Master of Science în Marketingul Digital

Generalități

Citește mai multe despre acest program pe site-ul școlii

Programul de descriere

Gestionați provocările lumii digitale cap-on cu dvs. Master of Science (MS) în Digital Marketing de la Universitatea Northern Illinois. În programul nostru on-line acreditat AACSB, veți dobândi abilitățile și competențele de la marginea de vârf a marketingului digital - de la optimizarea motorului de căutare la marketingul social media, de la măsurarea campaniei la marketingul de conținut și de la marketingul mobil la gestionarea site-urilor responsabile. Veți fi pregătit să câștigați mai multe certificări de marketing digital, să vă dezvoltați afacerea și să obțineți un avantaj durabil față de concurența dvs.

Curriculumul de 30 de credite vă oferă cunoștințe de primă clasă în optimizarea motoarelor de căutare (SEO), măsurarea campaniei, dezvoltarea site-ului și vizualizarea datelor, social media, marketingul de conținut și de conținut. Curriculum-ul vă pregătește să câștigați mai multe certificări de marketing digital, printre care Google Ads, Blueprint Facebook, Hootsuite, Qualtrics, Tableau și multe altele.

Programul evidențiază

  • Credite necesare: 30-39 (studenții cu studii universitare de licență pot fi eligibili să renunțe la unele credite de curs).
  • Cost pe oră de credit: 870 USD pe oră de credit.
  • Timp până la finalizare: studenții cu normă întreagă pot fi în măsură să-și finalizeze diploma în termen de 12 luni.
  • Modalitatea programului: Toate cursurile sunt predate 100% online.
  • Acreditarea: Asociația la Advance Collegiate Schools of Business (AACSB).

Cariere

Industria de marketing digital se extinde exponențial - care se apropie de 120 de miliarde de dolari până în 2021, iar investițiile în afișare, social media, publicitate video online, căutare plătită și marketing prin e-mail reprezintă 46% din totalul publicității până în 2021. să vă asigurați și să vă consolidați rolul în poziții precum:

  • Creator de conținut, Strategist sau Manager.
  • Director de creație.
  • Brandul digital sau managerul de marketing.
  • Analist de date de marketing sau tehnolog.
  • Specialist SEO, Strategist, Manager.
  • Social Media Coordinator sau Strategist.

Cerințe de admitere

MS online în marketingul digital are următoarele cerințe de admitere:

  • Cerere finalizată.
  • Transcrieri.
  • Declarație personală.
  • Relua.
  • Două scrisori de recomandare.
  • GMAT este obligatorie pentru beneficiarii de bacalaureat din instituții din afara SUA. GMAT nu este necesară pentru beneficiarii de bacalaureat din instituțiile americane, dar poate fi folosit pentru a completa cererea.

Forbes. (2017, 26 ianuarie). Cheltuielile pentru marketingul digital din SUA vor ajunge la aproape 120 de miliarde de dolari până în 2021. Adus de la https://www.forbes.com/sites/forrester/2017/01/26/us-digital-marketing-spend-will-near-120-billion-by -2021 / # 66287c23278b, 4 februarie 2019.

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

Create an educational experience as unique as you, and pursue your passion from day one. Get the preparation you need for a successful life and career and the individual support you deserve. Welcome t ... Citeste mai mult

Create an educational experience as unique as you, and pursue your passion from day one. Get the preparation you need for a successful life and career and the individual support you deserve. Welcome to where the big university lifestyle meets personal attention. Citește mai puţin

Acreditări

AACSB Accredited