Master în Hotel Management

Estudios Superiores Abiertos de Hostelería

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Master în Hotel Management

Estudios Superiores Abiertos de Hostelería

Master în Management al Ospitalitatii

Ia instruit și conduce managementul ospitalității

Greutate din ce în ce au propriile lor sarcini de management hotelier, ca și în industrie, factori, cum ar fi inovarea, tehnologie și resurse umane face balanța de competitivitate la toate nivelurile.

Acest maestru de management hotelier se referă la expertiza academică și profesională, abilitățile de management, de planficación, organizare și management de estableciminetos de hotel. În plus, pentru a promova introducerea de cercetare de lucru în domeniul ospitalității.

Cu mulțimea tuturor materialelor de la acest Master în Management al Ospitalitatii este, de asemenea, posibilitatea de a pregăti pe competențe și abilități specifice, care permit dezvoltarea ta profesionala în sectorul hotelier și îndeplinirea funcțiilor cerute de sector și pregătirea pentru a lua locuri de muncă, în nivelurile de responsabilitate că piața internațională a muncii începe să se impună.

În timpul cursului veți utiliza programul de management hotelier ADAPTO, care vă va oferi cu licență ESAH de învățământ.

Agendă

  • Aptitudini de management - Mediu și de conducere. Lucrătorul de cunoștințe. Noul lider. De organizare și de management stiluri. O creștere de afaceri și de dezvoltare.
  • Lege turism - aspecte civile ale achizițiilor din industria ospitalitatii. Cadrul legal administrativ pentru întreprinderi ospitalitate. Mediul de lucru în sectorul hotelier. Impozitării aplicate de industria ospitalitatii. Aspecte juridice comerciale ale afacerii ospitalitate.
  • Administrare și Control Management - Introducere în costuri de protocol. USALI. Bugete. Raporturile de bază. Tabloul de bord Integral
  • Managementul Resurselor Umane și Comunicare internă - Organizarea și cultura organizațională. Analiza, descrierea și evaluarea de locuri de muncă. Capturarea resurselor umane. Selecție și orientare a resurselor umane. Compania de evaluare de formare a personalului. Comunicarea internă în cadrul companiei.
  • Vanzari si Marketing - Marketing ospitalitate și turism. Definiție a politicii comerciale. Produsul ca o variabilă comercial. Politica de comunicare. Noile tehnologii în marketing și de comercializare. Planul de marketing.
  • Facilități de management și întreținere - Menținerea hotelului. De management de întreținere. De securitate și de control. Planul de auto-protecție.
  • Organizarea, planificarea și gestionarea de unități hoteliere - Teoria de organizare a afacerilor. Compania hotelului și organizarea. Hotel Planning (I). Hotel Planning (II). Organigrama de o companie de hotel. Management și zona de management de proces. Direcție Tool (I): Indicatori de bază. Instrumente de management (II): Budget Hotel. Procese de management și zona de locuințe. Procese de management și zona de produse alimentare și a băuturilor.
  • Calitate și Mediu - Noțiunea și importanța de calitate. Punerea în aplicare a unui sistem de calitate. De calitate a mediului.
  • Conferințe și Evenimente: organizarea și funcționarea - Agentia de turism. Tipuri și de management. Turism și Produsul distribuție. Intermediere. Organizarea și planificarea de Congres.

Scopuri

Curriculum-ul de Master în Hotel Management își propune să:

  • Gestiona și unitățile de alimentație publică directe, cu un accent special pe management, organizare și activitățile de management legate de (de specialitate).
  • Încercați diferite probleme de gestionare a unor astfel de instituții în societatea de astăzi într-un mod multidisciplinar.
  • Poziții se adresează, în cazul în care trebuie să ruleze diferitele procese implicate în afaceri ospitalitate.
  • Încuraja procesele de reînnoire în curs de desfășurare și a personalului în acest tip de concurență și inovație în companii de ospitalitate.
  • Leading plan de afaceri și de proprietate de marketing
  • Supraveghea analiza și gestionarea de servicii externe
  • Gestiona eficient de persoane și echipe

Plecări

Master in Hospitality Management este destinat persoanelor care doresc să:

  • Dobândi pregătirea specifică pentru a adera la un loc de muncă în industria hotelieră.
  • Îmbunătățească sau să actualizeze formarea lor în curs de pregătire pentru a juca un rol responsabil.

Având ca oportunități profesionale managerul hotelului, asistent de management și de director adjunct departament.

Cerințele de admitere

Accesul la Master in Hospitality Management poate fi realizată prin una din cele două moduri:

  • Având o diplomă universitară sau
  • Au experiență profesională. În acest caz, o comisie va evalua cunoștințele și experiența.
Această școală oferă programe în:
  • Spaniolă
Durata & Pret
Acest curs este Online
Start Date
Data începerii
Sept. 2019
Duration
Durata
Cu jumătate de normă
Locations
Spania - Zaragoza, Aragon
Data începerii : Sept. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Sept. 2019
Spania - Zaragoza, Aragon
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala