Master of Business Administration [Online]
Arkansas Tech University
Informatie cheie
Locația campusului
Russellville, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
2 years
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
USD 12.074 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* scolarizare pe an. Cheltuieli personale: 10.087 USD
Introducere
Obiectivul principal al programului MBA de la Arkansas Tech University este să vă pregătească pentru o carieră de afaceri cu analiza informațiilor și abilitățile de luare a deciziilor executive necesare în lumea afacerilor cu ritm rapid. Dacă sunteți interesat să vă îmbunătățiți cariera de afaceri sau non-business sau căutați o poziție de responsabilitate cu angajatorul dvs. actual, puteți fi interesat să aplicați la acest program.
Diferența pe care o găsiți în programul Tech MBA în comparație cu mulți alții este, accentul său pe analiza și abilitățile de luare a deciziilor pe care le veți învăța. Fiecare curs este conceput pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți abilitatea de a analiza informațiile, nu doar „numerele de criză”. Angajatorii de astăzi sunt interesați de oameni care pot privi datele și ajută compania să ia cele mai bune decizii într-un mediu de afaceri competitiv.
Programul Master of Business Administration (MBA) de la Arkansas Tech University oferă un program de afaceri absolvent pentru studenții care doresc să-și continue educația în afaceri dincolo de nivelul universitar. Programul oferă, pista generală MBA, un MBA cu o concentrare Business Data Analytics și un MBA cu o concentrare de marketing digital. Toate cursurile MBA sunt oferite online. Scopul programului este de a pregăti elevii pentru o carieră de afaceri de succes în rolurile de conducere și de conducere, cu accent pe ajutarea studenților să dezvolte informații importante, abilități analitice și abilități de luare a deciziilor bazate pe date.
Program Precondiții
Studenții vor fi obligați să demonstreze competență în domeniile de curs enumerate mai jos dacă sunt admiși necondiționat sau condiționat la programul de gradul MBA. Competența poate fi demonstrată prin:
- Cursuri de la o universitate acreditată corespunzătoare celor enumerate mai jos; sau
- Certificarea competenței de la o sursă aprobată pentru fiecare dintre domeniile enumerate mai jos; sau
- O combinație de 1 și 2 de mai sus.
Cursuri obligatorii necesare
- Principiile contabilității I & II,
- Principiile economiei I & II,
- Finanțe pentru afaceri și
- Statistici de afaceri.
Cerințe de admitere necondiționate
Studenții sunt eligibili pentru a solicita admiterea necondiționată la programul de diplomă MBA dacă îndeplinesc următoarele:
- Cerințe de admitere pentru Colegiul Absolvent
- Studenții vor trebui, de asemenea, să îndeplinească unul dintre următoarele standarde:
- Un GPA 3,50 de la un program de licență de afaceri acreditat de AACSB sau ACBSP; sau
- Un scor de 1.000 utilizând formula [GMAT + 200 * GPA = 1.000] cu un GPA minim de 2,50 și un minim GMAT de 450. Un scor de test GMAT trebuie luat în ultimii cinci (5) ani; sau
- Un scor GRE combinat minim echivalent cu GMAT de 450. Vă rugăm să verificați linkul de pe site-ul ETS pentru conversie: ETS Conversion Chart. După ce un scor GRE combinat este transformat într-un scor GMAT, scorul GMAT ar trebui să îndeplinească, de asemenea, un scor de 1.000 utilizând formula [GMAT + 200 * GPA = 1.000] cu un GPA minim de 2,50. Un scor GRE de test trebuie să fie luat în ultimii cinci (5) ani.
Admiterea condiționată
Solicitanții care nu îndeplinesc cerința punctului de clasă specificată pentru admiterea necondiționată pot fi admisi condiționat să se înscrie pentru maximum șase (6) credite pe semestru. Dacă un student a fost admis condiționat în funcție de media punctelor de notă, condiția va fi îndeplinită dacă la finalizarea a douăsprezece (12) ore semestru se atinge o medie cumulativă de 3,00 sau mai mare și toate cerințele pentru admiterea necondiționată au fost îndeplinite, incluzând scorurile examenelor GRE sau GMAT menționate mai sus. Un punctaj de test GRE sau GMAT trebuie depus înainte sau după finalizarea a șase (6) ore de semestru de credit.
Studenții pot fi admiși condiționat dacă au îndeplinit următoarele cerințe:
- Cerințe de admitere pentru Colegiul Absolvent;
- Studenții cu un GPA sub 2,50 de la un program de licență acreditat care folosește toate orele câștigate pot câștiga statutul de admitere condiționată dacă punctează cel puțin 1.000 pe formula descrisă mai sus pentru GMAT / GRE;
- Aprobarea din partea Comitetului de admitere a colegiului de afaceri
Cerințe de diplomă
Programul MBA oferă:
- Piesa generală MBA
- MBA cu o concentrare Business Data Analytics
- MBA cu o concentrare de marketing digital
Trasee generale MBA: 24 ore de bază + 6 ore cursuri elective în afara miezului = 30 ore. Curriculumul de 24 de ore MBA:
- ACCT 6103: Analiză contabilă
- BUAD / BDA 6203: Analiza informațiilor despre afaceri
- ECON 6103: economie managerială
- FIN 6203: Management financiar corporativ
- MGMT 6103: Management organizațional și leadership
- MGMT 6203: Modelarea deciziei în gestionarea lanțului de aprovizionare
- MGMT 6903: Management strategic corporativ
- MKT 6103: Managementul marketingului digital
Rețineți că cele 6 ore de alegeri pot fi alese dintre orice cursuri de MBA, altele decât cursurile de bază.
MBA cu o concentrare a Business Data Analytics: 24 ore de bază + 9 ore necesare / electivi = 33 ore. Curriculum-ul de 24 de ore MBA (vezi mai sus) necesar:
- BDA / MKT 6323: Analize predictive aplicate
- BDA 6343: Advanced Analytics
- BDA 6363: Strategie analitică
- Electivă:
- BDA 6353: Strategii de date mari
- BDA 6073: Subiecte speciale în BDA
Rețineți că o alegere poate fi oferită pentru a înlocui unul dintre cursurile necesare.
MBA cu o concentrare de marketing digital: 24 ore de bază + 9 ore necesare / electivi = 33 ore. Curriculum-ul de 24 de ore MBA (vezi mai sus) necesar:
- Analiza predictivă aplicată BDA / MKT 6323
- Electivă:
- MKT 6113: Marketing Strategic Social Media
- MKT 6153: Informații pentru consumatori
- MKT 6093: Subiecte speciale în marketing
Acreditat de AACSB
Colegiul de afaceri al Arkansas Tech University este acreditat de AACSB International, Asociația pentru Advance Collegiate Schools of Business. AACSB International este prima agenție de acreditare pentru școlile de afaceri, subliniind excelența academică și un angajament pentru îmbunătățirea continuă. De asemenea, reprezintă cel mai înalt nivel de realizare pentru școlile de afaceri din întreaga lume. Mai puțin de 20% din școlile de afaceri din lume au acreditare AACSB.
Admitere
Galerie
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea de a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care vă măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.