Master of Business Administration (MBA) (învățare la distanță)
Neapolis University Pafos Distance Learning
Informatie cheie
Locația campusului
Online Cyprus
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
3 semesters
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
EUR 10.000 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Oct 2024
Introducere
Obiectivul Master of Business Administration (MBA)
Master of Business Administration (MBA) își propune să dezvolte în cadrul studenților capacitatea de cercetare și analiză, sinteză și creativitate, subliniind în același timp importanța vitală a informației și dezvoltării tehnologice și creșterea gradului de conștientizare a problemelor etice, sociale, de mediu și internaționale care afectează deciziile administrative. Scopul MBA este ca studenții să își îmbunătățească abilitățile interpersonale, prin durata studiilor, care se realizează prin munca în echipă. Activitățile de grup sunt una dintre metodele de evaluare în majoritatea cursurilor programului.
MBA oferă cunoștințe și abilități într-un mediu care dezvoltă capacitatea studenților de a lua decizii legate de domeniul lor, de a aprofunda și extinde cunoștințele lor în funcționarea și gestionarea afacerilor. Programul MBA oferă, de asemenea, posibilitatea de a vă specializa într-un domeniu, luând două cursuri elective pe teme de o relevanță deosebită pentru interesele individuale și obiectivele carierei.
MBA este un program distinctiv care cuprinde studiul finanțelor, managementului, marketingului și disciplinelor conexe. Curriculum-ul este conceput pentru a oferi studenților cu sau fără pregătire academică anterioară în afaceri o bază solidă în teoriile și principiile de afaceri, dezvoltând în același timp abilitățile necesare managerilor pentru a analiza situațiile și a conduce organizațiile. Curriculum-ul se bazează pe cursurile fundamentale găsite în toate programele MBA, demonstrând modul în care fiecare zonă este integrată într-o operațiune de afaceri de succes. Programul oferă un management general postuniversitar și educație post-experiență pentru cei care aspiră sau sunt deja la nivel de conducere superioară în organizații și îi echipează pentru a îndeplini în mod eficient funcții manageriale. În consecință, scopul nu este de a urmări un studiu teoretic academic, ci mai degrabă de a permite teoriei să informeze practica.
Programul MBA este conceput pentru a oferi o experiență academică care transcende cea a clasei tradiționale în care fluxul de informații este în primul rând de la membru al facultății la student. Recunoscând valoarea educațională a experienței extinse a studenților, facultatea caută să stabilească un dialog viguros în clasele lor de MBA. Intenția în educația MBA este ca fiecare participant să contribuie la educația clasei complete prin schimbul de expertiză și conducerea discuțiilor atunci când abilitățile și experiența participantului fac acest lucru posibil.
În general, obiectivele educaționale ale MBA încorporează obiectivele Universității Neapolis Pafos.
Absolvenții vor:
- Demonstrați abilități complexe de rezolvare a problemelor, susținute de tehnici analitice și cantitative adecvate pentru a îmbunătăți performanța organizațională.
- Să posede cunoștințe funcționale și să poată integra aceste cunoștințe în sprijinul luării deciziilor.
- Aveți experiență în conducerea proiectului.
- Posedați cunoștințele necesare pentru a utiliza cadre în analiza etică și luarea deciziilor, înțelegând responsabilitățile lor personale ca lideri de afaceri.
- Aveți o perspectivă globală și multiculturală.
- Demonstrați atributele cheie asociate conduitei profesionale.
Obiectivele specifice ale elementelor de mai sus includ:
Absolvenții vor:
- Utilizați o varietate de tehnici analitice pentru a identifica o problemă complexă de afaceri, a genera și a compara alternative și a dezvolta o soluție
- Selectați și implementați abilitățile și instrumentele de cercetare adecvate (tehnologia informației și / sau analiza cantitativă) pentru a rezolva problemele.
- Integrează cunoștințele lor funcționale în setările aplicate (de exemplu, analize de caz, proiecte de grup, lucrări de cercetare).
- Demonstrați cunoștințe legate de conceptul de creare a valorii și de rolul jucat de fiecare zonă funcțională a firmei.
- Demonstrați un nivel de competență și încredere în sine adecvat pentru a fi o echipă sau un lider de proiect.
- Definiți componentele cheie ale mediului (mediilor) de operare a afacerii și explicați modul în care aceste componente influențează performanța și deciziile organizaționale.
- Diagnosticați problemele interculturale într-un caz și propuneți soluții adecvate.
- Demonstrați cunoștințe despre modul în care problemele și criteriile de decizie se schimbă în funcție de perspectivele culturale și de locație.
- Demonstrați abilități de comunicare orală extrem de eficiente în medii profesionale, inclusiv prezentări profesionale și prezentări persuasive.
Declinarea responsabilității
Universitatea își rezervă dreptul de a defini opțiunile oferite pe an universitar.
Admitere
Curriculum
Metode de predare, învățare și evaluare
Metodologia de predare a masterului implică o combinație de prelegeri, tutoriale, seminarii, examinări, proiecte, prezentări, sarcini, aplicații de studiu de caz și cercetare independentă. În plus, este conceput pentru a oferi o experiență academică care depășește cea din sala de clasă tradițională, în care fluxul de informații este în primul rând de la instructor la student. Intenția Masterului în Administrarea Afacerilor este ca fiecare participant să contribuie la educarea întregii clase prin participarea activă la procedura de învățare. MBA urmează o strategie centrată pe student, bazată pe un amestec de diferite tehnici de învățare activă, care urmăresc să încorporeze scenarii din viața reală în nucleul activităților masterului și, în același timp, printr-o strategie orientată spre cercetare, MBA își propune să echipeze studenții cu abilități de cercetare aplicată. Este esențial pentru studenții înscriși la MBA să învețe prin predare activă și amestec de tehnici de învățare care combină aspectele din viața reală și de cercetare pentru a crea profesionale cu un grad ridicat de standarde profesionale. În această măsură, abordarea noastră centrată pe elev este implementată prin sarcini interactive și evaluări formative (nenotate), care sunt programate și mapate la fiecare programă. Mai mult, călătoria de învățare este îmbogățită cu jocuri de simulare prin pachete de simulare cunoscute și Neapolis Experiential Studying Tasks-NEST, care oferă posibilitatea unor sarcini concepute în colaborare cu companii pe baza nevoilor lor reale.
Evaluarea fiecărui curs include:
- Participarea la activități interactive, (12 activități interactive dintre care 4 sunt notate) – 20%
- Atribuire – 20%
- Examenul final – 60%
Pentru ca un student să reușească un curs, el/ea trebuie să obțină o notă de cel puțin 50/100 la toate cele trei criterii de mai sus.
Neparticiparea sau eșecul la unul dintre cele trei elemente de mai sus implică finalizarea nereușită a cursului. În acest caz, studentul este examinat în perioada de repetare august/septembrie numai la elementul pe care a picat-o. Punctajul maxim pe care studentul îl poate primi în perioada de reexaminare la fiecare dintre elementele de mai sus este de 65/100, ca secundă (încercare).
Teza nu poate fi mai scurtă de 13.000 de cuvinte și mai lungă de 15.000 de cuvinte, inclusiv bibliografia și rezumatul. După transmitere, supraveghetorul principal întocmește un raport scris și motivat cu acordul său pentru sprijinul public. Susținerea disertației se face public sau prin videoconferință electronică în fața unei comisii de trei membri.
Structura programului
Semestrul 1 | Semestrul 2 |
|
|
Semestrul 3 - 1a alegere | Semestrul 3 - a 2-a alegere |
*Selecția a trei opțiuni |
|
În plus, se subliniază că, conform instrucțiunilor relevante ale Agenției Cipriote pentru Asigurarea Calității și Acreditarea în Învățământul Superior, Programul poate fi finalizat în două semestre academice, odată ce disertația de MBA începe din primul sau al doilea semestru de studii și este finalizată în timpul perioada de vară, care poate fi prelungită după sezonul estival cu una sau două luni. Numărul total de ECTS rămâne neschimbat (90 ECTS). Numărul total de ECTS rămâne neschimbat (90 ECTS).
Rezultatul programului
Rezultatele învățării programului
La finalizarea cu succes a programului, studenții vor fi capabili să:
- Proiectați soluții integrate pentru probleme complexe de afaceri bazate pe cunoștințele și experiența disciplinei.
- Evaluați critic cadrele de management actuale, modelele, dezbaterile și dovezile și integrați-le cu practica.
- Demonstrați capacitatea de a gândi lateral, critic, inovator, creativ și de a face conexiuni între diverse domenii de studiu în analiza problemelor
- Abordați în mod critic cercetările contrastante care se ocupă de probleme de afaceri cu mai multe fațete.
- Evaluați critic aplicațiile practice ale teoriei pentru a genera soluții bazate pe practică la problemele nestructurate.
- Dobândiți abilități analitice și de cercetare pentru a face față problemelor complexe ale afacerii.
- Identificați și abordați nevoile de dezvoltare personală și profesională.
- Demonstrați capacitatea de a lua decizii în situații dificile.
- Demonstrați capacitatea de a conduce și de a interacționa eficient în situații de grup.
- Comunicați cu diverse audiențe printr-o gamă largă de mijloace media.
- Lucrați independent și colaborativ.
- Gestionează-te pe tine și pe ceilalți.