Despre MA în Media emergentă
Rata inovării în tehnologia comunicațiilor se accelerează. Unele dintre aceste inovații vor schimba lumea și felul în care facem afaceri, învățăm, jucăm și relaționăm unul cu celălalt.
Mai mult, sondajul "Job Outlook" al Asociației Naționale a Colegiilor și Angajatorilor a raportat 73% din abilitățile de comunicare ale angajatorilor, ca o calificare de vârf pe care o caută în potențialii candidați.
De ce să câștigați o diplomă în Media emergentă?
Indiferent dacă sperăți să vă lansați o carieră sau să vă intensificați abilitățile în domeniul comunicării sau să vă extindeți potențialul profesional, o diplomă în Emerging Media vă permite să evaluați inovația și tendințele în comunicare, să dezvoltați și să executați strategii pentru a valorifica noile oportunități media și să evaluați impactul lor la fiecare nivel, de la personal la cel global.
Programul nostru vă pregătește nu numai să explorați rolul noului media în disciplinele de comunicare, inclusiv în jurnalism, relații publice, publicitate și marketing, dar și să prospere în orice domeniu în care lucrați acum și în viitor.
Emerging Media Curriculum
Programul online necesită 33 de ore de credit total - nouă cursuri de 3 credite și un proiect de 6 credite - care urmează să fie finalizat în 12 luni pentru studenții cu normă întreagă sau până la 44 de luni pentru studenții cu fracțiune de normă. Elevii vor fi obligați să ia cel puțin un curs în fiecare semestru. Elevilor li se alocă un total de 5 ani pentru a finaliza programul. Cursurile vor fi oferite în semestre de toamnă, primăvară și de vară.
Cursurile de toamnă și de primăvară oferă un program standard de 14 săptămâni. Semestrul de vară oferă cursuri condensate de 6 săptămâni, precum și cele două cursuri independente necesare unei săptămâni, găzduite în campusul Evergreen al Loyola din Baltimore, MD.
Programul de cursuri pentru mass-media emergente (eșantion)
cădea
Explorarea culturii digitale - Dr. Neil Alperstein
Experiența utilizatorului - Dr. Jonathan Lillie
Media emergentă în comunicarea strategică - Dr. Gregory Hoplamazian
Emerging Media Applications - Dr. Neil Alperstein
Dreptul și regulamentul privind mass-media - Dr. Elliot King
Emerging Media Internship - Dr. Neil Alperstein
Proiecte Capstone - Dr. Neil Alperstein
Arc
Explorarea culturii digitale - Dr. Neil Alperstein
Inovația media - Dr. Elliot King
Media emergentă în comunicarea strategică - Dr. Gregory Hoplamazian
Probleme sociale, politice, economice și culturale în mass-media emergente - Dr. Sara Magee
Emerging Media Internship - Dr. Neil Alperstein
Capstone Project - Dr. Neil Alperstein
Obiectivele de învățare
Obiectivele de învățare pentru Master of Arts online în programul Emerging Media sunt următoarele:
Master Cunoștințe și abilități:
Însușirea abilităților tehnologice și de comunicare și a cunoștințelor adecvate pentru mediile emergente.
Sintetizați cunoștințele utilizând abordări interdisciplinare, inclusiv strategii sociologice, psihologice, culturale, precum și strategii de marketing și de afaceri aplicate.
Dobândirea abilității de a continua dezvoltarea profesională și învățarea de-a lungul vieții prin adaptabilitatea învățată la utilizarea noilor și a noilor media.
Gândiți-vă critic:
Accesați, analizați și evaluează eficient informațiile.
Diseminarea și comunicarea eficientă a informațiilor prin implementarea de noi și emergente mass-media.
Manifest Leadership și responsabilitate socială la locul de muncă și comunitate:
Înțelegeți și valorizați diferențele individuale - cu o conștientizare deosebită a tehnologiei "haves" și "have-nots" - și aveți abilitățile și sensibilitatea de a lucra eficient într-o lume diversă și în schimbare.
Înțelegerea principiilor etice adecvate domeniului comunicării, abilitatea de a identifica dileme etice, cum ar fi problemele privitoare la viața privată și datoria civică, și înțelegerea cadrelor pentru selectarea și apărarea unui mod de acțiune adecvat bazat pe o fundamentare etică solidă în principiile iezuită.
Contribuți profesional și personal comunității mai largi prin participarea la proiectele de servicii comunitare.
Luați în considerare problemele justiției în luarea deciziilor, acordând o atenție deosebită celor care nu au acces la mijloacele de comunicare și celor care nu sunt utilizatori inteligenți ai mijloacelor de comunicare.
Aceste obiective pot fi rezumate astfel:
Abilitatea de a evalua strategic platformele media emergente
Viziunea de a crea programe, campanii și conținut utilizând platforme media noi și emergente
Abilitatea de a investiga și de a explica impacturile juridice, economice, sociale, politice și culturale ale mass-mediei noi și emergente
Contextul pentru a identifica noi oportunități de comunicare pentru a contribui la crearea unei lumi juste din punct de vedere social