Master în Administrarea Afacerilor și Management (MBA) - Specialitatea în modă

Generalități

Programul de descriere

Moda MBA de la IMF vă permite să:

  • Fii expert în bazele fundamentale ale sectorului textil al secolului XXI din punct de vedere economic.
  • Cunoașteți metodele utilizate de un brand de modă pentru a ajunge la publicul țintă: presă specializată, generalist, relații publice, evenimente, imagine digitală etc.
  • Evaluați adecvarea diferitelor strategii comerciale. Analizați un plan de marketing, evaluați și stabiliți canalele de marketing adecvate etc.
  • Efectuați o analiză competitivă a mediului și a pieței și puteți anticipa noi tendințe și comportamente viitoare.
  • Formulează, implementează și urmărește o strategie de succes în domeniul managementului afacerilor în domeniul modei și al sectorului textil.
  • Dobândi cunoștințele necesare pentru direcționarea și gestionarea diferitelor discipline care permit funcționarea corectă a unei companii, dominând îndrumările fundamentale ale creării și implementării fiecăruia.
  • Faceți ideile dvs. productive folosind mijloacele și canalele adecvate din peisajul actual de design.

MBA în modă de la IMF vizează o audiență foarte largă, profiluri ale lumii afacerilor care doresc să întărească partea de modă sau invers, fashionistas care doresc să facă saltul în lumea afacerilor, antreprenoriatului și formării de afaceri.

Diplomă de masterat în administrarea afacerilor de modă se axează pe modalitatea de a începe și gestiona companiile de modă, dar încearcă să îi satisfacă pe cei care sunt deja imersați în sectorul textil sau care doresc să o introducă, pentru a cunoaște și controla noile strategii curente pentru a domina un sector la fel de dezirabile ca și textilele.

Colaborarea și aprobarea Agatha Ruiz de la Prada și Moda España, cu cei mai buni designeri spanioli, plasează IMF în prim plan și oferă studenților posibilitatea de a folosi instrumente profesionale pe deplin în vigoare.

Sectorul textil și al modei este în creștere continuă, împreună cu noile tehnologii. Studierea modului și a managementului afacerii vă va permite să vă adaptați schimbărilor, să stăpâniți marketingul modă și managementul afacerilor, obiceiurile de consum, media, distribuție, abilități manageriale și, în general, toate cunoștințele necesare pentru a gestiona și direcționa orice companie din lumea designului, fie că este un început până la o companie multinațională. La sfârșitul cursului veți putea să dezvoltați strategii de afaceri și să creați identități corporatiste recunoscute în întreaga lume.

Gradul de masterat are colaborarea Agatha Ruiz de la Prada în abordarea conținutului, reflectând experiența ei de mai bine de 30 de ani cu colecții de stil proprii prin intermediul catwalk-urilor din întreaga lume și gestionarea unei mărci prezente în peste 170 de țări . Francisco Javier Blasco de Luna, Antonio Pernas, Beatriz Deza, printre alții, formează o facultate de profesori profesioniști și activi în lumea modei și a afacerilor.

OBIECTIVELE MASTERULUI ÎN DIRECȚIA ȘI ADMINISTRAREA AFACERII MODERNE

Dobândiți-vă o viziune a scenariului actual al sectorului de modă și faceți-vă ideile să devină realitate folosind toate mijloacele și canalele valide din panorama designului.

Veți învăța, de asemenea, să:

  • Analizați fundamentele managementului strategic studiind fundațiile sale, analiza competitivă a mediului, pentru a pregăti elevul pentru formularea, implementarea și monitorizarea unei strategii de management de succes.
  • Instruirea elevului astfel încât, în calitate de manager, să poată evalua adecvarea unei strategii comerciale, analizând planul de marketing pe care se bazează, să decidă cele mai potrivite canale de marketing etc.
  • Dobândi cunoștințele necesare pentru direcția și gestionarea diferitelor discipline care permit funcționarea corectă a unei companii.
  • Instruiți elevul în tehnicile folosite de vânătorii de tendințe și înțelegeți resursele interne care prezic comportamentele viitoare și sentimentele indivizilor față de branduri.
  • Pentru a oferi studenților o viziune reală a scenariului actual al sectorului, astfel încât acesta să poată înțelege ceea ce este cel mai decisiv atunci când vine vorba de gestionarea și implementarea strategiilor comerciale.
  • Oferiți elevului o bază culturală pentru al face să se simtă mai confortabil într-un mediu sensibil în acest sens.
  • Cunoașteți diferitele moduri prin care un brand de modă utilizează pentru a-și atinge audiența: presa specializată, presa generală, relațiile publice, evenimentele, sinergiile cu alte mărci, comunicarea internă în cadrul companiei și, bineînțeles, imaginea digitală și crearea conținutului.

Metodologia de evaluare și

METODOLOGIE

MBA în modă de la IMF este predată cu o metodă complet accesibilă, prin predarea online.

  • Clase online: cursuri online și live prin intermediul platformei virtuale multi-dispozitiv. Prin aceasta, este posibil să interacționezi cu profesorul, să pui întrebări și să vezi pe ceilalți participanți. Toate clasele sunt înregistrate astfel încât să poată fi vizualizate oricând și de câte ori este necesar.
  • Campusul virtual: Un pilon esențial al formării online a IMF , este platforma educațională virtuală de unde pot fi accesate toate conținuturile de formare. Utilizarea intuitivă este dezvoltată pentru a facilita accesul și învățarea.
  • Experții specializați personalizați: Profesioniștii din sector se concentrează pe pregătirea dvs., vă însoțesc pe tot parcursul carierei. Puteți să le contactați prin intermediul unor tutoriale telefonice, forumuri, chat sau tutoriale personale la sediul IMF .
  • Biblioteca virtuală: acces nelimitat la mai mult de 9.000 de referințe legate de lumea managementului și managementul afacerilor.
  • Webinarii și Știri. Acordurile noastre cu Agatha și Moda España, printre alți profesioniști din domeniu, ne permit să organizăm mese rotunde, masterclasses și tot felul de evenimente în care este discutată realitatea zonei și care favorizează crearea de rețele cu experți de modă și studenți.
  • Studiu de caz practic. Fiecare modul este proiectat pe un studiu de caz practic, o companie reală și actuală, de unde își vor studia datele și circumstanțele. În MBA specializată în companiile de modă, se bazează pe compania Ágatha Ruiz de la Prada pentru a aduce elevul la realitatea afacerii.

Agatha Ruiz de la Prada

De asemenea, studentul poate lua acest masterat în metodologie la distanță, primind tot conținutul academic în format de carte.

EVALUARE

Evaluare continuă în timp ce progresați în studiul Maestrului în modă. Fiecare modul va fi evaluat prin combinația dintre examenul online și dezvoltarea studiului de caz; Depășirea fiecăruia va permite eliberarea materiei.

De asemenea, obținerea diplomelor de masterat de la IMF și de masterat de la Universitatea din Nebrija va fi supusă testării fiecărui modul și pregătirii unui proiect final.

oportunităţi de carieră

Acest Master vă permite să fiți:

  • Director și director al companiilor de modă
  • Consultant strategic
  • Director comercial, vânzări și marketing
  • Brand Manager / Brand Manager
  • Responsabil pentru dezvoltarea afacerilor
  • Product manager

Practicile garantate și schimbul de locuri de muncă

IMF Business School , prin portalul ocupațional și practici, garantează studenților MBA cu o specializare în modă, stagii în companii din sector. Verificați condițiile.

Printre companiile cu care IMF încheie acorduri de cooperare educațională pentru formarea profesională, se numără:

Partners120

Preț și burse

Online: € 9,100.00 € 3,185.00

Amestecat: € 11,300.00 € 3,955.00

La IMF oferim studenților noștri facilități de plată excelente:

  • Bursa de studii până la 65%
  • Finanțarea până la 12 luni fără intervenție bancară sau cu dobândă (vezi condițiile)
  • Metoda de plată online: numerar (reducere de 5%) / rată de plată fără dobândă
  • Forma de plată Amestecat: Numerar (Reducere 5%) / Rata de plată fără dobândă
Ultima actualizare Mart 2020

Bursa de studiu Keystone

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră

Despre facultate

IMF is a national reference in training to businesses and individuals; attested by the more than 125,000 students trained. Our training is based on the diversity of areas and expertise of the subjects ... Citeste mai mult

IMF is a national reference in training to businesses and individuals; attested by the more than 125,000 students trained. Our training is based on the diversity of areas and expertise of the subjects we teach. We want to grow with you. The aim is to ensure a high level of satisfaction of our customers through personalized attention and excellence in service quality. This objective requires continuous improvement in the technical and material resources, and maximum involvement of all staff training to IMF is a different experience. Citește mai puţin
Madrid , Valencia , Seville + 2 Mai mult Mai Puțin

Acreditări

AACSB Accredited