Master Management Strategic al UX Design
ESPM – Brasil
Informatie cheie
Locația campusului
São Paulo, Brazilia
Limbi Străine
Portugheză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
4 semesters
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
BRL 665 / per month *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* până la 35 de rate de 665,41 BRL + 1 tranșă de 732,69 BRL
Introducere
Masterul de management strategic în UX Design cu obiectivul de a îmbunătăți aplicarea strategică a domeniului de activitate al UX Design în dezvoltarea și managementul produselor digitale, programul încurajează și oferă elaborarea și aplicarea de instrumente și metodologii în cazuri și situații reale. . Într-un mediu colaborativ, cu îndrumare și mentorat, studenții își consolidează cunoștințele prin proiectarea și dezvoltarea strategică a unui studiu/mapping complet de planificare UX sau UX Research, realizat într-un proiect de încheiere a cursului, al cărui scop poate fi maturat pe tot parcursul cursului. .
Admitere
Curriculum
ce vei invata
Cursul va fi dezvoltat în formatul Educație la distanță în care cursurile online se desfășoară live. În aceste vieți, elevii vor avea oportunitatea de a interacționa cu profesorii și alți studenți într-un mediu dinamic și interactiv.
Cursul este împărțit pe module și acestea vor fi conduse de profesori cu o vastă experiență profesională și academică, folosind diferite metode active, precum proiect, situație problemă, cercetare de teren, cazuri etc., ancorate mereu de texte actuale și indicații bibliografice.
- Integrarea disciplinei
- Concepte moderne de marketing
- Înțelegerea consumatorului și a imaginii mărcii
- Capitaluri proprii
- Tendințe de consum
- Elemente vizuale ale mărcii
- Shopology
- Branding digital
- Licențiere de marcă
- Aspecte legale ale brandingului
- Evaluarea financiară a mărcilor
- Experiență de marcă
- B2B Branding
- Personalitatea mărcii și povestirea
- Branding pentru piețele de lux
- Lucru de finalizare a cursului (TCC)
*La sfârșitul cursului, studenții vor prezenta lucrarea de încheiere a cursului (TCC) în persoană unui grup de profesori. Prezentarea are loc la una dintre unitățile ESPM, în São Paulo, Rio de Janeiro sau Porto Alegre.
Galerie
Studenți ideali
profilul absolventilor
Studentul care absolvă Masterul în Branding va fi capabil să înțeleagă cum este construit și gestionat un brand de mare valoare și să dezvolte un plan de Branding, formând astfel un profesionist complet în zona sa de expertiză cu abilități care includ:
- Înțelegeți brandul ca o resursă extrem de importantă pentru afacerea dvs. și că nu se limitează la un simbol sau nume.
- Dezvoltați brandingul digital prin creșterea angajamentului de brand prin intermediul rețelelor sociale.
- Încorporați informații din cercetarea comportamentului consumatorilor în dezvoltarea strategiei de branding.
- Înțelegeți cum să utilizați elementele vizuale ale mărcii, cum ar fi tipografia și culorile, în dezvoltarea identității mărcii.
- Permiteți profesioniștilor în design să înțeleagă puterea managementului mărcii de a aduce companiilor soluții și rezultate.
- Stăpânește problemele legale de bază despre dreptul de autor, proprietatea intelectuală, înregistrarea și protecția juridică a mărcii.
cui este destinat
- Profesionişti în marketing sau alte domenii care trebuie să-şi valorifice afacerea.
- Marketing și Brand Manageri care trebuie să-și dezvolte mărcile.
- Antreprenori care doresc să construiască mărci.
- Designeri care doresc să-și dezvolte abilitățile de management al mărcii.
- Persoane interesate să învețe și să-și dezvolte abilitățile în managementul mărcii și comportamentul consumatorilor.