor.
  2. Profesioniști care doresc să intre în marketing digital și gestionarea veniturilor.
  3. Profesioniști care doresc să-și creeze propria companie legată de Marketing Digital și / sau Managementul Veniturilor.

grad dublu

Gradul acordat de Universitat de Girona este un grad propriu emis de Fundația Universitat de Girona, pe deplin recunoscut.

Durata programului

1 an universitar (9 luni: din octombrie până în iunie)

inițiere

Octombrie 2020

Caracteristicile programului

Aplicare practică

Dobândiți cunoștințele tehnice pentru a putea lucra cu succes în marketing digital și gestionarea veniturilor.

Instrumente și tendințe cheie

Cunoașteți în profunzime instrumentele cheie și digitale ale marketingului digital, veniturilor și gestionării randamentului.

Cunoștințe specifice

Obțineți o viziune reală și actuală a marketingului digital și a gestionării veniturilor, datorită personalului nostru didactic format din specialiști în sectorul turismului.

Perspectivă reală de afaceri

Asimilați practic metodele, abilitățile și viziunea strategică necesare gestionării profesionale a veniturilor.

plan strategic

Dezvoltarea unui plan strategic de afaceri și identificarea și evaluarea de noi instrumente.

Proiect de Master final

Proiectați și dezvoltați un proiect final de master în care studentul va reflecta cunoștințele dobândite pe parcursul programului și aplicarea sa practică.

Curriculum

  • Introducere în marketingul online
  • Design web și aplicații
  • SEO și publicitate
  • Analiza web, Google Analytics și Interpretarea rezultatelor
  • Managementul comunității și gestionarea reputației online
  • Marketing Influencer
  • Marketing de intrare vs Marketing de ieșire
  • Automatizare prin e-mail, blogging și marketing
  • e-commerce și e-turism
  • Distribuția turistică și strategiile de marketing online
  • Management financiar: Management bugetar, Planificare și control, Investiții și finanțare
  • Bazele de gestionare a veniturilor
  • Managementul strategic al veniturilor: stabilirea prețurilor și prognoza
  • Managementul și distribuția veniturilor
  • Benchmarking: total și grupuri
  • Instrumente de gestionare a veniturilor
  • Excel pentru managerii de venituri
  • Simulare de gestionare a veniturilor - Sistem de administrare a hotelurilor
  • Proiect de Master final

133527_pexels-photo-2422293.jpeg

Cerințe de acces

  • Gradul oficial al Universității
  • În cazul în care nu are o diplomă universitară oficială, trebuie prezentat un document oficial cu ultimele studii finalizate.
  • Copiați pașaportul / DNI / NIE
  • Curriculum vitae cu fotografie
  • Scrisoare de motivare

perspectivele de carieră

  • Director sau Director de marketing
  • Director sau șef de gestionare a veniturilor
  • Șef departament vânzări
  • Director hotel sau director adjunct
  • Șeful recepției hotelului
  • Community manager
  • Consultant turistic
  • Consultant specializat în Managementul Veniturilor
  • Consultant specializat în marketing digital în turism
  • antreprenor

Introducerea și practicile în muncă

Studentul acestui master poate face stagii extracurriculare în companii în mod voluntar și opțional, atât timp cât sunt efectuate în perioada academică a programului.

Colaborarea EUROAULA cu HOSCO Hospitality Connection, portal de oferte de stagii și oferte de locuri de muncă în sectorul turismului internațional, oferă studenților noștri peste 2.500 de oferte de internship pe an și peste 850 de companii de turism.

Dezvoltare profesională

Câte bilete sunt cumpărate de pe site-ul unei companii aeriene? Și câte rezervări la hotel se fac în fiecare zi pe web? Comerțul electronic este instrumentul cheie în sectorul turismului.

mijloace

Studenții EUROAULA, Escuela Universitaria Barcelona, lucrează într-un mediu digital.

Pentru a le facilita studiile, fiecare student are:

  • Campus virtual
  • Tutoriale online cu profesorii tăi
  • Cursuri practice și cazuri reale
  • Sali de curs cu echipamente multimedia
  • Sala de studiu, Biblioteca și spațiul de agrement cu calculatoare și conexiune la internet
  • Acces gratuit în întregul centru la serviciile Wi-Fi

Companii colaboratoare

Următoarele companii colaborează cu Euroaula, Escola Universitaria, participând la predarea programelor noastre, organizând conferințe sau încheind acorduri de stagiu cu studenții noștri:

133525_Empresascolaboradoras.jpg

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

The EUROAULA University School of Tourism is an institution founded in the year 1987 and specialized in tourism training. Since 1997, EUROAULA is affiliated with the University of Girona, offering th ... Citeste mai mult

The EUROAULA University School of Tourism is an institution founded in the year 1987 and specialized in tourism training. Since 1997, EUROAULA is affiliated with the University of Girona, offering the Degree in Tourism, the Double Degree in Tourism and Internacional Hospitality and Tourism Management, as well as Masters and Postgraduate degrees. Therefore, those university studies are entirely official and recognized. Citește mai puţin