Master of Arts în Administrarea și Leadershipul în Învățământul Superior
Royal Roads University
Informatie cheie
Locația campusului
Victoria, Canada
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Amestecat
Durata
2 years
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
CAD 33.920 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Costurile de școlarizare sunt pentru întregul program: 31.976 USD (studenți internaționali), 25.265 USD (studenți interni).
Introducere
Master of Arts in Higher Education Administration and Leadership este un program de doi ani, cu 33 de credite, care oferă absolvenților cunoștințele și abilitățile necesare pentru a oferi un leadership eficient în cadrul unor medii educaționale superioare complexe și în schimbare. Acest program este conceput pentru administratorii și liderii din învățământul superior care doresc să avanseze în înțelegerea și aplicarea gândirii sistemelor, a teoriei conducerii, a literaturii și cercetării din învățământul superior, a gândirii critice, a planificării strategice și a conducerii schimbărilor semnificative.
Descrierea programului
Master of Arts in Higher Education Administration and Leadership (MAHEAL) este un program de doi ani, cu 33 de credite, care vă va oferi cunoștințele și abilitățile necesare pentru a oferi un leadership eficient în medii educaționale complexe și în schimbare. Acest program vă va pregăti să dezvoltați abilitățile necesare pentru a lucra în colaborare, să luați o viziune sistemică a organizației lor, să construiți relații și parteneriate durabile, să luați decizii bazate pe dovezi, să gândiți critic, să planificați strategic și să conduceți schimbări educaționale semnificative.
Proiectat în colaborare cu actualii lideri în domeniu, programul MAHEAL permite profesioniștilor să:
- Examinați relația dintre teorie și practică în mediile educaționale superioare;
- Dobândiți cunoștințele, abilitățile și mentalitățile de care au nevoie pentru a fi eficienți în propriul mediu de lucru post-secundar;
- Obțineți o mai bună înțelegere a problemelor cu care se confruntă administratorii învățământului superior și cum să le gestionați și să le rezolvați; și
- Îmbunătățiți capacitatea lor de a evalua în mod critic progresele cercetării în domeniul conducerii învățământului superior și de a aplica aceste cunoștințe în practică.
Acest program vă va permite să vă personalizați învățarea alegând dintre două opțiuni de specializare, o specializare în dezvoltarea afacerilor în educația internațională sau o specializare în conducerea sistemelor în învățământul superior și selectând dintre două opțiuni de finalizare a programului, inclusiv o lucrare de cercetare (cercetare secundară) sau o teză (cercetare primară).
Opțiuni de specializare:
- Dezvoltarea afacerilor în educația internațională - Ideal pentru acei studenți care doresc să se concentreze pe leadership în contexte de educație internațională.
- Leadershipul sistemelor în învățământul superior - Ideal pentru studenții care doresc să dobândească o înțelegere profundă a gândirii sistemelor pentru a crea schimbări educaționale semnificative
Pentru cine se adresează
Programul MAHEAL este conceput pentru liderii actuali sau aspiranți din mediile educaționale postliceale care doresc să-și extindă expertiza și să câștige noi abilități și acreditări în domeniul administrației și conducerii învățământului superior, pentru a-și avansa sau redirecționa cariera. Studenții acestui program trebuie să aibă cunoștințe și experiență în învățământul superior, pentru a afla mai multe, vizitați pagina de admitere a programului.
Solicitanții care nu au educația academică formală pentru a se califica pentru admitere pot fi evaluați atât pe baza educației lor formale, cât și a învățării lor informale, în conformitate cu politica de admitere flexibilă . Vă rugăm să vizitați pagina de admitere a programului pentru mai multe informații.
rezultate
Absolvenții vor dezvolta o înțelegere a conceptelor de îmbunătățire a educației și a cercetării și vor putea aplica instrumente practice și strategii pentru a aborda problemele, provocările și oportunitățile legate de sprijinirea realizării elevilor și a creșterii instituționale.
Absolvenții vor:
- Să faciliteze dezvoltarea colaborativă și punerea în aplicare a valorilor, viziunii, misiunii și obiectivelor comune pentru a sprijini învățarea și realizarea pentru toți elevii;
- Înțelegerea și utilizarea proceselor de schimbare și îmbunătățire pentru a sprijini învățarea elevilor și creșterea instituțională;
- Să construiască relații pozitive și eficiente între instituție și comunitatea mai largă;
- Integrarea abordărilor de luare a deciziilor bazate pe dovezi în practici administrative de conducere pentru a sprijini creșterea și îmbunătățirea;
- Să se angajeze în autoevaluarea semnificativă și conștiința de sine pentru a spori abilitățile de conducere, relațiile pozitive și obiectivele profesionale;
- Aplicați sistemele care gândesc să planifice și să gestioneze strategic mediul instituțional pentru învățământul superior pentru a sprijini învățarea elevilor;
- Să se angajeze într-o planificare financiară solidă / bugetare și practici de management de proiect pentru a sprijini obiectivele organizaționale;
- Promovarea și susținerea unei culturi instituționale și climatice incluzive pentru a sprijini atât învățarea studenților, cât și creșterea profesională a cadrelor didactice / cadrelor;
- Analiza critică a contextului organizatoric al liderului, ținând cont de normele culturale existente, de tendințele naționale / internaționale și de perspectivele globale;
- Implementarea unor strategii autentice și semnificative care să asigure calitatea programului; și
- Procesează procese de cercetare colaborativă și sistematică care susțin creșterea și îmbunătățirea instituțiilor.
Model de livrare
Master of Arts in Higher Education Administration and Leadership (MAHEAL) este un program de doi ani oferit într-un model de livrare mixtă, care combină învățarea online cu o rezidență obligatorie de două săptămâni în campus și o a doua mini-rezidență capstone finalizat în campus sau online. Această livrare mixtă este concepută pentru a vă permite să aplicați ceea ce învățați la cursurile dvs. în timp ce continuați să lucrați cu normă întreagă.
Rezidență
Rezidențiatul este o perioadă atent concepută de studiu academic intens în care studenții parcurg două cursuri - HEAL 501: Leading and Learning in Higher Education și HEAL 510: Approaches to Educational Research in Higher Education.
Programul de instruire și studiu în timpul rezidențiatului este structurat pentru a optimiza accesul față în față la instructori, pentru a dezvolta rețele cu colegi studenți și pentru a accesa serviciile universității care vă vor sprijini învățarea pe parcursul celor doi ani de studiu. Programul zilnic tipic este de la 8:00 la 17:00 Ședințele echipei, temele și lecturile se fac în afara acestor ore.
Învățare online
Cursurile de învățare online sunt livrate în exces utilizând platforma noastră Moodle bazată pe internet. Sprijinit de restul cohortei dvs., veți fi implicat activ în activități, proiecte și sarcini individuale și în echipă, care vă permit să aplicați ceea ce învățați în propriul context profesional în timp ce urmați fiecare curs.
Fiecare curs de 3 credite ar necesita un nivel de efort de aproximativ 100 de ore de efort. Acest lucru variază de la student la student și devine mai ușor pe măsură ce studenții se familiarizează cu Royal Roads University și învață cum să lucreze eficient cu membrii echipei într-un cadru virtual. Studenții trebuie să se angajeze în mod regulat cu conținutul cursului și să contribuie academic la îmbunătățirea învățării cohortei prin postări pe blog / forum, subiecte de discuții și activități și sarcini de curs necesare.
Înainte de a începe programul, veți fi înscris într-o sesiune non-credit (LINK) de două săptămâni, concepută pentru a vă prezenta mediul nostru de învățare online, politicile și procedurile academice relevante și pentru a vă răspunde la întrebări sau preocupări.
Cerințe de admitere
Cererile sunt evaluate printr-o revizuire integrată și consolidată a acreditărilor academice, a experienței de muncă și a experienței personale; datorită naturii holistice a acestei revizuiri, toate cererile sunt evaluate de la caz la caz.
Admitere standard
- Diplomă de licență de patru ani (sau comparabilă) de la o instituție post-secundară recunoscută.
- Minim trei ani de experiență profesională relevantă, plătită, în cadrul instituțiilor de învățământ superior recunoscute (de exemplu, colegii publice sau acreditate, universități, politehnici sau instituții care oferă programe terțiare formale), inclusiv o experiență de conducere *.
Liderii emergenți care au mai puțin de trei ani de experiență în leadership *, dar au fost în roluri recente de conducere sau de management al oamenilor de doi ani sau mai mult, demonstrează un potențial de leadership excepțional prin experiențele lor profesionale și de viață, se pregătesc pentru roluri de conducere suplimentare, și, în caz contrar, să îndeplinească criteriile standard de admitere, sunt încurajați să aplice.
Admitere flexibilă
- Pentru a fi luați în considerare pentru admiterea flexibilă , solicitanții ar avea în mod normal nevoie de minimum șapte ani de experiență profesională în instituțiile de învățământ superior (de exemplu, colegii publice sau acreditate, universități, poli-tehnici sau instituții care oferă programe terțiare formale), inclusiv minimum 3 ani de experiență în leadership *.
* Experiența de conducere ar putea include una sau mai multe dintre următoarele:
- Roluri în care vă consultați, negociați sau gestionați diverse grupuri de interese prin relații, într-un mediu complex
- Roluri în care îi conduci pe ceilalți către obiective și rezultate comune
- Roluri în care influențați, organizați și coordonați grupuri de oameni
- Roluri de conducere în organizațiile de voluntari
- Roluri formale de conducere organizațională în care supravegheați direct personalul sau efectuați lucrări orientate spre performanță cu indivizi, grupuri sau echipe
- Depășirea unei experiențe de viață provocatoare (pentru sine sau pentru alții), care a implicat navigarea în sisteme complexe și a dus la schimbări pozitive de comunitate dincolo de individ
Competența în limba engleză
Dacă limba engleză nu este limba dvs. principală, vă rugăm să consultați cerințele noastre privind limba engleză .
Recomandări suplimentare
- Cererile sunt evaluate printr-o revizuire integrată și consolidată a acreditărilor academice, a experienței de muncă și a experienței personale; datorită naturii holistice a acestei revizuiri, toate cererile sunt evaluate de la caz la caz.
- Vă rugăm să vă asigurați că vă demonstrați experiența de conducere în CV-ul dvs. detaliat și să indicați clar modul în care anii de experiență îndeplinesc cerințele de admitere standard sau flexibile.
Cariere
Programul de masterat în învățământ superior și administrație a fost conceput pentru dezvoltarea continuă a conducerii și a administrației în sectorul învățământului superior pentru a conduce în mod eficient instituțiile în ceea ce continuă să fie medii complexe și globale de lucru și învățare.
Tipurile de instituții de învățământ superior, guvernamentale și organizații neguvernamentale în care studenții MAHEAL sunt în prezent sau aspiră să lucreze includ și nu pot fi limitate la următoarele:
- Universități (private și publice)
- Colegii (private și publice)
- Ministerele Provinciale ale Educației Avansate
- Forțele canadiene - Dezvoltarea instruirii
- Agenții de cercetare pentru învățământul superior
- Firmele de consultanță în învățământul superior
- Agenții partenere de educație internațională
- Asociații de învățământ superior (intern și internațional)
Programul avansează cunoștințele și abilitățile studenților pentru a-i echipa pentru poziții de conducere deținute în mod obișnuit în sectorul învățământului superior. Pozițiile de conducere găsite în mod obișnuit în învățământul superior care se aliniază la programul de conducere în învățământul superior și administrație includ, dar nu se limitează la:
Posturi de AVP / Director / Manager sau Coordonator în:
- Servicii și afaceri pentru studenți
- Residence Life
- Servicii de înscriere
- Marketing și comunicare
- Registratură
- Finanţa
Sau
- Conducători / catedre ale departamentului colegiului sau universității
- Legătura guvernamentală / Managementul proiectelor cu învățământul superior
- Directorii / Managerii Agenției Internaționale pentru Educație
Cursuri
- ITAI: Introducere în Integritatea Academică
- LRNTLNK: Linkul
- HEAL501: Leadership în învățământul superior în vremuri de schimbare
- HEAL510: Abordări ale cercetării educaționale în învățământul superior
- HEAL520: Perspective globale și naționale privind învățământul superior
- HEAL525: Perspective globale privind educația internațională
- HEAL530: Schimbarea educațională de lider în mediile de învățământ superior
- HEAL535: Cultură de comunicare și organizare într-o lume globalizată
- HEAL540: Noi modele pentru viabilitatea instituțională
- HEAL545: Afacerea Educației Internaționale
- HEAL550: Gândirea sistemelor și planificarea strategică în învățământul superior
- HEAL560: Calitate, responsabilitate și eficacitate educațională
- HEAL570: Tehnologii de mobilizare în mediile de învățământ superior
- LRNT506: Dezvoltarea propunerilor pentru cercetarea educațională
- HEAL610: Hârtie de cercetare: Procese de cercetare de bază și de susținere a colaborării
- LRNT600: Cercetare avansată: propunere de teză
- LRNT690: Teză
Ajutor financiar și premii
Echipa de asistență financiară și premii este aici pentru a oferi informații și asistență cu privire la o varietate de surse de finanțare și oportunități de atribuire, începând cu un videoclip care prezintă detaliile cuprinzătoare pe care le veți găsi pe acest site web și pe blogul nostru.
Vizualizați un rezumat al programelor de asistență guvernamentală pentru cei afectați de criza COVID-19. Află mai multe...
Planificarea financiară este o componentă crucială a planificării educaționale timpurii. Vă rugăm să examinați oportunitățile de finanțare cu mult înainte ca programul dvs. să înceapă pentru a vă ajuta să construiți un buget rezonabil.
Credite
Explorați diferitele tipuri de împrumuturi disponibile pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile. Află mai multe...
Premii
Explorează o varietate de burse, premii și burse acordate competitiv, disponibile de la RRU și alte agenții de finanțare. Află mai multe...
Burse de cercetare
RRU administrează administrarea burselor pentru anumite agenții de finanțare. Acestea sunt unele dintre premiile mai substanțiale. Află mai multe...
Alte finanțări
Descoperiți oportunități alternative de finanțare, cum ar fi Highbred Points. Află mai multe...
Curriculum
Descrierea programului
Masterul în Arte în Administrarea și Leadershipul Învățământului Superior (MAHEAL) este un program de doi ani, cu 33 de credite, care vă va oferi cunoștințele și abilitățile necesare pentru a oferi un leadership eficient în medii de învățământ superior complexe și în schimbare. Acest program vă va pregăti pentru a dezvolta abilitățile necesare pentru a lucra în colaborare, pentru a avea o viziune de sistem asupra organizației lor, pentru a construi relații și parteneriate durabile, pentru a lua decizii bazate pe dovezi, pentru a gândi critic, pentru a planifica strategic și pentru a conduce schimbări educaționale semnificative.
Proiectat în colaborare cu lideri actuali din domeniu, programul MAHEAL permite profesioniștilor să:
- Examinarea relației dintre teorie și practică în mediile de învățământ superior;
- Dobândiți cunoștințele, abilitățile și mentalitățile de care au nevoie pentru a fi eficiente în propriul mediu de lucru post-secundar;
- Obține o mai bună înțelegere a problemelor cu care se confruntă administratorii din învățământul superior și cum să le gestioneze și să le rezolve; și
- Îmbunătățiți capacitatea lor de a evalua critic progresele cercetării în domeniul conducerii în învățământul superior și de a aplica aceste cunoștințe în practică.
Acest program vă va permite să vă personalizați învățarea alegând dintre două opțiuni de specializare, o specializare în Dezvoltarea Afacerilor în Educația Internațională sau o specializare în Leadership în Sisteme în Învățământul Superior și selectând dintre două opțiuni de finalizare a programului, inclusiv o lucrare de cercetare (cercetare secundară) sau o teză (cercetare primară).
Opțiuni de specializare:
- Dezvoltarea afacerilor în educația internațională – Ideal pentru acei studenți care doresc să se concentreze pe leadership în contexte educaționale internaționale.
- Conducerea sistemelor în învățământul superior - Ideal pentru studenții care doresc să dobândească o înțelegere profundă a gândirii sistemelor pentru a crea schimbări educaționale semnificative
Pentru cine este
Programul MAHEAL este conceput pentru liderii actuali sau aspiranți în medii educaționale postliceale care doresc să-și extindă expertiza și să obțină noi competențe și acreditări în domeniul administrației și conducerii învățământului superior, pentru a-și avansa sau redirecționa cariera. Studenții acestui program trebuie să aibă cunoștințe și experiență în învățământul superior, pentru a afla mai multe vizitați pagina de admitere a programului.
Solicitanții care nu au educația academică formală pentru a se califica pentru admitere pot fi evaluați atât pe baza educației lor formale, cât și a învățării lor informale, în conformitate cu Politica flexibilă de admitere. Vă rugăm să vizitați pagina de admitere la program pentru mai multe informații.
Rezultate
Absolvenții vor dezvolta o înțelegere a conceptelor de îmbunătățire a educației și a cercetării și vor fi capabili să aplice instrumente și strategii practice pentru a aborda problemele, provocările și oportunitățile legate de sprijinirea performanței studenților și a creșterii instituționale.
Absolvenții vor:
- Facilitarea dezvoltării și implementării în colaborare a valorilor, viziunii, misiunii și obiectivelor comune pentru a sprijini învățarea și performanța pentru toți elevii;
- Înțelegeți și utilizați procesele de schimbare și îmbunătățire pentru a sprijini învățarea elevilor și creșterea instituțională;
- Construiți relații pozitive și eficiente între instituție și comunitatea mai largă;
- Integrarea abordărilor de luare a deciziilor bazate pe dovezi în practicile de conducere administrativă pentru a sprijini creșterea și îmbunătățirea;
- Angajați-vă într-o autoevaluare semnificativă și conștientizare de sine pentru a îmbunătăți abilitățile de conducere, relațiile pozitive și obiectivele profesionale;
- Aplicați gândirea sistemică pentru a planifica și gestiona strategic mediul instituțional de învățământ superior pentru a sprijini învățarea studenților;
- Angajați-vă în practici solide de planificare financiară/buget și management de proiect pentru a sprijini obiectivele organizaționale;
- Să promoveze și să susțină o cultură și un climat instituțional incluziv pentru a sprijini atât învățarea studenților, cât și creșterea profesională a profesorilor/personalului;
- Analizați critic contextul organizațional propriu al liderului luând în considerare normele culturale existente, tendințele naționale/internaționale și perspectivele globale;
- Implementează strategii autentice și semnificative care asigură calitatea programului; și
- Conduceți procese de cercetare colaborative și sistematice care sprijină creșterea și îmbunătățirea instituțională.
Model de livrare
Masterul în Arte în Administrarea și Leadershipul Învățământului Superior (MAHEAL) este un program de doi ani, oferit într-un model de livrare combinat, care combină învățarea online cu o rezidență obligatorie de două săptămâni la campus și o a doua mini-reședință finală care poate fi completat la campus sau online. Această livrare combinată este concepută pentru a vă permite să aplicați ceea ce învățați în cursurile dvs. în timp ce continuați să lucrați cu normă întreagă.
rezidenta
Rezidențiatul este o perioadă atent concepută de studiu academic intens în care studenții parcurg două cursuri – HEAL 501: Leading and Learning in Higher Education și HEAL 510: Approaches to Educational Research in Higher Education.
Programul de instruire și de studiu în timpul rezidențiatului este structurat pentru a optimiza accesul față în față la instructori, pentru a dezvolta rețele cu colegii studenți și pentru a accesa serviciile universității care vă vor sprijini învățarea pe parcursul celor doi ani de studiu. Programul zilnic tipic este de la 8:00 până la 17:00. Întâlnirile echipei, temele și lecturile se fac în afara acestor ore.
Învățare online
Cursurile de învățare online sunt oferite folosind platforma noastră Moodle bazată pe internet. Sprijinit de restul cohortei dvs., veți fi implicat activ în activități, proiecte și sarcini individuale și în echipă care vă permit să aplicați ceea ce învățați în propriul dvs. context profesional în timp ce urmați fiecare curs.
Fiecare curs de 3 credite ar necesita un nivel de efort de aproximativ 100 de ore de efort. Acest lucru variază de la student la student și devine mai ușor pe măsură ce studenții se familiarizează cu Royal Roads University și învață cum să lucreze eficient cu membrii echipei într-un cadru virtual. Studenții trebuie să se implice în mod regulat cu conținutul cursului și să contribuie din punct de vedere academic la îmbunătățirea învățării cohortei prin postări pe blog/forum, subiecte de discuție și activități și sarcini de curs necesare.
Înainte de a începe programul, veți fi înscris într-o sesiune fără credite de două săptămâni (LINK) concepută pentru a vă prezenta mediul nostru de învățare online, politicile și procedurile academice relevante și pentru a vă adresa întrebărilor sau preocupărilor.
Cursuri
- ITAI: Introducere în integritatea academică
- LRNTLNK: Legătura
- HEAL501: Leadership în învățământul superior în vremuri de schimbare
- HEAL510: Abordări ale cercetării educaționale în învățământul superior
- HEAL520: Perspective globale și naționale asupra învățământului superior
- HEAL525: Perspective globale asupra educației internaționale
- HEAL530: Conducerea schimbării educaționale în mediile de învățământ superior
- HEAL535: Comunicare și cultură organizațională într-o lume globalizată
- HEAL540: Noi modele pentru viabilitatea instituțională
- HEAL545: Afacerea educației internaționale
- HEAL550: Gândirea sistemelor și planificarea strategică în învățământul superior
- HEAL560: Calitate, responsabilitate și eficacitate educațională
- HEAL570: Utilizarea tehnologiei în mediile de învățământ superior
- LRNT506: Elaborarea propunerii de cercetare educațională
- HEAL610: Lucrare de cercetare: Conducerea și susținerea proceselor de anchetă colaborativă
- LRNT600: Cercetare avansată: propunere de teză
- LRNT690: Teză
Admitere
Galerie
Burse și finanțare
Ajutor financiar și premii
Echipa Financial Aid & Awards este aici pentru a oferi informații și sprijin cu privire la o varietate de surse de finanțare și oportunități de acordare, începând cu un videoclip care prezintă detaliile cuprinzătoare pe care le veți găsi pe acest site și pe blogul nostru.
Vedeți un rezumat al programelor de asistență guvernamentală pentru cei afectați de criza COVID-19.
Planificarea financiară este o componentă crucială a planificării educaționale timpurii. Vă rugăm să examinați oportunitățile de finanțare cu mult înainte de începerea programului dvs. pentru a ajuta la construirea unui buget rezonabil.
Împrumuturi
Explorați diferitele tipuri de împrumuturi disponibile pentru a vă finanța studiile.
Premii
Explorați o varietate de burse, premii și burse acordate în mod competitiv, disponibile de la RRU și alte agenții de finanțare.
Burse de cercetare
RRU gestionează administrarea burselor pentru agențiile de finanțare selectate. Acestea sunt unele dintre cele mai importante premii.
Alte finanțări
Descoperiți oportunități alternative de finanțare, cum ar fi Highbred Points.
Oportunități de carieră
Programul Master of Arts în învățământul superior și conducere în administrație a fost conceput pentru dezvoltarea continuă a conducerii și administrației în sectorul învățământului superior pentru a conduce în mod eficient instituțiile în ceea ce continuă să fie medii de lucru și de învățare complexe și globale.
Tipurile de instituții de învățământ superior, organizații guvernamentale și neguvernamentale în care studenții MAHEAL lucrează în prezent sau în care aspiră să lucreze includ și nu se pot limita la următoarele:
- Universități (private și publice)
- colegii (private și publice)
- Ministerele Provinciale ale Învățământului Avansat
- Forțele Canadei – Dezvoltarea antrenamentului
- Agentii de cercetare in invatamantul superior
- Firme de consultanta in invatamantul superior
- Agenții internaționale partenere pentru educație
- Asociații de învățământ superior (interne și internaționale).
Programul avansează cunoștințele și abilitățile studenților pentru a-i echipa pentru poziții de conducere ocupate în mod obișnuit în sectorul învățământului superior. Pozițiile de conducere întâlnite în mod obișnuit în învățământul superior care se aliniază cu programul de master în învățământ superior și conducere în administrație includ, dar nu se limitează la:
Posturi de AVP/Director/Manager sau Coordonator în:
- Servicii și afaceri pentru studenți
- Viața de rezidență
- Servicii de înscriere
- Marketing și Comunicare
- Biroul grefierului
- Finanţa
Sau
- Facultăți sau conducători de departamente universitare
- Legătura Guvernului/Managementul de Proiect cu Învățământul Superior
- Directori/Manageri Agenției pentru Educație Internațională
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.