Programul de descriere
Obiectivul Master of Business Administration (MBA)Master of Business Administration (MBA) își propune să dezvolte în studenți capacitatea de cercetare și analiză, sinteză și creativitate, subliniind în același timp importanța vitală a informației și dezvoltării tehnologice și creșterea gradului de conștientizare a problemelor etice, sociale, de mediu și internaționale care afectează deciziile administrative. Scopul MBA este ca studenții să-și îmbunătățească abilitățile interpersonale, prin durata studiilor, care se realizează prin munca în echipă. Activitățile de grup sunt una dintre metodele de evaluare în majoritatea cursurilor programului.
MBA oferă cunoștințe și abilități într-un mediu care dezvoltă capacitatea studenților de a lua decizii legate de domeniul lor, de a aprofunda și extinde cunoștințele lor în funcționarea și gestionarea afacerilor. Programul MBA oferă, de asemenea, posibilitatea de a vă specializa într-un domeniu, luând două cursuri elective pe teme de o relevanță deosebită pentru interesele individuale și obiectivele carierei.
MBA este un program distinct care cuprinde studiul finanțelor, managementului, marketingului și disciplinelor conexe. Curriculum-ul este conceput pentru a oferi studenților cu sau fără pregătire academică anterioară în afaceri o bază solidă în teoriile și principiile de afaceri, dezvoltând în același timp abilitățile necesare managerilor pentru a analiza situațiile și a conduce organizațiile. Curriculum-ul se bazează pe cursurile de bază găsite în toate programele MBA, demonstrând modul în care fiecare zonă este integrată într-o operațiune de afaceri de succes. Programul oferă un management general postuniversitar și educație post-experiență pentru cei care aspiră sau sunt deja la nivel de conducere superioară în organizații și îi echipează pentru a îndeplini în mod eficient funcții manageriale. În consecință, scopul nu este de a urmări un studiu teoretic academic, ci mai degrabă de a permite teoriei să informeze practica.
Programul MBA este conceput pentru a oferi o experiență academică care transcende cea a clasei tradiționale în care fluxul de informații este în primul rând de la membru al facultății la student. Recunoscând valoarea educațională a experienței extinse a studenților, facultatea caută să stabilească un dialog viguros la clasele lor de MBA. Intenția în educația MBA este ca fiecare participant să contribuie la educația clasei complete prin schimbul de expertiză și discuții de conducere atunci când abilitățile și experiența participantului fac acest lucru posibil.
În general, obiectivele educaționale ale MBA încorporează obiectivele Universității Neapolis Pafos.
Absolvenții vor:Demonstrați abilități complexe de rezolvare a problemelor, susținute de tehnici analitice și cantitative adecvate pentru a îmbunătăți performanța organizațională.
Să posede cunoștințe funcționale și să poată integra aceste cunoștințe în sprijinul luării deciziilor.
Aveți experiență în conducerea proiectului.
Posedați cunoștințele necesare pentru a utiliza cadre în analiza etică și luarea deciziilor, înțelegând responsabilitățile lor personale ca lideri de afaceri.
Aveți o perspectivă globală și multiculturală.
Demonstrați atributele cheie asociate conduitei profesionale.Obiectivele specifice ale elementelor de mai sus includ:
Absolvenții vor:Folosiți o varietate de tehnici analitice pentru a identifica o problemă complexă de afaceri, a genera și a compara alternative și a dezvolta o soluție
Selectați și implementați abilitățile și instrumentele de cercetare adecvate (tehnologia informației și / sau analiza cantitativă) pentru a rezolva problemele.
Integrați cunoștințele lor funcționale în setările aplicate (de exemplu, analize de caz, proiecte de grup, lucrări de cercetare).
Demonstrați cunoștințe legate de conceptul de creare de valoare și de rolul jucat de fiecare zonă funcțională a firmei.
Demonstrați un nivel de competență și încredere în sine adecvat pentru a fi o echipă sau un lider de proiect.
Definiți componentele cheie ale mediului (mediilor) de operare a afacerii și explicați modul în care aceste componente influențează performanța și deciziile organizaționale.
Diagnosticați problemele interculturale într-un caz și propuneți soluții adecvate.
Demonstrați cunoștințe despre modul în care problemele și criteriile de decizie se schimbă în funcție de perspectivele culturale și de locație.
Demonstrați abilități de comunicare orală extrem de eficiente în setări profesionale, inclusiv prezentări profesionale și prezentări persuasive.Rezultatele învățării programuluiDupă finalizarea cu succes a programului, studenții vor putea:Proiectați soluții integrate pentru probleme complexe de afaceri bazate pe cunoștințe și experiență disciplinare
Evaluează critic cadrele, modelele, dezbaterile și dovezile actuale de management și integrează-le cu practica.
Demonstrați capacitatea de a gândi lateral, critic, inovativ, creativ și de a face conexiuni între diverse domenii de studiu în analiza problemelor
Abordați în mod critic cercetările contrastante care se ocupă de probleme de afaceri cu mai multe fațete.
Evaluează critic aplicațiile practice ale teoriei pentru a genera soluții bazate pe practică la probleme nestructurate.
Dobândiți abilități analitice și de cercetare pentru a face față problemelor complexe de afaceri.
Identificați și abordați nevoile personale și profesionale de dezvoltare.
Să demonstreze abilitatea de a lua decizii în situații dificile.
Să demonstreze abilitatea de a conduce și de a interacționa eficient în situații de grup.
Comunicați cu diverse audiențe printr-o gamă largă de media.
Lucrați independent și în colaborare.
Gestionează sinele și alții.Metode de predare, învățare și evaluareMetodologia de predare a masterului implică o combinație de prelegeri, tutoriale, seminarii, examene, proiecte, prezentări, sarcini, aplicații de studiu de caz și cercetare independentă. În plus, este conceput pentru a oferi o experiență academică care depășește cea a clasei tradiționale, în care fluxul de informații este în primul rând de la instructor la student. Intenția masterului în administrarea afacerilor este ca fiecare participant să contribuie la educația întregii clase prin participarea activă la procedura de învățare. MBA urmărește o strategie centrată pe student, bazată pe un amestec de diverse tehnici de învățare activă, care vizează încorporarea scenariilor din viața reală în nucleul de activități al Masterului și, în același timp, printr-o strategie orientată spre cercetare, MBA își propune să ofere studenților cu abilități de cercetare aplicată. Este esențial ca studenții înscriși la MBA să învețe prin predare activă și învățare mix de tehnici care combină viața reală și aspecte de cercetare pentru a crea profesioniști cu un grad înalt de standarde profesionale. În această măsură, abordarea noastră centrată pe elev este implementată prin sarcini interactive și evaluări formative (fără notare) care sunt programate și mapate la fiecare program. Mai mult decât atât, călătoria de învățare este îmbogățită cu jocuri de simulare prin pachete de simulare bine-cunoscute și prin Sarcinile de Studiere Experiențială Neapolis-NEST, care oferă posibilitatea unor sarcini concepute în colaborare cu companii pe baza nevoilor lor din viața reală.
Evaluarea fiecărui curs include:Participare la activități interactive, (12 activități interactive din care 4 sunt notate) - 20%
Atribuire - 20%
Examen final - 60%Pentru ca un student să reușească la un curs, el / ea trebuie să obțină o notă de cel puțin 50/100 în toate cele trei criterii de mai sus.
Imposibilitatea de a participa sau eșua la unul dintre cele trei elemente de mai sus implică finalizarea nereușită a cursului. În acest caz, studentul este examinat în perioada repetată din august / septembrie numai în elementul în care a eșuat. Punctajul maxim pe care studentul îl poate primi în timpul perioadei de reexaminare pentru fiecare dintre elementele de mai sus este de 65/100, ca secundă (încercare).
Disertația nu poate fi mai scurtă de 13.000 de cuvinte și mai lungă de 15.000 de cuvinte, inclusiv bibliografia și rezumatul. După depunere, supraveghetorul principal pregătește un raport scris și motivat cu acordul său pentru sprijin public. Apărarea disertației se face public sau printr-o videoconferință electronică în fața unui comitet format din trei membri.Structura programului Semestrul 1 Semestrul 2 DMBA580 Conducere și comportament organizațional (obligatoriu)
DMBA550 Analiza situațiilor contabile și financiare (obligatorie)
DMBA561 Management de marketing și comunicare de afaceri (obligatoriu)
DMBA620 Analiza cantitativă a afacerii (obligatorie)
DMBA581 Strategie de afaceri (obligatorie)
DMBA541 Management financiar (obligatoriu)
DMBA590 Managementul resurselor umane (obligatoriu)
DMBA571 Managementul operațiunilor (obligatoriu)Semestrul 3 - prima alegere Semestrul 3 - A doua alegereDMBA600 Metode de cercetare în afaceri (obligatorie)
DMBA530 Economie managerială (opțională)
DMBA575 Managementul calității totale (opțional)
DMBA584 Antreprenoriat și inovare (opțional)
DMBA585 Managementul afacerilor mici (opțional)
DMBA595 Management de proiect (opțional)* Selectarea a trei elective
DMBA600 Metode de cercetare în afaceri (obligatorie)
Disertație DMBA650 (opțională)
În plus, se subliniază faptul că, în conformitate cu instrucțiunile relevante ale Agenției Cipru pentru Asigurarea Calității și Acreditarea în Învățământul Superior, programul poate fi finalizat în două semestre academice odată cu disertația MBA care începe din primul sau al doilea semestru de studii și este finalizată în perioada de vară, care poate fi prelungită după sezonul estival pentru una sau două luni. Numărul total de ECTS rămâne neschimbat (90 ECTS). Numărul total de ECTS rămâne neschimbat (90 ECTS).Cerințe de admitereUniversitatea admite studenții, indiferent de naționalitate, rasă, religie sau sex, cu condiția să îndeplinească criteriile de admitere predefinite ale fiecărui program de studiu.
Universitatea anunță un alt = "apel de interes pentru studenții potențiali în ziarele zilnice, pe pagina web a Universității și în alte pagini web, precum și cu orice alte mijloace adecvate. Cei interesați pot aplica atât electronialt =" cally, cât și prin orice alt mijloace (corespondență obișnuită, cerere în secretariatul universității, fax etc.).
Pentru a fi admiși la program, toți candidații trebuie să fi finalizat un program de licență la orice universitate acreditată sau echivalentul acesteia. Documentația educației candidaților va fi necesară ca parte a cererii de admitere.
Programul postuniversitar ia în considerare contextul academic al fiecărui candidat pe baza studiilor sale anterioare, precum și capacitatea prevăzută de a încheia cu succes programul. Un student care solicită un master în administrarea afacerilor trebuie să prezinte următoarele documente:Formular
Copie de identitate / pașaport
Certificat de părăsire a școlii gimnaziale
Diplomă de licență și transcriere
Două litere de referință
Certificatul de limba englezăCerințele minime pentru recunoașterea cunoștințelor în limba engleză sunt descrise în detaliu în ghidul de studiu.act de renunțareUniversitatea își rezervă dreptul de a defini opțiunile oferite pe an universitar.