Master of Arts în învățare și tehnologie
Royal Roads University
Informatie cheie
Locația campusului
Victoria, Canada
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Amestecat, Învățământ la Distanță
Durata
2 years
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
CAD 34.472 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
26 Mar 2024
* Costurile de școlarizare sunt pentru întregul program: 32.496 dolari (studenți internaționali), 25.786 dolari (studenți interni).
Introducere
Master of Arts în învățare și tehnologie este un program de doi ani, cu 33 de credite, care răspunde cererii de profesioniști calificați care au cunoștințele și abilitățile de a conduce planificarea, proiectarea, dezvoltarea, implementarea și evaluarea mediilor de învățare contemporane. Absolvenții acestui program vor putea lucra la crearea și evaluarea mediilor digitale de învățare și să aplice cunoștințele teoretice și practice pentru a analiza critic inovațiile de învățare și a evalua impactul acestora asupra organizațiilor și societății.
Acest program este prima diplomă de masterat în artă din Canada care nu folosește manuale. Studenții pot accesa toate materialele cursului prin resurse educaționale deschise, cărți electronice, articole din jurnale și alte resurse digitale gratuite. Aceste tipuri de cursuri sunt cunoscute sub numele de „ Costul manualului zero (ZTC) ” și vizează îmbunătățirea accesului la educație și îmbunătățirea rezultatelor studenților.
Personalizarea învățării și setul de competențe intersectoriale cultivate în program le permite absolvenților să conducă și să sprijine organizațiile lor pentru a îmbunătăți continuu experiențele de învățare pe care le oferă.
Descrierea programului
Master of Arts în învățare și tehnologie (MALAT) este un program de doi ani, cu 33 de credite, conceput pentru a răspunde nevoii de profesioniști calificați în domeniul învățării și educației mediate de tehnologie și nevoia de persoane la nivel de management care să aibă cunoștințele, abilitățile și capacitatea de a-și asuma rolurile de conducere necesare pentru planificarea, proiectarea, dezvoltarea, implementarea și evaluarea mediilor de învățare contemporane. Prin intermediul programului MALAT, veți aplica cunoștințe teoretice și practice de învățare și veți analiza și evalua în mod critic modul în care învățarea este modelată în era digitală, precum și modul de facilitare a acesteia folosind tehnologia.
Proiectat în colaborare cu actualii lideri în domeniu, programul MALAT permite profesioniștilor să:
- Creați și evaluați medii de învățare digitale contemporane;
- Folosiți cunoștințele teoretice și practice pentru a analiza critic inovațiile de învățare și a evalua impactul acestora asupra organizațiilor și societății; și
- Conduceți și sprijiniți organizațiile pentru a îmbunătăți continuu experiențele de învățare pe care le oferă.
Acest program aprobat de Serviciul de calificare a cadrelor didactice (TQS) este conceput special pentru profesioniștii care lucrează. Acesta este oferit într-un mod complet online sau printr-un model mixt, compus din învățare online și o perioadă intensivă de rezidență de două săptămâni în campus în iulie sau august. Acest format permite participanților să își îmbunătățească în mod substanțial acreditările educaționale, reducând în același timp absențele de la locul de muncă.
O diplomă absolventă în învățare și tehnologie este, de asemenea, oferită, care se încadrează în programul MALAT. Dacă aveți în vedere un master, dar nu sunteți sigur de unde să începeți, această diplomă poate fi potrivită pentru dvs.
Pentru cine se adresează
Acest program este conceput pentru persoanele implicate în crearea de medii de învățare contemporane care încorporează cele mai bune lucruri despre ceea ce se știe despre învățare și tehnologii. Programul MALAT nu este doar pentru profesori! Este pentru oricine într-un mediu în care formează sau predă oameni, implementează procese de formare și / sau creează condiții pentru a maximiza învățarea.
Persoanele care ar putea beneficia de program includ factorii de decizie responsabili de învățare, formare sau educație; instruirea managerilor și coordonatorilor; posturi de instruire și dezvoltare; oameni de știință care învață; facilitatori, instructori sau instructori. Programul atrage cursanți din mai multe sectoare și industrii care lucrează la punctul de intersecție dintre tehnologie și învățare, inclusiv instituții post-secundare, departamente guvernamentale, sisteme educaționale K-12, sectorul corporativ, asistență medicală, organizații non-profit și organizații mici .
Caracteristici cheie
Programul se bazează pe principii de deschidere, învățare în rețea și mentalitate digitală și solicită studenților să creeze și să se bazeze pe prezența lor digitală pentru a colabora în mod semnificativ cu comunitățile de învățare digitală din domeniu. Simpozionul virtual de la începutul și sfârșitul programului este una dintre numeroasele oportunități pentru studenți de a se angaja, de a cultiva și de a contribui la aceste rețele și comunități digitale de învățare, pe măsură ce învață mai multe despre facilitarea în mediile de învățare contemporane.
sinceritate
Programul MALAT abordează deschiderea ca un spațiu dinamic și negociat care cuprinde „practici de colaborare [inclusiv] ... crearea, utilizarea și reutilizarea OER, precum și practicile pedagogice care utilizează tehnologii participative și rețele sociale pentru interacțiune, învățare de la egal la egal, cunoaștere crearea și împuternicirea cursanților ”(Cronin, 2017, ¶ 10).
Aceasta înseamnă că folosim o abordare „deschisă mai întâi” atunci când selectăm lecturile și resursele cursului. Cu excepția Pathway ieșire, toate cursurile programului sunt licențiate în mod deschis CC Attribution Share-Alike 4.0 International și toate materialele de curs sunt disponibile public pe site-urile de presă Word ale cursului. Toți studenții din program primesc un blog de presă Word și multe dintre discuții au loc pe site-urile blogului. Elevii sunt încurajați să ia în considerare împărtășirea mai largă a ceea ce învață pe măsură ce contribuie la diverse rețele sociale la alegere și își creează în continuare mediul personal de învățare. Proiectarea și facilitarea cursurilor din program încorporează aspecte ale pedagogiei deschise, cum ar fi utilizarea sarcinilor regenerabile, rubricile co-create pentru evaluare și utilizarea abordărilor bazate pe gândire și cercetare.
Învățarea în rețea
Interacțiunea om-la-om mediată prin utilizarea tehnologiilor digitale.
Mentalitate digitală
Dezvoltarea unei mentalități digitale sau a unui mod de a fi și de a alege să fii în spațiul digital este o temă obișnuită pe parcursul cursurilor programului. Explorarea aspectelor identității digitale și a prezenței digitale, precum și a multiplicității rolurilor și a alfabetizării digitale în schimbare asociate sunt introduse la începutul programului și se bazează pe și se dezvoltă în continuare în fiecare curs.
Simpozion virtual
Simpozionul virtual anual MALAT din aprilie lansează primul curs al programului (LRNT 521). Este o serie de săptămâni de difuzoare și conversații deschise, publice, sincrone și discuții asincrone care vizează explorarea câmpului larg al învățării digitale din perspective teoretice și practice. Aici studenții noi își încep orientarea către domeniu, iar studenții din anul II pot împărtăși cunoștințele lor cu comunitatea profesională mai largă. Alăturați-vă dezvoltării profesionale gratuite la Simpozionul virtual anual MALAT.
Simpozionul are trei piste:
- Lay of the Land Track: care prezintă sesiuni de profesioniști, experți și cadre universitare din domeniu. Aceste sesiuni explorează subiecte legate de mediile de învățare digitale, rețele, comunități.
- Lucrați în învățarea digitală - Povestiri din teren: această piesă prezintă sesiuni ale profesioniștilor care lucrează în domeniul (domeniile) învățării digitale, deoarece discută „o zi din viața”, importanța rolului și a competențelor etc.
- End in Mind Track: include prezentări ale studenților din anul II. Aceste prezentări se concentrează atât pe conținut (de exemplu, un scurt rezumat al cercetării lor), cât și pe proces (de exemplu, prezentări sumare despre procesul de finalizare a unei teze; lucrare de cercetare; sau proiect de consultanță în cercetarea învățării digitale).
În fiecare zi există sesiuni sincrone live, precum și prezentări și discuții video asincrone. Oricine se poate alătura sesiunilor simpozionului virtual sau poate vizualiza ulterior sesiunile înregistrate.
Opțiuni de completare
În timp ce primele șase cursuri de fundație sunt comune tuturor studenților din program, veți putea aplica la una dintre cele trei Pathway : o teză, un proiect de cercetare aplicată sau un proiect de consultanță pentru învățare digitală.
teză
Te vei înscrie la pista tezei în primul an de program. Odată ce sunteți admis la urmărirea tezei de 12 credite, veți identifica un domeniu de cercetare de concentrare și veți lucra 1: 1 cu un conducător de teză în cercetarea primară: puteți vizualiza titlurile de cercetare recente ale studenților. Dacă aplicația dvs. nu are succes, aveți opțiunea de a finaliza programul urmărind urmărirea proiectului de cercetare aplicată sau a proiectului de învățare digitală.
Proiect de cercetare aplicată
Alegând această pistă, veți finaliza cursuri suplimentare, inclusiv cursuri bazate pe anchetă, care le impun să urmeze cursuri deschise, să producă o resursă digitală de învățare cu semnificație personală și relevanță legată de învățare, tehnologie, proiectare și inovație și să creați împreună experiența lor de învățare. cu instructorul cursului. Veți urma apoi un curs de cercetare avansată în pregătirea proiectului de cercetare aplicată cu 6 credite. Veți efectua o investigație profundă asupra unei întrebări specifice de cercetare folosind date secundare cu capacitatea de a desfășura un interviu informațional cu până la cinci persoane. Proiectele anterioare de cercetare aplicată au inclus meta-sinteza; recenzii literare critice; analiza politicilor etc. Vizualizați titlurile de cercetare recente ale studenților.
Proiect de consultanță în domeniul învățării digitale
Vei aplica la această piesă în primul an al programului tău. În această pistă, veți finaliza cursuri suplimentare, inclusiv cursuri bazate pe anchetă, care vă solicită să urmați cursuri deschise, să produceți o resursă digitală de învățare cu semnificație personală și relevanță legată de învățare, tehnologie, proiectare și inovație și să creați împreună experiența lor de învățare cu instructorul cursului. Veți urma un curs avansat de cercetare în pregătirea pentru proiectul lor de consultanță de cercetare în domeniul învățării digitale cu 6 credite. Prin această opțiune de finalizare, veți câștiga experiență practică practică, care vă va ajuta să aplicați cunoștințe teoretice într-un cadru din lumea reală pe proiectul cu scop strâns. Veți oferi cercetarea justificată și justificată pentru deciziile de proiectare luate și vă veți informa munca efectuând un interviu informațional cu până la zece persoane. Proiectele pot fi obținute dintr-o varietate de grupuri de părți interesate din industria de programe. Proiectele propuse de studenți pot fi, de asemenea, luate în considerare.
Cerințe de admitere
Admitere standard
- Diplomă de licență de patru ani (sau comparabilă) de la o instituție post-secundară recunoscută.
- Cel puțin trei ani de experiență profesională într-o poziție de conducere sau management * care este direct legată de rezultatele învățării programului MALAT.
Admitere flexibilă
Pentru a fi luați în considerare pentru admiterea flexibilă , solicitanții ar trebui în mod normal să solicite:
- Un minim de șapte ani de experiență de lucru, cu un minim de doi ani de experiență profesională într-o funcție de conducere sau de management *, este direct legat de rezultatele învățării programului MALAT.
* Experiența de conducere ar putea include una sau mai multe dintre următoarele:
- Roluri în care vă consultați, negociați sau gestionați diverse grupuri de interese prin relații, într-un mediu complex.
- Roluri în care îi conduci pe ceilalți către obiective și rezultate comune.
- Roluri în care influențați, organizați și coordonați grupuri de oameni.
- Roluri de conducere în organizațiile de voluntari.
- Roluri formale de conducere organizațională în care supravegheați direct personalul sau efectuați lucrări orientate spre performanță cu indivizi, grupuri sau echipe.
- Depășirea unei experiențe de viață provocatoare (pentru sine sau pentru alții), care a implicat navigarea în sisteme complexe și a dus la schimbări pozitive de comunitate dincolo de individ.
Competența în limba engleză
- Dacă limba engleză nu este limba dvs. principală, vă rugăm să consultați cerințele noastre privind limba engleză .
Recomandări suplimentare
- Cererile sunt evaluate pe baza unui examen integrat și consolidat de acreditări academice, experiență de lucru și experiență personală. Solicitanții ar trebui să fie profesioniști în domeniul educației. Experiența într-un mediu de învățare mediat de tehnologie este un atu.
- Vă rugăm să vă asigurați că vă demonstrați experiența de conducere în CV-ul dvs. detaliat și să indicați clar modul în care anii de experiență îndeplinesc cerințele de admitere standard sau flexibile.
rezultate
Școala de Educație și Tehnologie funcționează cu un cadru de rezultate ale învățării programului care informează rezultatele învățării cursului. Rezultatele învățării programului identifică ceea ce elevul va ști și va putea face până la sfârșitul programului. Acestea sunt cunoștințele, capacitățile (atributele) și atitudinile esențiale și de durată (valori, dispoziții) care constituie învățarea integrată de către un absolvent al programului Master of Arts în învățare și tehnologie.
Absolvenții vor fi capabili să aplice principiile deschiderii, învățării în rețea și mentalității digitale în timp ce lucrează la crearea și evaluarea mediilor de învățare digitale. Ei vor aplica cunoștințe teoretice și practice pentru a analiza critic inovațiile de învățare și pentru a evalua impactul lor asupra organizațiilor și societății. Absolvenții programului vor avea cunoștințele, abilitățile și capacitatea de a:
- Comunicați și sintetizați informații și argumente la nivel de absolvent.
- Evaluați critic modul în care se produce învățarea într-o varietate de contexte.
- Proiectați și creați medii de învățare digitale bazate pe cercetare.
- Demonstrați abilități de colaborare eficiente.
- Elaborarea și analizarea strategiilor de sprijin pentru a satisface nevoile părților interesate în mediile de învățare digitale.
- Selectați strategii adecvate de evaluare și evaluare pentru mediile de învățare digitale.
- Contribuiți semnificativ la rețelele de învățare și la comunitățile digitale de învățare.
- Explicați interdependența dintre mediile de învățare inovatoare, schimbare și digitală și impactul acestora asupra organizațiilor și societății.
- Aplicați procese reflective pentru a îmbunătăți practica profesională.
- Evaluarea critică și / sau producerea de cercetări.
Certificare Profesională
Programul Master of Arts in Learning and Technology (MALAT) este recunoscut de Institutul de Performanță și Învățare . Absolvenții programului primesc credite pentru a îndeplini cerințele de experiență de lucru ale certificării de formare profesională și dezvoltare certificată (CTDP).
Certificat avansat IBO în cercetare de predare și învățare
Pentru a demonstra educația excepțională pe care ați obținut-o la Royal Roads University , studenții care se înscriu în programul MALAT pot solicita obținerea unui certificat avansat IB în predare și învățare de către Organizația Internațională de Bacalaureat (IBO) dacă îndeplinesc criteriile IBO necesare.
Acreditările IBO arată organizației dvs. că sunteți un lider inovator, dispus să treacă dincolo de așteptările noastre deja mari. Veți avea acces la o Pathway înscriere unică, disponibilă numai pentru educatorii IBO, și posibilitatea de a explora viitoare oportunități profesionale și de cercetare cu IBO. De asemenea, certificarea IBO oferă oportunități suplimentare prin intermediul IBO Online Curriculum Center (OCC), unde veți găsi forumuri de discuții și resurse disponibile numai membrilor IBO.
Această desemnare poate fi obținută prin completarea conținutului IBO existent cu cercetări de investigație concentrate și sistematice pentru a vă perfecționa cunoștințele și experiența. Veți explora profund dezvoltarea curriculumului, pedagogia și evaluarea prin explorarea literaturii relevante și a propriilor practici IBO. Acest certificat avansat este cel mai potrivit pentru educatorii școlari IB și cu experiență.
Cum să aplicați
Când vă completați cererea pentru programul MALAT, vă rugăm să includeți în declarația dvs. personală interesul dvs. pentru certificatul IBO relevant pentru experiența și programul dvs. În timpul programului, va exista timp rezervat pentru a vă înregistra la IBO și pentru a obține acces la rețeaua și resursele lor. Vi se va cere să finalizați lecturi și sarcini specifice IB în timpul programului dvs., precum și subiecte de cercetare legate de IB, dar veți menține un volum de muncă echivalent cu studenții din programul dvs. care au optat să nu urmeze această distincție.
Cursuri
- ITAI: Introducere în Integritatea Academică
- LRNTLNK: Linkul
- LRNT521: medii de învățare digitală, rețele, comunități
- LRNT522: Introducere în cercetare: Citirea și scrierea critică
- LRNT523: Bazele învățării și tehnologiilor
- LRNT524: Medii de inovare, design și învățare
- LRNT525: Principala schimbare în învățarea digitală
- LRNT526: Ancheta privind problemele contemporane în tehnologiile de învățare
- LRNT527: Crearea resurselor digitale
- LRNT528: Facilitarea mediilor de învățare digitală
- LRNT622: Cercetare avansată: proiect de cercetare aplicată sau propunere de proiect de consultanță în cercetarea învățării digitale
- LRNT600: Cercetare avansată: propunere de teză
- LRNT690: Teza
- LRNT691: Proiect de cercetare aplicată
- LRNT692: Cercetare avansată: proiect de cercetare aplicată sau propunere de proiect de consultanță în cercetarea învățării digitale
Ajutor financiar și premii
Echipa de asistență financiară și premii este aici pentru a oferi informații și asistență cu privire la o varietate de surse de finanțare și oportunități de atribuire, începând cu un videoclip care prezintă detaliile cuprinzătoare pe care le veți găsi pe acest site web și pe blogul nostru.
Vizualizați un rezumat al programelor de asistență guvernamentală pentru cei afectați de criza COVID-19. Află mai multe...
Planificarea financiară este o componentă crucială a planificării educaționale timpurii. Vă rugăm să examinați oportunitățile de finanțare cu mult înainte ca programul dvs. să înceapă pentru a vă ajuta să construiți un buget rezonabil.
Credite
Explorați diferitele tipuri de împrumuturi disponibile pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile. Află mai multe...
Premii
Explorează o varietate de burse, premii și burse acordate competitiv, disponibile de la RRU și alte agenții de finanțare. Află mai multe...
Burse de cercetare
RRU administrează administrarea burselor pentru anumite agenții de finanțare. Acestea sunt unele dintre premiile mai substanțiale. Află mai multe...
Alte finanțări
Descoperiți oportunități alternative de finanțare, cum ar fi Highbred Points. Află mai multe...
Curriculum
Descrierea programului
Masterul în Arte în Învățare și Tehnologie (MALAT) este un program de doi ani, cu 33 de credite, care a fost conceput pentru a răspunde nevoii de profesioniști calificați în domeniul învățării și educației mediate de tehnologie și nevoii de persoane la nivel de management care să aibă cunoștințele, abilitățile și capacitatea de a-și asuma rolurile de conducere necesare pentru a planifica, proiecta, dezvolta, implementa și evalua mediile de învățare contemporane. Prin programul MALAT, vei aplica cunoștințele teoretice și practice ale învățării și vei analiza și evalua critic modul în care învățarea este modelată în era digitală, precum și cum să o facilitezi folosind tehnologia.
Proiectat în colaborare cu lideri actuali din domeniu, programul MALAT permite profesioniștilor să:
- Creați și evaluați medii digitale de învățare contemporane;
- Utilizați cunoștințele teoretice și practice pentru a analiza critic inovațiile de învățare și pentru a evalua impactul acestora asupra organizațiilor și societății; și
- Conduceți și sprijiniți organizațiile pentru a îmbunătăți continuu experiențele de învățare pe care le oferă.
Acest program aprobat de Teacher Qualification Service (TQS) este conceput special pentru profesioniștii care lucrează. Este oferit în întregime online sau printr-un model mixt, compus din învățare online și o perioadă intensivă de rezidență în campus de două săptămâni în iulie sau august. Acest format permite participanților să-și îmbunătățească în mod substanțial acreditările educaționale, reducând în același timp absențele de la locul de muncă.
De asemenea, este oferită o diplomă de absolvire în învățare și tehnologie, care ajunge în programul MALAT. Dacă vă gândiți la o diplomă de master, dar nu sunteți sigur de unde să începeți, această diplomă poate fi potrivită pentru dvs.
Pentru cine este
Acest program este conceput pentru persoanele implicate în crearea unor medii de învățare contemporane care încorporează cele mai bune din ceea ce se știe despre învățare și tehnologii. Programul MALAT nu este doar pentru profesori! Este pentru oricine într-un mediu în care formează sau preda oameni, implementează procese de formare și/sau creează condiții pentru a maximiza învățarea.
Printre persoanele care ar putea beneficia de program se numără factorii de decizie responsabili de învățare, formare sau educație; formarea managerilor și coordonatorilor; posturi de formare și dezvoltare; oameni de știință care învață; facilitatori, formatori sau instructori. Programul atrage cursanți din mai multe sectoare și industrii care lucrează la punctul de intersecție dintre tehnologie și învățare, inclusiv instituții postliceale, departamente guvernamentale, sisteme de învățământ K-12, sectorul corporativ, asistența medicală, organizații non-profit și întreprinderi mici. .
Caracteristici cheie
Programul se bazează pe principii de deschidere, învățare în rețea și mentalitate digitală și solicită studenților să creeze și să-și dezvolte prezența digitală pentru a colabora în mod semnificativ cu comunitățile de învățare digitală din domeniu. Simpozionul virtual de la începutul și sfârșitul programului este una dintre numeroasele oportunități pentru studenți de a se implica, de a cultiva și de a contribui la aceste rețele și comunități de învățare digitală, pe măsură ce învață mai multe despre facilitarea în mediile de învățare contemporane.
Deschidere
Programul MALAT abordează deschiderea ca un spațiu dinamic și negociat care cuprinde „practici de colaborare [inclusiv]... crearea, utilizarea și reutilizarea OER, precum și practici pedagogice care utilizează tehnologii participative și rețele sociale pentru interacțiune, învățare între egali, cunoaștere. crearea și împuternicirea cursanților” (Cronin, 2017, ¶ 10).
Aceasta înseamnă că folosim o abordare „deschis mai întâi” atunci când selectăm lecturile și resursele de curs. Cu excepția Pathway , toate cursurile din program sunt licențiate în mod deschis CC Attribution Share-Alike 4.0 International și toate materialele de curs sunt disponibile public pe site-urile de presă ale cursului Word. Toți studenții din program au la dispoziție un blog Word press și multe dintre discuții au loc pe site-urile blogului. Elevii sunt încurajați să ia în considerare împărtășirea mai larg a ceea ce învață, deoarece contribuie la diverse rețele sociale alese de ei și își creează în continuare mediul personal de învățare. Proiectarea și facilitarea cursurilor din program încorporează aspecte ale pedagogiei deschise, cum ar fi utilizarea sarcinilor regenerabile, rubrici create în comun pentru evaluare și utilizarea abordărilor bazate pe design-thinking și pe anchetă.
Învățare în rețea
Interacțiunea de la om la om mediată prin utilizarea tehnologiilor digitale.
Atitudine digitală
Dezvoltarea unei mentalități digitale sau a unui mod de a fi și de a alege să fie în spațiul digital este o temă comună pe parcursul cursurilor programului. Explorarea aspectelor identității digitale și prezenței digitale, precum și multiplicitatea rolurilor și alfabetizările digitale în schimbare asociate sunt introduse la începutul programului și se bazează și sunt dezvoltate în continuare în fiecare curs.
Simpozion virtual
Simpozionul virtual anual MALAT din aprilie lansează primul curs al programului (LRNT 521). Este o serie de o săptămână de vorbitori și conversații deschise, publice, sincrone și discuții asincrone care vizează explorarea domeniului larg al învățării digitale din perspective teoretice și practice. Aici studenții noi își încep orientarea către domeniu, iar studenții din anul II își pot împărtăși cunoștințele cu comunitatea profesională mai largă. Alăturați-vă unei dezvoltări profesionale gratuite la Simpozionul virtual anual MALAT.
Simpozionul are trei piese:
- Lay of the Land Track: care include sesiuni susținute de profesioniști, experți și academicieni în domeniu. Aceste sesiuni explorează subiecte legate de mediile de învățare digitală, rețele, comunități.
- Lucru în învățarea digitală – Povești din domeniul învățării: această pistă include sesiuni ale profesioniștilor care lucrează în domeniul (domeniile) învățării digitale, în timp ce aceștia discută „o zi din viața”, importanța rolului și a setului de abilități etc.
- End in Mind Track: include prezentări ale studenților din anul II. Aceste prezentări se concentrează atât pe conținut (de exemplu, un scurt rezumat al cercetării lor) cât și pe proces (de exemplu, prezentări rezumative despre procesul de finalizare a unei teze; lucrare de cercetare sau proiect de consultanță în cercetare în domeniul învățării digitale).
În fiecare zi există sesiuni sincrone live, precum și prezentări video și discuții asincrone. Oricine se poate alătura sesiunilor Simpozionului Virtual sau poate vizualiza sesiunile înregistrate ulterior.
Opțiuni de finalizare
În timp ce primele șase cursuri de bază sunt comune pentru toți studenții din program, veți putea aplica la una dintre cele trei Pathway : o teză, un proiect de cercetare aplicată sau un proiect de consultanță pentru învățarea digitală.
teză
Veți aplica la teza în primul an de program. Odată ce sunteți admis la teza de 12 credite, veți identifica o zonă de cercetare de interes și veți lucra 1:1 cu un conducător de teză pe cercetarea primară: puteți vizualiza titlurile recente de cercetare ale studenților. Dacă cererea dvs. nu are succes, aveți opțiunea de a finaliza programul urmând pistele Proiectului de cercetare aplicată sau Proiectului de consultanță în învățare digitală.
Proiect de cercetare aplicata
Alegând această pistă, veți finaliza cursuri suplimentare, inclusiv cursuri bazate pe interogare, care le cer să urmeze cursuri deschise, să producă o resursă digitală de învățare de importanță și relevanță personală legată de învățare, tehnologie, design și inovare și să co-creeze experiența lor de învățare. cu instructorul de curs. Veți urma apoi un curs de cercetare avansată pentru pregătirea proiectului de cercetare aplicată de 6 credite. Veți efectua o investigație profundă asupra unei anumite întrebări de cercetare folosind date secundare, cu capacitatea de a efectua un interviu informațional cu până la cinci persoane. Proiectele anterioare de cercetare aplicată au inclus metasinteză; recenzii critice de literatură; analiza politicilor etc. Vedeți titlurile recente ale cercetărilor studenților.
Proiect de consultanță pentru învățarea digitală
Veți aplica la această pistă în primul an de program. În această pistă, veți finaliza cursuri suplimentare, inclusiv cursuri bazate pe interogare, care vă cer să urmați cursuri deschise, să produceți o resursă de învățare digitală de importanță și relevanță personală legată de învățare, tehnologie, design și inovare și să creați împreună experiența lor de învățare. cu instructorul de curs. Veți urma un curs de cercetare avansată în pregătire pentru proiectul lor de consultanță în cercetare în domeniul învățării digitale de 6 credite. Prin această opțiune de finalizare, veți dobândi experiență practică care vă va ajuta să aplicați cunoștințele teoretice într-un cadru din lumea reală pe proiectul cu o sferă de anvergură strânsă. Veți oferi cercetării o justificare în cunoștință de cauză și rațiunea deciziilor de proiectare luate și vă veți informa munca prin desfășurarea unui interviu informațional cu până la zece persoane. Proiectele pot proveni de la o varietate de grupuri de părți interesate din industria programului. Proiectele propuse de studenți pot fi, de asemenea, luate în considerare.
Cursuri
- ITAI: Introducere în integritatea academică
- LRNTLNK: Legătura
- LRNT521: Medii digitale de învățare, rețele, comunități
- LRNT522: Introducere în cercetare: citire și scriere critică
- LRNT523: Bazele învățării și tehnologiilor
- LRNT524: Medii de inovare, proiectare și învățare
- LRNT525: Schimbarea de lider în învățarea digitală
- LRNT526: Anchetă asupra problemelor contemporane în tehnologiile de învățare
- LRNT527: Crearea de resurse digitale
- LRNT528: Facilitarea în medii digitale de învățare
- LRNT622: Cercetare avansată: proiect de cercetare aplicată sau propunere de proiect de consultanță pentru cercetare în învățare digitală
- LRNT600: Cercetare avansată: propunere de teză
- LRNT690: Teză
- LRNT691: Proiect de cercetare aplicată
- LRNT692: Cercetare avansată: proiect de cercetare aplicată sau propunere de proiect de consultanță în cercetare în învățare digitală
Admitere
Galerie
Rezultatul programului
Școala de Educație și Tehnologie funcționează cu un cadru pentru rezultatele învățării programului care informează rezultatele învățării cursului. Rezultatele învățării programului identifică ceea ce cursantul va ști și va fi capabil să facă până la sfârșitul programului. Ele sunt cunoștințele esențiale și de durată, capacitățile (atributele) și atitudinile (valori, dispoziții) care constituie învățarea integrată de către un absolvent al programului de Master of Arts în Învățare și Tehnologie.
Absolvenții vor putea să aplice principiile deschiderii, învățării în rețea și mentalității digitale în timp ce lucrează la crearea și evaluarea mediilor de învățare digitală. Ei vor aplica cunoștințele teoretice și practice pentru a analiza critic inovațiile de învățare și pentru a evalua impactul acestora asupra organizațiilor și societății. Absolvenții programului vor avea cunoștințele, abilitățile și capacitatea de a:
- Comunică și sintetizează informații și argumente la nivel de absolvent.
- Evaluați critic modul în care învățarea are loc într-o varietate de contexte.
- Proiectați și creați medii de învățare digitală bazate pe cercetare.
- Demonstrați abilități eficiente de colaborare.
- Dezvoltați și analizați strategii de sprijin pentru a satisface nevoile părților interesate în mediile de învățare digitală.
- Selectați strategii adecvate de evaluare și evaluare pentru mediile de învățare digitală.
- Contribuiți semnificativ la rețelele și comunitățile de învățare digitală.
- Explicați interrelația dintre inovare, schimbare și mediile de învățare digitală și impactul acestora asupra organizațiilor și societății.
- Aplicați procese reflexive pentru a îmbunătăți practica profesională.
- Evaluați critic și/sau produceți cercetări.
Certificare Profesională
Programul de Master of Arts in Learning and Technology (MALAT) este recunoscut de Institutul de Performanță și Învățare. Absolvenții programului primesc credit pentru cerințele privind experiența de muncă ale certificării Certified Training and Development Professional (CTDP).
Certificat avansat IBO în predare și cercetare în domeniul învățării
Pentru a demonstra educația excepțională pe care ați obținut-o la Royal Roads University , studenții care se înscriu în programul MALAT pot aplica pentru obținerea unui certificat avansat IB în cercetare în predare și învățare de la Organizația Internațională de Bacalaureat (IBO) dacă îndeplinesc criteriile IBO cerute.
Acreditările IBO arată organizației dumneavoastră că sunteți un lider inovator, dispus să depășească așteptările noastre deja ridicate. Veți avea acces la o înscriere unică Pathway , disponibilă numai pentru educatorii IBO și la oportunitatea de a explora viitoare oportunități profesionale și de cercetare cu IBO. De asemenea, Certificarea IBO oferă oportunități suplimentare prin Centrul de Curriculum Online IBO (OCC), unde veți găsi forumuri de discuții și resurse disponibile numai pentru membrii IBO.
Această desemnare poate fi obținută prin completarea conținutului IBO existent cu cercetări investigative concentrate și sistematice pentru a vă îmbunătăți cunoștințele și experiența. Veți explora în profunzime dezvoltarea curriculumului, pedagogia și evaluarea prin explorarea literaturii relevante și a propriilor practici IBO. Acest certificat avansat este cel mai potrivit pentru educatorii școli IB existenți și cu experiență.
Cum se aplică
Când vă completați cererea pentru programul MALAT, vă rugăm să includeți în declarația dumneavoastră personală interesul pentru certificatul IBO relevant pentru experiența și programul dumneavoastră. În timpul programului, va fi alocat timp pentru a vă înregistra la IBO și pentru a obține acces la rețeaua și resursele acestuia. Vi se va cere să finalizați lecturi și sarcini specifice IB în timpul programului dvs., precum și subiecte de cercetare legate de IB, dar veți menține un volum de muncă echivalent cu studenții din programul dvs. care au ales să nu urmeze această distincție.
Burse și finanțare
Ajutor financiar și premii
Echipa Financial Aid & Awards este aici pentru a oferi informații și sprijin cu privire la o varietate de surse de finanțare și oportunități de acordare, începând cu un videoclip care prezintă detaliile cuprinzătoare pe care le veți găsi pe acest site și pe blogul nostru.
Vedeți un rezumat al programelor de asistență guvernamentală pentru cei afectați de criza COVID-19.
Planificarea financiară este o componentă crucială a planificării educaționale timpurii. Vă rugăm să examinați oportunitățile de finanțare cu mult înainte de începerea programului dvs. pentru a ajuta la construirea unui buget rezonabil.
Împrumuturi
Explorați diferitele tipuri de împrumuturi disponibile pentru a vă finanța studiile.
Premii
Explorați o varietate de burse, premii și burse acordate în mod competitiv, disponibile de la RRU și alte agenții de finanțare.
Burse de cercetare
RRU gestionează administrarea burselor pentru anumite agenții de finanțare. Acestea sunt unele dintre cele mai importante premii.
Alte finanțări
Descoperiți oportunități alternative de finanțare, cum ar fi Highbred Points.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.