Master în management și creare de mărci de modă

Generalități

Programul de descriere

Ce se întâmplă când am studiat moda, cunosc procesele de producție, dar sunt demodat în noile procese industriale și de design în materie de modă ? Cum trebuie să acționez în cazul în care pot reactiva un brand existent sau pot deschide o nouă linie de afaceri într-un brand care funcționează deja, dar trebuie să ajungă la mai multe audiențe?

Acest masterat își propune să combine, într-un mod contemporan, teoretic și practic în mâinile unor profesioniști activi pentru a oferi răspunsuri celor care, cu un picior în industrie sau la modă, au nevoie să își completeze sau să își actualizeze pregătirea. Acești profesioniști vor împărtăși cu studenții noștri tot know-how-ul în tot ceea ce în jurul valorii de moda dintr - o prismă de 360 (Moda Cultura, Moda Comunicare, Design Management etc.)

Având drept scop optimizarea acțiunilor și obținerea de beneficii în proiecte care sunt abia la început (start-up-uri de modă) sau în proiecte care au nevoie de renovare, masterul în management și crearea mărcilor de modă își propune să pornească de la creativitate ca punct de plecare al oricărui proiect de modă, detalierea în același timp a fiecăruia dintre rolurile diferiților profesioniști implicați în lanț, înțelegerea multidisciplinarității în cadrul sectorului modei și posibilitatea de a crea și conduce echipa potrivită pentru proiectul nostru.

Masterul ESDESIGN în managementul și crearea mărcilor de modă este unic, deoarece este conceput dintr-un nou punct de plecare, dintr-o nouă bază de cunoștințe, care se angajează în pregătirea online, singurul format care poate răspunde acestei lumi în schimbare. și versatil, precum este sectorul modei. Acesta urmărește să instruiască profesioniști capabili să lucreze într-un sector din ce în ce mai 2.0, aducând noutate și viteză în industria modei.

obiective

Principalele obiective ale acestui program sunt:

  • Instruiți profesioniști capabili să direcționeze, să proiecteze și să implementeze un proiect Fashion într- un mod autonom sau capabili să participe la o echipă specializată, cu rolurile definite ale fiecăruia dintre participanți.
  • Spune-i elevului cunoștință despre cultura modei , din aspectele sale cele mai antreprenoriale, istorice și culturale, prin componentele sale tehnice și de utilizare.
  • Oferiți o viziune asupra modei și industriilor sale , moderne, durabile, competitive și, mai ales, accesibile noilor profesioniști din sector, mulți dintre ei urmând să fie instruiți online.
  • Oferiți profesionistului abilitățile necesare pentru a dezvolta o direcție creativă strategică.
  • Trecerea creativității și a modei de marketing pentru a realiza strategii corecte în funcție de obiectiv.
  • Înțelesul mărcii. Abilități de creație și inovare : planificator strategic în sectoarele creative.
  • Promovarea caracterului antreprenorial , consolidarea cunoștințelor companiei pentru gestionarea proiectelor la nivelul bugetelor, organigrame, gestionarea furnizorilor și planificare.
  • Contribuie noțiuni de proiectare a fiecărui pas pentru a da viață și forme unei colecții dintr-o dublă perspectivă teoretică și practică. Proiectare datorită exercițiilor practice și de bază tutelate de renumiți designeri de modă activi în industrie.
  • Dobândiți abilități , cunoștințe de concepte noi și noi modele de afaceri în cadrul sectorului.
  • Publicitate instrumente de marketing : definiți propunerea de marcă și valoarea acesteia, în ce teritoriu se află și care este esența sa de bază.
  • Noțiuni de design, procesare de imagini și instrumente digitale.
  • Comunicare 2.0 (reputație și impact) și comerț electronic . Tot ceea ce aveți nevoie pentru a înțelege mediul digital și dialogurile sale cu mediul offside și lumea modei.
  • La sfârșitul cursului, studenții vor avea material generat pentru a dezvolta un portofoliu digital , care le permite să se promoveze pe locul de muncă.

Profilul recomandat

Acest Master se adresează persoanelor care îndeplinesc următorul profil:

  • Absolvenți superiori în design vestimentar
  • Absolvenți superiori în alte discipline de design (grafic, interior, industrial ...)
  • Absolvenți în științele comunicării
  • Facultatea de Arte Plastice
  • Absolvenți în economie sau management
  • Absolvenți în comunicare audiovizuală
  • Antreprenori sau antreprenori care doresc să înceapă propriul proiect de modă
  • Profesioniști din sectorul modei, cu alte tipuri de studii superioare, cu experiență în domeniul designului vestimentar și / sau al mediilor creative din sector, care se simt interesat de universul digital al modei (credibil prin curriculum academic și / sau portofoliu, care se simt interesat pentru universul digital al modei).

În acele cazuri în care studentul acreditează învățământul superior înainte de procesul de acreditare a diplomei universitare, Comitetul academic va evalua CV-ul și portofoliul candidatului, precum și planul de studiu care trebuie să mențină o echivalență rezonabilă cu studiile de doctorat actuale. din aceeași zonă.

titrare

Persoanele care trec evaluarea programului vor obține dubla diplomă : Titlul propriu ESDESIGN - Escuela Superior de Diseño de Barcelona and Own Title de la Universitatea Internațională din Valencia, care îi va acredita ca profesioniști în specialitatea studiată.

oportunităţi de carieră

Elevii care finalizează acest Master pot dezvolta cariera profesională în următoarele domenii:

  • Industria modei.
  • Departamente de marketing și comunicare în companiile de modă.
  • Profesioniști independenți, antreprenori, companii noi, companii de startup care doresc să-și modeleze proiectul personal
  • Profesioniști cu mărci active și proiecte care doresc să-și dezvolte sau să-și reactiveze modelul de afaceri.
  • Profesioniști activi în căutare de reciclare, un aspect nou.
  • Designeri care doresc să-și dezvolte propriul brand de modă sau accesorii, încorporând o viziune a strategiei creative în zona de colecție.
  • Profiluri care, cu abilități de marketing și leadership, încearcă să se aducă în universul modei și să descrie funcționarea acestuia.
  • Companii care au nevoie de o activare într-o linie nouă sau într-unul dintre proiectele lor viitoare.
  • Cei care caută să intre tendințele de cercetare calitativă și tendința de -Fores turnare pentru a realiza consultarea strategiei de brand și de inovare.

Pe scurt, oricine intenționează să devină un specialist profesionist în managementul și definiția unui brand în lumea modei.

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

Conoce la Escuela Superior de Diseño de Barcelona Formamos a profesionales para convertirles en motor del cambio que les permita la trasformación del entorno y la generación de nuevos espacios, desarr ... Citeste mai mult

Conoce la Escuela Superior de Diseño de Barcelona Formamos a profesionales para convertirles en motor del cambio que les permita la trasformación del entorno y la generación de nuevos espacios, desarrollando la creatividad y la innovación. Citește mai puţin