Master online în NeuroMarketing

Generalități

Programul de descriere

121479_Face-NMK-gafas.jpg
  • Modalitate: online
  • Diplomă: grad universitar de la UCAM - Universitatea Católica de Murcia, Spania.
  • Credite: 60 ECTS (Sistemul european de acumulare a creditelor și transferurilor)
  • Durata: 9 luni
  • Preț: Consultați. DISPOZITIV DISPOZITIV Reduceri.

Trăiește o experiență de excepție

Acest Master Online în NeuroMarketing este unic pentru metodologia și conținutul său original, astfel încât să puteți trăi o experiență excepțională .

  • Apropierea personală și conexiunea permanentă a tutorilor și profesorilor pentru a vă sprijini și a vă ghida în calea de învățare.
  • Motivațional, datorită amenințării, actualizării și revitalizării continue.
  • Practicitate, prin urmare, puteți aplica imediat ceea ce ați învățat.
  • Nivel de conținut și profesori excelenți pentru a asigura calitatea învățării tale.
  • Studiați în ritmul propriu, prin urmare veți avea o flexibilitate totală a programului și a locului.

Ce este NeuroMarketing?

Neuromarketingul este un salt calitativ care îmbogățește foarte mult marketingul tradițional datorită avansării Neuroștiinței (știință care studiază biologia creierului, comportamentele, emoțiile și reacțiile noastre).

Această disciplină explică, din profunzimile funcționării creierului consumatorilor, atitudinile, emoțiile, preferințele, impulsurile și comportamentele acestora pentru a le aplica în marketing, care este relevant în special pentru luarea deciziilor în ceea ce privește comunicarea.

În cele din urmă, acest Master Online în Neuromarketing oferă instrumentele esențiale pentru actualizarea profesionistului care satisface o cerere în creștere și accelerată .


Susținut de:

121405_Ucam-logo1v1-448x169.jpg

Piața muncii

Zonele de marketing pentru afaceri, Agenții de publicitate și marketing, Consultanți, Laboratoare de neuromarketing, Community Manager, Comunicare, Proiectare publicitate.

În general, se potrivește perfect tuturor celor care doresc să facă un pas către un nivel superior de marketing.

conținut

Modulul 1: Neuroștiințe aplicate marketingului: Neuromarketing și Neuroeconomie

  • Neuroștiință, Marketing, Neuroeconomie
  • Neurosciences. Concept, origine și generalități.
  • Marketingul ca strategie
  • Concept și baze
  • neuromarketing
  • Baza științifică. sursă
  • Etică și Neuromarketing
  • Neuroeconomics. Bazele teoretice din perspectivă a. de neuroeconomie
  • Originea și experimentele

Modulul 2: Baza științifică de neuromarketing și neurofiziologie

  • Creierul și neuronul
  • Structura. Neuronii și rețelele neuronale
  • Canalele și neurotransmițătorii
  • Neuropsihologie
  • Sistemul nervos central
  • Piese și țesuturi.
  • Sensibilitate și receptori
  • Sistemul nervos periferic
  • Nervii spinali și nervii cranieni.
  • Sistem motor
  • Simțurile: viziune, miros, ureche, gust, atingere

Modulul 3: Comportamentul consumatorului și psihologie

  • Nevoile, dorințele, motivația și cererea
  • Luarea deciziilor Factorii de influență
  • Prelucrarea informațiilor
  • memorie
  • învățare
  • Piramida lui Maslow
  • Sistemul reptilian
  • Sistemul limbic
  • neocortex
  • Determinarea comportamentului din perspectiva neurofiziologică
  • Corelație „idee-gândire-comportament-acțiune”
  • Neuropiramida Jaime Romano Micha
  • Economie comportamentală Contribuții ale neuroeconomiei la tipificarea comportamentului consumatorului

Modulul 4: Tehnici și studii de neuromarketing

  • Metoda științifică experimentală și cheile pentru realizarea unui studiu de neuromarketing
  • Tehnici neurologice și psihofiziologice:
    • Urmărirea ochilor (ET)
    • Electroencefalogramă (EEG)
    • Rezonanță magnetică funcțională (RMN)
    • Potențiale evocate (PES)
    • Tomografie cu emisie de pozitroni (PET)
  • Răspuns galvanic
  • electromiograma
  • electrocardiogramă
  • Stimularea magnetică transcanală
  • Topografia în stare constantă
  • Test de asociere implicită
  • Indicatori de analiză, eșantionare și analiză și interpretare a rezultatelor
  • Corelația dintre tehnicile de neuromarketing și aplicațiile practice în strategia de marketing

Modulul 5: Neuromarketing Mix: produs, preț, distribuție și comunicare

  • Neuromarketing aplicat conceptualizării și designului produsului
  • Conceptul produs / serviciu
  • Aliniere cerere / ofertă
  • ambalaje
  • Neuromarketing aplicat politicilor de preț. Conceptualizare preț / valoare
  • Neuromarketing aplicat la distribuție. Integrare canal
  • Neuromarketing aplicat managementului mărcii. Conținut de marcă, experiență de brand și management de marcă
  • Neurocomunicații: promovare și publicitate on-off
  • Comunicare neurorelațională
  • Strategii promoționale
  • Strategii de publicitate
  • Neurodesign web
  • povestiri
  • Neurocopywriting

Modulul 6: Tendințe viitoare și noi

  • Neuromanagement
  • Neuroliderazgo
  • Neurocoaching
  • neuropolitics
  • Neuroștiințe și fizică cuantică
  • Aplicații emergente (Neurococina, Neuroturismo, Neuromusica, Neuroarhitectură, neuroeducare)


Verifică detalii, preț, burse și reduceri completând formularul din pagină Vă mulțumim!

121406_Neuromarketing.jpg

Ultima actualizare Mart 2020

Bursa de studiu Keystone

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră

Despre facultate

La Escuela Superior de Comunicación y Marketing de Granada, ESCO es un centro asociado a la Universidad de Gales (Reino Unido) que imparte enseñanzas universitarias de grado con titulación oficial eur ... Citeste mai mult

La Escuela Superior de Comunicación y Marketing de Granada, ESCO es un centro asociado a la Universidad de Gales (Reino Unido) que imparte enseñanzas universitarias de grado con titulación oficial europea y programas de posgrado-máster y cursos de especialización, con titulación propia, avalada por prestigiosas entidades como la Universidad de Málaga y la Universidad Católica de Murcia. Es la primera y única escuela en España de grado superior, especializada en Comunicación y Negocios (Economía): dos áreas de conocimiento fundamentales en la sociedad de la información y con gran futuro y demanda profesional en el siglo XXI. Está formada por 3 escuelas: ESCO, especializada en comunicación y marketing ESCAV, especializada en comunicación audiovisual ESCO-EUNIVERSITAS, especializada en neurociencia aplicada a la empresa y organizaciones Citește mai puţin