Master in managementul de marketing

Generalități

Programul de descriere

Master în Management Marketing în modul on-line, este conceput pentru a forma profesioniștii și inovatori de ultimă oră, pentru a dezvolta o vastă experiență și unică în gestionarea de marketing în era digitală, fiind pregătit pentru a răspunde provocărilor de management, capacitatea de a asculta împuternicită și exigent client, crearea unei relații de durată valoare în timp, concentrându-se pe loialitatea si satisfactia clientului, care încurajează competitivitatea și viabilitatea organizației.

Metodologia a fi utilizate ca o învățătură, urmărește integrarea de cunoștințe, talent, experienta si capabilitati in cucerirea mediului și a piețelor deosebit exigente în contextul tehnologiei informației și reglate cu obiectivele de afaceri, asigurându-se că mandatele primite de la clienții săi, se potrivesc perfect așteptările lor.

Maestrul nostru, combina modele conceptuale cu cazuri reale, care oferă o înțelegere profundă a disciplinei, cu aptitudini tehnologice mari, capacitatea de auto-învățare și abilități pentru lucrul în echipă, critică pentru lumea de lucru de astăzi, în cazul în care colaborarea este coloana vertebrală de expertiză. Pentru a face acest lucru, am creat un program interdisciplinar, integrarea contribuțiile științei și practicii de management și tranzacții de schimb.

Suntem încrezători că cu acest program, studenții noștri vor dobândi o educație completă de excelență, printre cele mai bune din America Latină.

la. Cărora le este adresat?

Programul se adresează persoanelor cu studii sau absolvent de facultate de licență academic, care doresc să dobândească cunoștințe în domeniul marketingului, și la rândul său, îmbunătăți abilitățile de sunet de luare a deciziilor la nivel de conducere, regizat de a dezvolta capacitatea de Expertiza strategică și favorabilă incluziunii, și, astfel, mâner o viziune reală a modului de a rula de afaceri în mod eficient și eficace întotdeauna turbulente și schimbarea piețe.

b. Așteptările profesionale

La finalizarea procesului de instruire sunteți gata să:

  • Adecuarte a schimba, produs foarte competitiv ambele scenarii, cum ar fi inovarea constantă în domeniul tehnologiei informației.
  • Gestionarea planurilor strategice și operaționale în managementul superior al organizației.
  • Conducerea și gestionarea echipelor multidisciplinare și multiculturale.
  • Face decizii bazate pe analiza de risc și a capacității de abstractizare.
  • Analiza, identifica, diagnostica, monitoriza, a atenua și de a rezolva situații care afectează competitivitatea și durabilitatea în funcție de contextul etic al responsabilității corporative și sociale.

Puteți desempeñarte ca:

  • Manager sau director de Marketing.
  • Consilier independent sau consultant.
  • Director de imagine instituțională.
  • Agent de marketing si publicitate.
  • Alte sarcini profesionale legate.

Caracteristici Maestrul final al proiectului

Proiectul Maestrul final (TFM) este conceput ca un produs profesional care elevii trebuie să dezvolte, ca răspuns la o problemă, nevoie sau oportunitate de la o companie de real și existent în cadrul diferitelor domenii de practica care se califică pentru titlu.

TFM se face în echipe de câte trei elevi, cu sprijinul și sfatul doi profesori: un specialist în program și un metodist, permițând complet acest proces la timp.

Apărare sau la sfârșitul susținerea TFM se face de 100% on-line sau în persoană.

Grad

La finalizarea de Master, Arturo Prat Universitatea statului Chile acordate studenților internaționali care îndeplinesc toate cerințele programului următoarele calificări:

Masterat în Management Marketing

Solicitanții ar trebui să consulte chiliene calificările echivalente.

Țări Convenția privind recunoașterea calificărilor din Chile sunt: ​​Tratatul bilateral: Brazilia, Columbia, Ecuador, Spania și Uruguay.

Tratat multilateral: Bolivia, Costa Rica, El Salvador, Guatemala, Honduras, Nicaragua și Peru.

Arturo Prat Universitatea este publica si este acreditat de către Comisia Națională de Acreditare (în cadrul Ministerului Educației al Agenției Chile).

Cerințele de admitere

  • Foaie completat în mod corespunzător de admitere.
  • Completate în mod corespunzător scrisoare de intenție.
  • Autentificate notarial sau de identificare, carte de identitate sau carte de identitate fotocopie.
  • Fotocopie certificată (Notar Public Faith sau instituția Studii că problemele) Diploma Academic, Certificat de titlu sau Act de licenta sau studii profesionale (diploma de facultate cariera, cu un minim de durată de patru ani ) acordat de o instituție de învățământ superior universitar, cu rezoluție și recunoașterea statului.
  • Curriculum actualizat.

Investiția în program este 6950 USD

Costul Certificare La punctul culminant al obisnuitii, și înainte de a intra pe parcursul pregătirii lucrarea finală de cursuri de master, studentul trebuie să facă o plată de 990 USD (990 dolari) pentru a acoperi costurile inerente în procesul de certificare, emiterea de titlu , apostillaje la fel și în Chile și trimise prin curier la locul de reședință al Grandee.

Ultima actualizare Mart 2020

Bursa de studiu Keystone

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră

Despre facultate

La Universidad Arturo Prat (UNAP), actualmente acreditada hasta el año 2017, es una de las dieciséis universidades del Consorcio de Universidades del Estado de Chile y es miembro de la Agrupación de U ... Citeste mai mult

La Universidad Arturo Prat (UNAP), actualmente acreditada hasta el año 2017, es una de las dieciséis universidades del Consorcio de Universidades del Estado de Chile y es miembro de la Agrupación de Universidades Regionales de Chile, la cual pertenece al Consejo de Rectores de las Universidades Chilenas. Citește mai puţin