Master MBA în Managementul Proiectelor

Generalități

Programul de descriere

MBA Master in Project Management oferă toate instrumentele necesare pentru a gestiona optim orice tip de proiect. În prezent, figura managerului de proiect ca expert în gestionarea proiectelor și programelor este de o importanță deosebită, deoarece va ajuta la definirea strategiilor de afaceri eficiente care să profite de toate resursele disponibile. Acest profil al lucrătorului trebuie să fie pregătit pentru a proiecta, gestiona, implementa și monitoriza orice tip de proiect în orice tip de organizație.

Gradul dublu vă va oferi cunoștințe în principalele domenii ale domeniului de afaceri precum marketing, finanțe, resurse umane, furnizare și, cu accent special pe comunicare și managementul talentelor, oferindu-vă viziunea globală și strategică a unui manager.

Prin studierea la ISEB veți primi sfatul experților și tutorelor care, împreună cu metodologia de studiu, vă vor asigura succesul profesional.

Cine este pentru asta?

Masterul MBA în Managementul Proiectelor se adresează acelor profesioniști care doresc să se instruiască ca manageri care, dintr-o viziune globală și strategică, sunt capabili să direcționeze, să planifice, să organizeze și să controleze proiecte de diferite complexități. Vrem să formăm profesioniști calificați în exercitarea Managementului de proiect, contribuind la realizarea obiectivelor strategice stabilite, minimizând riscurile și creând oportunități de afaceri.

obiective

  • Stăpânește principalele instrumente de analiză, care vor ajuta la propunerea definirii, implementării și monitorizării strategiilor adaptate nevoilor și obiectivelor organizației, atât la începutul, cât și la dezvoltarea acesteia.
  • Pregătiți și instruiți directorii de proiect care învață să atingă obiectivele prestabilite, să crească rentabilitatea și să îmbunătățească calitatea generală a proiectului.
  • Dezvoltarea și perfecționarea abilităților manageriale și a tehnicilor de gestionare a resurselor, atât umane cât și materiale.
  • Cunoașteți standardele certificării PMP.
  • Aliniați nevoile actuale ale companiilor în direcția proiectelor cu predarea celor mai bune practici ale pieței.
  • Cunoașteți, selectați și utilizați în mod corect instrumentele necesare pentru a gestiona bugetul unui proiect.
  • Promovarea procesului de luare a deciziilor în calitate de administrator al proiectelor complexe, ținând seama de aspectele tehnice, economice, de mediu, de calitate și de expunere la risc care o cuprind.
  • Analizați planul de marketing pe care se bazează planificarea strategică, hotărând cele mai adecvate canale de marketing, astfel încât să poată garanta rezultatele dorite pentru companie.
  • Pentru a oferi cunoștințele necesare pentru o performanță corectă din partea Managementului de Operațiuni al unei companii, cu abilitățile necesare pentru examinarea sau elaborarea unui Plan Logistic.
  • Învață să efectuezi evaluări economice și financiare, fundamentale pentru a realiza diferite analize de investiții.

perspectivele de carieră

Master MBA în Management de proiect vă oferă cunoștințele și abilitățile necesare pentru a vă dezvolta cariera ca:

  • Director al departamentelor precum: resurse umane, operații, marketing, finanțe, comerț și vânzări.
  • Director de proiect
  • Director al biroului de management de proiect.
  • Director de program
  • Manager de proiect online.

Curriculum

Masterul MBA în Managementul Proiectelor este constituit din următoarea ordine de zi:

Modulul 1. Planificare și management strategic

  1. Fundamentele Strategiei
  2. Obiective strategice
  3. Procesul strategic
  4. Formulare strategică
  5. Analiza Strategică (în Dinamica Managementului Afacerilor)
  6. Elaborarea strategiei
  7. Formarea și implementarea strategiei
  8. Balanced Scorecard (CMI)
  9. Studiu de caz

Modulul 2. Managementul echipei

  1. Echipele de lucru: Aspecte contextuale
  2. Direct / Gestionați o echipă de lucru
  3. Îmbunătățirea: obțineți cele mai bune rezultate din echipa și colaboratorii dvs.
  4. Direcționați echipa cu eficiență: strategii
  5. Studiu de caz

Modulul 3. Introducere în contabilitate

  1. Introducere în contabilitate
  2. Metoda de contabilitate. Ciclul de contabilitate
  3. Planul general de contabilitate
  4. Cheltuieli, Achiziții, Venit, Vânzări. Periodizarea contabilă
  5. Clienți, debitori și administrații publice
  6. Furnizori și creditori. Conturile financiare
  7. Imobilizări corporale și necorporale
  8. Amortizări, pierderi din valoarea activelor și provizioane
  9. Stoc și criterii pentru evaluarea dvs.
  10. Valoarea netă
  11. TVA
  12. Taxa corporativă
  13. Studiu de caz

Modulul 4. Coaching

  1. Coaching: baze și fundamente
  2. Tipuri de coaching și coaching în organizații
  3. Procesul de coaching și metodologiile
  4. Cadrul teoretic și alte instrumente pentru coaching
  5. Studiu de caz

Modulul 5. Practicant în NLP

  1. Introducere în NLP
  2. Presuppositions of NLP, Feedback și Obiective
  3. Sisteme de reprezentare, acces ocular, empatie, rapoarte și chei senzoriale
  4. Metamodel de limbă, calibrare, stat asociat / disociat și ancore
  5. Submodalități, hipnoză și inteligență emoțională
  6. Rezolvarea conflictelor, metafore, modelul și credințele POPS avansate
  7. Studiu de caz

Modulul 6. Marketing

  1. Marketing strategic
  2. marketing
  3. Marketing integrat de comunicare
  4. Promoții de vânzări
  5. Analiza cantitativă în deciziile comerciale
  6. prețurile
  7. Studiu de caz

Modulul 7. Management financiar

  1. Structura economico-financiară a Companiei
  2. Analiza economică și financiară
  3. Costul și beneficiile companiei
  4. Costul resurselor financiare pe termen scurt
  5. Costul resurselor financiare pe termen lung
  6. Selectarea și evaluarea ierarhică a proiectelor simple de investiții
  7. Planificarea financiară pe termen scurt și lung
  8. Auto-finanțarea companiei și politica dividendelor
  9. Studiu de caz

Modulul 8. Organizare în proiecte

  1. Planificarea afacerii
  2. Domeniul de aplicare Planificare
  3. Planificarea timpului
  4. Planificarea resurselor
  5. Planificarea costurilor
  6. Studiu de caz

Modulul 9. Finanțarea proiectelor

  1. Finanțarea și sursele de finanțare
  2. Tipuri de finanțare
  3. Analiza economico-financiară a Companiei
  4. Planificarea financiară
  5. Evaluarea proiectelor de investiții
  6. Control financiar
  7. Studiu de caz

Modulul 10. Integrare proces

  1. Proiectul
  2. Procesele
  3. Proiectarea proceselor
  4. Managementul proceselor Cazuri practice
  5. Certificarea PMI a PMI

Modulul 11. Certificări și calitate

  1. Managementul riscului și al riscului
  2. Management de proiect
  3. Instrumente pentru gestionarea proiectelor
  4. Anexă la regulamente
  5. Studiu de caz

Modulul 12. Lanț de aprovizionare

  1. Introducere în logistică
  2. Mijloacele de transport
  3. Incoterms 2010
  4. Comerțul Exterior
  5. Vamale și documentație comercială
  6. Logistica secolului XXI
  7. Sectorul spaniol de logistică
  8. Studiu de caz

Modulul 13. Impozitarea comercială

  1. Drept comercial
  2. Legea schimburilor și societățile comerciale
  3. Legea falimentului
  4. Studiu de caz

Modulul 14. Impozitul pe profit

  1. Elemente ale impozitului pe profit
  2. Prognoze și corecții
  3. Cheltuieli nedeductibile ale bazei impozabile și evaluarea elementelor patrimoniale
  4. Tranzacții între entități și persoane înrudite și limitarea deducerii cheltuielilor financiare
  5. Reducerea veniturilor din imobilizări necorporale, tipurile de cedări și taxele integrale
  6. Bonusuri în taxă și deduceri pentru a încuraja realizarea anumitor activități
  7. Gestionarea impozitelor și reținerilor, veniturile din cont și plățile fractionate
  8. Studiu de caz

Modulul 15. Comerț

  1. Teorii ale comerțului internațional
  2. Avantajul competitiv al națiunilor
  3. Organizația Mondială a Comerțului (OMC)
  4. Globalizarea economică și economiile naționale
  5. Negocierea internațională și comerțul exterior în Spania
  6. Studiu de caz

Modulul 16. Consiliere în domeniul muncii în domeniul resurselor umane

  1. Salariul de bază și suplimentele
  2. Rețineri și ipoteze
  3. Afiliere și Contribuții de securitate socială
  4. Contracte și suspendări
  5. Beneficiile asigurării sociale
  6. Procedura și negocierea muncii
  7. Companiile de angajare temporară (ETT)
  8. Prevenirea riscurilor de muncă
  9. Studiu de caz

Modulul 17. Responsabilitatea socială corporativă

  1. Introducere în responsabilitatea socială corporativă
  2. Părțile interesate sau părțile interesate
  3. Comunicare și transparență
  4. Domenii de acțiune
  5. Componente ale managementului CSR
  6. Măsurarea CSR
  7. Studiu de caz

metodologie

Metodologia de studiu a ISEB este concepută astfel încât studentul să poată combina viața personală cu cea profesională. Toate programele de formare Master, Postgraduate, PDD și de învățământ superior sunt predate online. În acest fel, elevul poate accesa întregul conținut de formare prin campusul nostru online, aceasta fiind principala platformă a formării, astfel încât să poată studia oriunde în lume în orice moment.

Pentru ca elevul să poată studia în propriul său ritm cum și unde dorește, metodologia noastră 24/365 garantează studenților noștri o evaluare continuă în orice zi a anului, în orice moment, prin intermediul echipei noastre de tutori.

Odată înscrise, elevii pot accesa campusul virtual cu toate resursele academice de care au nevoie, prin care vor obține comunicarea permanentă între alți studenți și profesori: materiale de studiu, forumuri, discuții, networking cu ceilalți studenți, îndrumări personalizate , videotutoriales, masterclass și știri.

Pentru evaluare studentul va putea alege una din următoarele trei metode:

  1. Lucrare finală: Prezentarea unei lucrări / teză la sfârșitul tuturor subiectelor.
  2. Lucrări de evaluare continuă: Prezentarea unei lucrări la sfârșitul fiecărui subiect.
  3. Examen final: Prezentarea unui examen de tip examen final la sfârșitul tuturor subiecților.

Prin aceste metode se va evalua faptul că elevul a dobândit toate competențele necesare în diferitele blocuri de studiu. Toate metodele de evaluare vor fi realizate în întregime online, facilitând studiul la distanță de către student.

finanțare

Institutul European Superior din Barcelona dorește să atragă cele mai bune talente. Știm că finanțarea educației într-un centru educațional de înaltă performanță poate fi o provocare. Decizia de a studia un Master, Postuniversitar sau PDD este o investiție importantă, astfel încât ISEB oferă studenților săi diferite metode de plată, ajutând la finanțarea studiilor:

  1. Numerar cu debit / carte de credit.
  2. Transfer bancar
  3. Plata în rate, vă finanțăm studiile fără intrare sau interes.

Dacă sunteți o companie, avem condiții speciale de finanțare.

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

ISEB - Instituto Superior Europeo de Barcelona es una institución educativa especializada en programas formativos a distancia. De carácter multidisciplinar, imparte formación de posgrado en varias dis ... Citeste mai mult

ISEB - Instituto Superior Europeo de Barcelona es una institución educativa especializada en programas formativos a distancia. De carácter multidisciplinar, imparte formación de posgrado en varias disciplinas en ámbitos como la empresa, la educación, la psicología, el derecho y el deporte, entre otros, siendo un referente en los centros de formación online españoles. Concienciados con las últimas tendencias sociales y de mercado, ISEB incluye en la mayoría de sus programas formativos contenidos de Inteligencia Emocional, Coaching, PNL y Responsabilidad Social Corporativa para que los futuros profesionales puedan desarrollar todo su potencial desde una perspectiva socialmente responsable. Citește mai puţin