Master of Marketing
Atlantic International University Masters Programs
Informatie cheie
Locația campusului
Honolulu, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
Contactează şcoala
Ritm
Contactează şcoala
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
Introducere
Obiectivul programului Master of Marketing (MS, MBA, MPA) este de a oferi studenților seturile tehnice și de competențe necesare pentru a deveni un profesionist în marketing care poate rezolva probleme practice din domeniul marketingului. Programul Master of Marketing este oferit online prin învățământ la distanță. După evaluarea atât a dosarelor academice, cât și a experienței de viață, personalul AIU care lucrează împreună cu facultățile și consilierii academici îi va ajuta pe studenți să înființeze un program personalizat, conceput individual. Această flexibilitate pentru a satisface nevoile elevilor este rar întâlnită în alte programe de învățare la distanță. Programul nostru online nu necesită ca toți studenții să urmeze aceleași discipline / cursuri, să utilizeze aceleași cărți sau materiale de învățare. În schimb, programa online de masterat în marketing este concepută individual de către student și consilier academic.
Ea abordează în mod special punctele tari și punctele slabe în ceea ce privește oportunitățile de piață din domeniul major și destinat studenților. Înțelegerea faptului că factorii industriali și geografici ar trebui să influențeze conținutul curriculumului, în loc de un design standardizat, este un semn distinctiv al abordării unice a AIU pentru educația adulților. Această filozofie abordează mediul dinamic și în continuă schimbare al profesioniștilor care lucrează, ajutând elevii adulți să își atingă obiectivele profesionale și personale în cadrul programului de studii.
Galerie
Admitere
Curriculum
Important: Mai jos este un exemplu de subiecte sau domenii pe care le puteți dezvolta și lucra în timpul studiilor. În niciun caz nu este o listă completă sau necesară, deoarece programele AIU nu urmează un curriculum standardizat. Este menit doar ca punct de referință și exemplu. Doriți să aflați mai multe despre proiectarea curriculumului la AIU? ( Curs și curriculum )
Cursuri de bază și subiecte în marketing
- Etica și legea marketingului
- Cercetare de piata
- Strategie de marketing
- Dezvoltarea și marketingul de noi produse
- Marketing international
- Metode statistice
- Metode de colectare a datelor
- Cercetare calitativa
- Managementul marketingului
- Managementul brandului
- Strategia media, analiza și planificarea
- Strategii de relații publice
- Comunicații integrate de marketing
Cursuri de orientare
- Comunicare și investigație (CV-ul complet)
- Teoria organizației (Portofoliu)
- Educație experimentală (autobiografie)
- Evaluarea academică (chestionar)
- Fundamentele cunoașterii (diagramă de integrare)
- Principiile Fundamentale I (Filosofia Educației)
- Evaluare profesională (matrice de autoevaluare)
- Dezvoltarea studiilor universitare (Garanția unui grad academic)
Proiect de cercetare în marketing
- Proiect de masterat
- MBM300 Thesis Proposal
- MBM302 Master Teza (7,500 cuvinte)
Publicarea: Fiecare absolvent de Master of Marketing este încurajat să-și publice lucrările de cercetare, fie online, în domeniul public, fie prin reviste și periodice profesionale din întreaga lume.