Master Internațional în formarea și conducerea câinilor Expert judiciar în formarea și conduita caninului - diploma dublă (diplome certificate de un notar european)

ESNECA

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Master Internațional în formarea și conducerea câinilor Expert judiciar în formarea și conduita caninului - diploma dublă (diplome certificate de un notar european)

ESNECA

destinatari

Formarea câinilor și modificarea comportamentelor la câini este o sarcină destul de complexă care necesită o pregătire și o cunoaștere a unor procese. Experiența în acest sector necesită cunoașterea specifică a animalelor, a comportamentelor, comportamentelor etc. Prin acest pachet de materiale studentul va putea dobândi competențele profesionale necesare pentru a îndeplini această sarcină de expertiză în condiții de maximă siguranță și eficiență.

modalitate

Modul Master este On-Line și Tutorizada

  • Odată înscriși, studentul va primi codurile de acces în termen de 24 de ore de lucru.
  • Echipa noastră de profesori și tutori vor contacta studentul până la 48 de ore după înscriere pentru a ghida studentul să-l însoțească la începutul și de-a lungul cursului, și să răspundă la orice întrebări care ar putea apărea.

durată

Lungimea cursului este de 600 ore.

sumă

  • Suma originală $ 2976
  • Suma reală: $ 744

* Suma exprimată în dolari SUA

Certificarea obținută

Odată ce studiile au fost terminate și testele de evaluare au fost trecute, elevul va primi o diplomă care certifică "Experții internaționali de master în pregătire și conduită ESNECA în formare și conduită canin", de la ESNECA BUSINESS SCHOOL, aprobat de statutul nostru de parteneri ai CECAP, AEC și AEEN, instituții spaniole de maximă pregătire și calitate. ESNECA BUSINESS SCHOOL, din noiembrie 2016, și în urma angajamentului său față de calitate, a fost recunoscută prin sigiliul de excelență și calitatea formării ICEEX. De asemenea, diplomele poartă ștampila notarului european, care atestă validitatea, conținutul și autenticitatea titlului la nivel național și internațional. Gradul poate avea APOSTILLA DE LA HAYA (Certificat oficial care validează diploma în fața Ministerului Educației din peste 200 de țări din întreaga lume).

conţinutul formării

Partea 1. Tehnici de bază de antrenament aplicate câinilor

Unitatea de instruire 1. Identificarea comportamentelor și competențelor relevante în câine și aplicarea principiilor de bază de învățare pentru a-și modifica comportamentul în scopuri de formare

Unitatea didactică 1. Comportamentul social și bazele morfologice ale comportamentului la câine.

  1. Origine și evoluție; domesticirea.
  2. Organizarea socială: teritoriul.
  3. Ordinea socială
  4. Etape de dezvoltare la câine: socializare.
  5. Etnologie: originea câinilor.
  6. Morfologie: Parametrii pentru identificarea și clasificarea raselor de câini.
  7. Abilități de câine: identificarea comportamentelor relevante și specifice pentru câinii de serviciu și de companie.

Unitatea didactică 2. Selectarea câinelui pentru utilitate.

  1. Metode de selecție a catelului.
  2. Metode de selecție a câinelui tânăr sau adult.
  3. Identificarea comportamentelor nedorite la câine.

Unitatea Didactică 3. Modificatori de bază ai comportamentului câinelui și principiile pentru modificarea acestuia prin învățare.

  1. Biologia comportamentului.
  2. Genetica comportamentului.
  3. Ecologia comportamentului.
  4. Simțurile câinelui și influența acestuia asupra comportamentului.
  5. Învățarea non-asociativă: obișnuința și sensibilizarea.
  6. Învățarea asociativă: condiționarea clasică și condiționarea instrumentală.
  7. Învățarea socială
  8. Adaptive specializări ale învățării.
  9. Cogniția animală: percepția, memoria și comunicarea.
  10. Motivare, emoție, inteligență și instinct.
  11. Programe de bază de ascultare, control și dezvoltare a abilităților și depășirea obstacolelor la câine. Notebook sau rapoarte de monitorizare a procesului.

Unitatea Didactică 4. Siguranța și auto-protecția în formarea de bază și managementul câinilor.

  1. Materialul de lucru
  2. Condițiile de mediu și infrastructurile de formare.
  3. Tehnici de manipulare și manipulare a câinilor
  4. Interacțiunea câinelui cu străini și alte animale.

Unitatea de predare 5. Bunăstarea la câine:

  1. Legi și reglementări privind protecția animalelor de aplicare.
  2. Wellness și îmbogățirea mediului.
  3. Îmbogățirea mediului la câini.
  4. Manifestări ale lipsei bunăstării la câine.

Unitatea de formare 2. Formarea de bază în conducere și obstacole Trageți cu și / sau fără utilizarea unei centuri

Unitatea didactică 1. Tehnici de bază pentru controlul și instruirea asistării câinilor:

  1. Tipurile și utilizarea materialului pentru pregătirea de bază.
  2. Utilizarea limbajului corporal și verbal în executarea exercițiilor.
  3. Programarea dezvoltării exercițiilor de ascultare de bază și a corecțiilor acestora:
  4. Aplicarea diferitelor exerciții de formare de bază.
  5. Controlul impulsurilor la câine, pentru adaptarea comportamentului lor în mediul urban.

Unitatea didactică 2. Procesul de modificare a comportamentului câinelui, pentru controlul acestuia fără utilizarea curelei.

  1. Programarea dezvoltării exercițiilor de ascultare de bază cu câinele liber
  2. Aplicarea exercițiilor fără control al curelei la diverse distragere a atenției, pentru adaptarea comportamentului câinelui în medii diferite.
  3. Reguli de siguranță pentru manipularea câinelui în diferite medii de practică

Unitatea Didactică 3. Tehnici de bază pentru controlul și pregătirea câinelui în dezvoltarea agilității, prin trasarea obstacolelor:

  1. Programarea procesului de instruire și adaptarea cursului de obstacole pentru dezvoltarea abilităților de agilitate la câine.
  2. Utilizarea limbajului corporal și verbal în timpul manevrelor cu obstacole.
  3. Aplicarea exercițiilor de agilitate de bază pentru diferite medii și situații.
  4. Reguli de siguranță pentru manipularea câinelui în exerciții pentru a depăși obstacolele.

Unitatea de instruire 3. Modificarea comportamentului nedorit la câini

Unitatea Didactică 1. Evaluarea comportamentului nedorit, susceptibil de a fi corectată.

  1. Interpretarea limbajului corporal la câine.
  2. Recunoașterea unui comportament ca nedorit.
  3. Tehnici de evaluare a comportamentului nedorit. Factori de influență, achiziția de informații:
  4. Recunoașterea comportamentelor nedorite generate de o patologie a sănătății.
  5. Identificarea factorilor abiotici / biotici (relație interspecifică sau intraspecifică) care cauzează comportamente nedorite.
  6. Identificarea motivului comportamentului nedorit.
  7. Metode de eliminare a comportamentelor nedorite.
  8. Identificarea tipului de agresiune și a tratamentului său corespunzător.
  9. Măsuri de auto-protecție și bunăstarea animalelor.
  10. Rapoarte de progres, notebook-uri de monitorizare.

Unitatea didactică 2. Evaluarea comportamentelor nedorite, legate de emotivitate.

  1. Aplicarea tehnicilor de modificare a comportamentelor nedorite, în raport cu emoționalitatea câinelui, pe baza:
  2. Identificarea simptomelor care pot determina comportamentul nedorit al câinelui, cum ar fi:
  3. Detectarea patologiilor care pot genera un comportament agresiv pentru a fi evaluate de către un medic:
  4. Recunoașterea cauzelor care pot genera stres și pot conduce la comportamente nedorite (absența proprietarului, a noului membru al familiei, a plictiselii).
  5. Programarea desensibilizării.
  6. Evaluarea atitudinii proprietarului în legătură cu comportamentul nedorit al câinelui.
  7. Sfat pentru proprietarul câinelui în legătură cu posibile acțiuni menite să îmbunătățească comportamentul nedorit.
  8. Stabilirea unui plan de modificări a comportamentului pentru a stabili orientările de acțiune și pentru a pregăti un raport de progres.

Unitatea didactică 3. Modificarea comportamentelor agresive și / sau predominante. Legislația și regulamentele de aplicare.

  1. Tehnici de modificare a comportamentului agresiv fără a afecta bunăstarea animalului.
  2. Rase considerate potențial periculoase atât din cauza rasei lor, cât și din cauza morfologiei lor.
  3. Regulamentele privind posesia câinilor potențial periculoși.
  4. Măsuri care tind să efectueze munca de modificare a comportamentului agresiv cu o siguranță maximă, atât pentru oameni cât și pentru animale.
  5. Programarea unui regim de formare în funcție de câine, tip de comportament și proprietar, pentru a rezolva o problemă de comportament.
  6. Evaluarea mediului.
  7. Ierarhia.
  8. Determinarea acțiunilor care trebuie efectuate în mediul familial pentru a îmbunătăți comportamentul câinelui.
  9. Anticiparea comportamentului nedorit.
  10. Evaluarea activității proprietarului / responsabil în funcție de progres.
  11. Ajustarea sarcinilor în funcție de progres.
  12. Raport de progres.

Partea 2. Expert judiciar

Unitatea didactică 1. Evaluarea și evaluarea

  1. Delimitarea termenilor de expertiză și a aprecierii
  2. Opinia experților
  3. Evaluarea experților

Unitatea didactică 2. Regulamentul național de bază

  1. Legea organică 6/1985, din 1 iulie, a sistemului judiciar
  2. Legea 1/2000 din 7 ianuarie a procedurii civile
  3. Legea procedurii penale, din 1882
  4. Legea 1/1996 din 10 ianuarie a Asistenței Juridice gratuite

Unitatea didactică 3. Testele judiciare și extrajudiciare

  1. Conceptul de test
  2. Mijloace de probă
  3. Clase de testare
  4. Principalele domenii de activitate
  5. Momentul în care sunt solicitate dovezile experților
  6. Practica testului

Unitatea Didactică 4. Experții

  1. concept
  2. Cursuri de experți judiciari
  3. Procedura de numire a experților
  4. Condițiile pe care trebuie să le îndeplinească un expert
  5. Controlul imparțialității experților
  6. Taxele de experți

Unitatea de predare 5. Recunoașterea experților

  1. Recunoașterea experților
  2. Expertiza
  3. Avize și rapoarte ale experților în justiție
  4. Evaluarea dovezilor experților
  5. Efectuarea experților în proces sau în audiere

Unitatea didactică 6. Legislația privind practica profesiei în instanțele judecătorești

  1. Operațiunea și legislația
  2. Codul deontologic al Expertului Judiciar

Unitatea Didactică 7. Responsabilitatea

  1. Responsabilitatea
  2. Diferite tipuri de responsabilitate
  3. Asigurarea de răspundere civilă

Unitatea didactică 8. Elaborarea avizului experților

  1. Caracteristici generale și structură de bază
  2. Cerințele avizului experților
  3. Orientări pentru prezentarea avizului experților

Unitatea didactică 9. Evaluarea dovezilor experților

  1. Evaluarea probelor judiciare
  2. Evaluarea dovezilor experților de către judecători și instanțe

Unitatea didactică 10. Performanțe

  1. Examenul juridic-medical
  2. Evaluări psihologice
  3. Competențe de calculator
  4. Evaluări imobiliare
Această școală oferă programe în:
  • Spaniolă


Ultima actualizare April 11, 2018
Durata & Pret
Acest curs este Online
Start Date
Data începerii
Înscriere Deschisă
Duration
Durata
600 ore
Cu jumătate de normă
Price
Preţ
744 USD
Locations
Spania - Spain Online
Data începerii : Înscriere Deschisă
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Înscriere Deschisă
Spania - Spain Online
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala