Master în marketing

Generalități

Programul de descriere

Obțineți o diplomă americană din țara dvs., cu un program 100% online și în totalitate în spaniolă. Fără viză Nu TOEFL.

descriere

Programul de Master în Marketing include un program de studii profunde de marketing, oferind în același timp o gamă largă de cursuri elective care facilitează și susțin succesul studenților la locul lor de muncă. Cerințele de bază ale marketingului oferă un context general de marketing, în timp ce cursurile elective oferă un studiu mai detaliat al anumitor domenii din disciplina de marketing. În plus, prin studiul altor discipline, cum ar fi afacerile internaționale și tehnologiile informaționale, este posibilă cercetarea și aplicarea teoriei și perspectivei marketingului în anumite domenii de interes.

IMPORTANT: Pentru programe în limba engleză , vizitați snhu.edu.

Obiectivele programului

  1. Analizați și interpretați datele calitative și cantitative pentru a alinia planurile de marketing cu obiectivele strategice ale unei organizații
  2. Creați strategii integrate și aliniate pentru a maximiza oportunitățile interne și externe prin utilizarea teoriei și practicilor de marketing
  3. Distilează informațiile prin diferite mijloace de informare, negociere și convingere a părților interesate interne și externe
  4. Dezvolta strategii de marketing internațional care se adresează mediilor comerciale, politice, juridice și culturale într-o economie globală
  5. Asigurați-vă că practicile de marketing respectă mediile legale interne și externe, standardele de reglementare și practicile etice
  6. Gestionează un brand în medii interne și externe multifuncționale pentru a asigura crearea, captarea și livrarea valorii

cerinţe

Cursuri de bază

Total credite: 0

finaliza:

  • OL501ES - Bazele afacerilor (3)

Cursuri principale

Credite totale: 24

finaliza:

  • INT640ES - Strategia pieței internaționale (3)
  • MKT500ES - Strategii de marketing (3)
  • MKT605ES - Comunicare completă de marketing (3)
  • MKT618ES - Analiza de piață (3)
  • MKT620ES - Comportament de marketing și consumator (3)
  • MKT625ES - Marketing Strategic Internet (3)
  • MKT675ES - Probleme juridice și etice în marketing (3)
  • MKT700ES - Seminar de marketing (3)

Electivi principali sau alegeți o concentrare

Credite totale: 12

12 credite MKT în intervalul 500 - 799 sau următoarele cursuri:

  • QSO510ES - Analiză cantitativă pentru luarea deciziilor (3)
  • QSO600ES - Managementul operațiunilor (3)
  • QSO630ES - Gestionarea lanțului de aprovizionare (3)
  • QSO640ES - Management de proiect (3)
  • MGT550ES - Administrare prin comunicare (3)

Credite totale: 36

concentraţiile

Marketing digital (concentrare)

descriere

Concentrarea în Marketing digital acoperă cele trei domenii principale ale mass-media de marketing digital, plătite, deținute și câștigate, cu accent pe utilizarea eficientă a activității și a datelor din media digitală și socială pentru a genera informații valoroase despre management și despre care poate lua măsuri pentru o mai bună luare a deciziilor. Studenții examinează strategiile cheie de marketing în social media, precum branding și narațiune, optimizarea motoarelor de căutare, marketingul mobil, gamificarea și integrarea multicanal.

Obiectivele concentrării

  • Folosiți în mod eficient activitatea și datele digitale și rețelele sociale pentru a genera informații de management utile și valoroase pentru luarea deciziilor

cerinţe

• Complet:

  • MKT555ES - Marketing pentru rețele sociale (3)
  • MKT635ES - Site-uri web și Optimizare căutare / Optimizare motor de căutare (3)
  • MKT645ES - Canale de marketing online (3)
  • MKT665ES - Narațiune digitală și creare de mărci (3)

Credite totale: 12

Media noi și comunicare (concentrare)

descriere

Concentrarea în New Media and Communication pregătește studenții pentru a deveni consumatori critici ai instrumentelor și resurselor media emergente, precum și pentru a profita de tehnologiile media în evoluție rapidă. Studenții vor examina modul în care noile campanii media includ integrarea de abilități, strategii și tactici pentru a crea un ansamblu coerent și dinamic.

Obiectivele concentrării

  • Dezvolta strategii inovatoare de producție de media digitale care profită de tehnologiile de comunicare noi și emergente și care susțin un brand de piață

cerinţe

finaliza:

  • COM500ES - Comunicare, mass-media și societate (3)
  • COM540ES - Al doilea eu: mărci identitare și personale (3)
  • COM565ES - Comunicare cu tehnologia media (3)
  • COM568ES - Proiectarea clopotelor în mass-media și marketing nou (3)

Credite totale: 12

Cerințe de admitere

Pentru diplomele în MBA, master în marketing, master în finanțe, master în management de proiect și operații, trebuie îndeplinite următoarele cerințe de admitere:

  • Nu fi rezident în Statele Unite (Dovada de rezidență este necesară).
  • Formular complet de cerere
  • Diplomă de licență cu o medie minimă de 2,75 [B-] pe scara americană GPA.
  • Experiență în limba spaniolă.
Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

Southern New Hampshire University es una institución privada, sin fines de lucro, acreditada en Estados Unidos, con la misión de transformar las vidas de los estudiantes. Nuestro éxito se define por e ... Citeste mai mult

Southern New Hampshire University es una institución privada, sin fines de lucro, acreditada en Estados Unidos, con la misión de transformar las vidas de los estudiantes. Nuestro éxito se define por el éxito de nuestros alumnos. Al desafiar constantemente el status quo y proporcionar el mejor apoyo en educación superior, Southern New Hampshire University expande el acceso a la educación al crear experiencias educativas de alta calidad, accesibles e innovadoras, para satisfacer las necesidades únicas de cada alumno. Southern New Hampshire University actualmente ofrece más de 200 programas en inglés, tanto en campus como en línea. Al ofrecer títulos en línea y experiencias educativas en español para no residentes de los EE.UU, nos enorgullece continuar creando nuevas vías para que los estudiantes accedan a una educación de alta calidad, en apoyo de nuestra misión. Citește mai puţin