Master Online în crearea de noi companii internaționale

Generalități

Programul de descriere

Master Online în crearea de noi companii internaționale permite o mai bună înțelegere a mecanismelor care pot contribui la îmbunătățirea competitivității și potențialului noilor companii; precum și analizarea viabilității diferitelor opțiuni strategice pe care le au la dispoziție pentru a-și materializa propria voință antreprenorială . Instrumentele furnizate vor permite stabilirea de rutine care să faciliteze investigarea și integrarea informațiilor provenind de pe piețele internaționale. În acest fel, participanții își proiectează companiile, sistemele și procesele concentrându-se pe piața externă.


Cine este pentru asta?

Maestrul este îndrumat către:

  • Absolvenții de universitate cu experiență profesională
  • Elevii de gradul de licență, interesați să-și îndrume viitorul profesional în domeniul managementului și managementului inovației și care trebuie să depășească mai puțin de treizeci de credite ECTS (inclusiv studiile finale). Notă: Acest organism student nu va fi eligibil pentru nici un certificat sau eliberarea de gradul lor până la gradul corespunzător este obținut.
  • Profesioniști din sector care, fără a obține o diplomă universitară, acreditează o experiență profesională suficientă (de cel puțin trei ani) ca manageri sau angajați în companii sau instituții legate de domeniul de studiu.


Informații generale

  • Durata: 60 de credite ECTS - un an universitar
  • Date: de la 13 decembrie 2018 la 06 septembrie 2019
  • Modalitate: Distanță (clasă virtuală a Universității Jaume I)
  • Diplomă: Diplomă de masterat de la Universitatea Jaume I
  • Numărul de telefon: 964 38 72 09


Verificați rata SaUJI!


obiective

Obiectivul general al Master în Online în crearea de noi companii internaționale este de a oferi formare de afaceri pentru gestionarea proiectelor de afaceri, oferind abilitățile necesare pentru a înțelege comportamentul în cadrul piețelor și să acționeze în modul cel mai eficient în cadrul acestora.

În timpul masteratului, elevii vor putea dezvolta următoarele competențe:

  • Înțelegeți comportamentul piețelor internaționale.
  • Identificați sursele de resurse necesare pentru gestionarea proiectelor de afaceri.
  • Planificați cea mai eficientă modalitate de a acționa pe piețele internaționale.
  • Elaborarea unui plan de afaceri internațional care să permită evaluarea viabilității unui produs sau a unui serviciu.


metodologie

Acest master oferă rutine care permit proiectarea unei companii care vizează o piață internațională. Aceasta este urmată de o metodologie de planificare (pornire ușoară) care vă permite să creați în timp ce planificați . Întreprinzătorii iau primii pași spre crearea unor companii cu un set de resurse și puțin timp pentru planificare, adică pentru specificarea obiectivelor și a resurselor pentru a le atinge. Utilizarea oportunităților de piață presupune combinarea unei gestionări adecvate a resurselor disponibile cu stabilirea unor obiective pe termen scurt și elaborarea unei strategii pentru realizarea acestora.

Comandantul facilitează astfel dezvoltarea unor sisteme care permit planificarea în timp ce dezvoltă acțiunile necesare pentru a exploata economic oportunitățile de afaceri pe piețele internaționale.

Obiectivul general al maestrului este de a instrui profesioniștii capabili să consilieze și să genereze proiecte de afaceri prin abilitățile necesare pentru a aborda comportamentul piețelor și pentru a acționa în modul cel mai eficient în ele.


program

Cursul este structurat pe patru discipline. În primele etape, fundamentele creării de companii sunt tratate prin generarea ideilor de afaceri și prin analizarea viabilității acestor idei pe piețele internaționale. Odată ce faza analitică a fost finalizată, strategiile de lansare a companiei internaționale sunt elaborate și se elaborează planul de afaceri.

Subiectele sunt următoarele:

  1. Generarea de idei inovatoare pentru piețele internaționale
  2. Viabilitatea ideii de afaceri internaționale
  3. Determinarea strategiei internaționale
  4. Planul de afaceri internațional
Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

Universitat Jaume I (UJI) came into being as a higher education and research centre on 27 February 1991 to meet the unanimous social demand in the Castelló area. It was also the fruit of a tradition i ... Citeste mai mult

Universitat Jaume I (UJI) came into being as a higher education and research centre on 27 February 1991 to meet the unanimous social demand in the Castelló area. It was also the fruit of a tradition in education inherited from the Teacher Training studies at the old University College of Castelló (Col·legi Universitari de Castelló, CUC), which dated from 1969. Citește mai puţin
Castellón de la Plana