Master în marketing digital și social media

Generalități

Programul de descriere

Un concept inovativ de școală de afaceri

La IEBS facem un pas înainte în comparație cu modelul tradițional de școală de afaceri:

  • Modelul tradițional de învățare este rigid și nu este foarte flexibil, deoarece se bazează pe modelul standardizat și neschimbat al societății industriale.
  • Modelul de învățare IEBS este modern, flexibil și adaptativ, deoarece este conceput pentru a răspunde lumii actuale și schimbărilor constante.
  • Vă propunem o învățare care să integreze tehnologia și inovația ca parte a materiei, oferind întotdeauna cele mai actuale cunoștințe.
  • Ne gândim la un model de învățare 2.0 care să acorde prioritate capacității de „a învăța să înveți”, dezvoltând abilitățile necesare pentru a face față cu succes provocărilor de astăzi.
  • Integrăm modele tradiționale ca metoda de caz, cu cele mai actuale curente de învățare, datorită web 2.0.

Până la urmă, o carte nu ne mai garantează că vom învăța tot ceea ce trebuie să știm în viață.

La IEBS , studentul este pregătit să devină un profesionist de frunte, capabil să inoveze, să întreprindă și să ofere valoare companiilor lor, într-un mediu în schimbare, printr-un mod nou de a face afaceri.

În față / neplăcut

Personaj internațional

IEBS născut în inovație și antreprenoriat în Spania de mâna Seedrocket, primul accelerator de startup din Spania care are Google ca unul dintre principalii săi parteneri. Sediul principal este situat la Madrid și Barcelona, două dintre cele mai importante orașe din peisajul european și global al inovării și antreprenoriatului, surse de inovație și tendințe care permit IEBS aducă talentul și cunoștințele cele mai inovatoare tuturor studenților săi . IEBS își are sediul în America Latină, pe malurile Río de la Plata, din Montevideo, de unde conectează cultura inovatoare, talentul și cele mai inovatoare cunoștințe cu toate țările din America Latină.

obiective

Rețelele sociale și internetul au devenit fundamentale pentru companii atunci când vine vorba de promovarea produselor sau serviciilor lor și de vizibilitate pentru publicul potențial. În prezent, dacă nu sunteți în rețea, nu existați.

De aceea, întreprinderile necesită profesioniști specializați în M arketing digital, capabil să planifice șigestioneze campaniile adaptate la acest nou format, rețele sociale, astfel, creșterea vizibilitatea mărcii și creșterea vânzărilor, dar , de asemenea garanție loialitatea și achiziția de noi clienți.

Cu Master în Marketing Digital și Social Media, veți învăța tehnici și instrumente pentru a derula o campanie de marketing digital de succes în rețelele sociale, în care competitivitatea este în prezent foarte ridicată.

La sfârșitul Masterului în Marketing Digital și Social Media, veți putea perfect:

  • Aplicați strategiile de marketing digital adecvate pentru rețelele sociale.
  • Profitați la maxim de rețelele sociale ca canal de promovare și vânzări pentru un brand.
  • Folosind marketing digital ca un avantaj competitiv pentru campanii de marketing adecvate pentru diferitele sectoare ale pieței.
  • Planificați și gestionați o campanie de marketing adaptată exclusiv pentru rețelele sociale .

Curriculum: Master în Marketing și Social Media

Modulul 1. Introducere în marketingul digital

  • Introducere în marketingul digital, motoarele de căutare, PULL și PUSH
  • Strategii de marketing ale companiei digitale, persoanei cumpărătorului și AIDAS
  • Modele de afaceri pe Internet și particularitățile lor strategice
  • Caz practic

Modulul 2. Blog

  • Instalarea și crearea unui blog. Începând de la zero
  • Web design și utilizare. Rolul dvs. în strategia de afaceri și mass-media sociale
  • Redactare creativă, învață să scrii texte convingătoare
  • Caz practic

Modulul 3. SEO

  • Introducere și strategie SEO (Structuri de cercetare Kw)
  • SEO SEO intern și tehnic
  • SEO extern și linkbuilding
  • Caz practic

Modulul 4. Instrumente de socializare

  • Instrumente de gestionare a conținutului
  • Instrumente de monitorizare a rețelelor sociale
  • Instrumente de automatizare a rețelelor de socializare
  • Caz practic

Modulul 5. PPC / SEM și rețeaua de căutare

  • Introducere în SEM
  • Strategia și structura în rețeaua de căutare
  • Optimizarea SEM în rețeaua de căutare
  • Caz practic

Modulul 6. Curare de conținut

  • Curarea conținutului Definiție și profil profesional
  • Faze de vindecare a conținutului
  • Instrumente pentru curatorul de conținut
  • Caz practic

Modul 7. Afișare, programare și remarketing PPC / SEM

  • Afișare publicitară PPC / SEM
  • Publicitate programatică și reclame sociale
  • Alte funcții: Remarketing, Video, Shopping, ...
  • Caz practic

Modulul 8. Monitorizare și rentabilitate

  • Managementul reputației online
  • Măsuri și tablouri de bord pentru social media
  • Rentabilitate și rentabilitate
  • Caz practic

Modulul 9. Strategia de socializare

  • Introducere în social media
  • Cum se creează un plan de social media și aplicații practice
  • Anunțuri sociale: Facebook, Instagram, Twitter și alte rețele de socializare
  • Caz practic

Modulul 10. Analytics

  • Introducere în analiza web: Google Analytics
  • Panouri de management analitic în RRSS: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube și LinkedIn
  • Configurarea tablelor de bord, auditarea și raportarea analitică
  • Caz practic

Modulul 11. Inbound Marketing

  • Marketing inbound: Marketing Advertising. Arta atragerii clienților
  • Marketingul conținutului Planul de conținut pentru Inbound
  • Marketing și automatizare prin atracție
  • Caz practic

Modulul 12. Motoare de căutare

  • Introducere în marketingul de căutare
  • SEO pe pagina
  • SEO Off Page
  • Caz practic

Modulul 13. Marketing prin e-mail și CRM

  • Legislația și recrutarea conducătorilor
  • Crearea campaniei
  • Marketing prin e-mail care convertește
  • Caz practic

Modulul 14. Anunțuri sociale

  • Facebook și Instagram Ads
  • Anunțuri pe Twitter
  • Publicitate pe LinkedIn
  • Caz practic

Modulul 15. Canale de parteneriat și de afiliere

  • Introducere în parteneriat și afiliere
  • Strategii și tipuri de parteneriat și afiliere
  • Lansarea și monitorizarea parteneriatului
  • Caz practic

Modulul 16. Hackingul de social media

  • I D. Cercetare și dezvoltare în social media
  • Introducere în hackingul pentru creștere
  • Hacks SEO Growth Hacks
  • Caz practic

Modulul 17. Proiect final

  • Tutoriale și livrarea proiectului final
  • Corecții ale proiectului final

cerinţele de admitere

Dacă aveți o diplomă universitară, sunteți în ultimul an de studiu sau aveți experiență profesională relevantă în domeniul de studiu, puteți solicita admiterea la acest program.

  • Cu o diplomă universitară: va fi necesară prezentarea gradului și a fișei academice. În cazul în care a fost în ultimul an, va fi prezentat doar dosarul academic.
  • Fără o diplomă universitară: Experiența profesională anterioară nu este o cerință indispensabilă, însă experiența profesională acreditată este un element foarte important în procesul de selecție. În cazul în care nu are o diplomă universitară, aceasta poate fi validată cu experiență profesională demonstrabilă. Anii de experiență solicitați vor varia în funcție de relevanța acesteia.
Ultima actualizare Noiembrie 2019

Despre facultate

IEBS, the School of Business Innovation and Entrepreneurship, born during the world crisis with the aim of providing a real alternative to traditional teaching model alternative.

IEBS, the School of Business Innovation and Entrepreneurship, born during the world crisis with the aim of providing a real alternative to traditional teaching model alternative. Citește mai puţin