Master în Administrarea Afacerilor și Management (MBA) - Specialitatea în companiile de turism

Generalități

Programul de descriere

Acest master vă permite:

  • Analizați bazele managementului strategic studiind fundațiile sale, analiza competitivă a mediului.
  • Să fie capabil să evalueze adecvarea unei strategii comerciale, să analizeze planul de marketing pe care se bazează, să decidă cele mai adecvate canale de marketing etc; garantând astfel rezultatele dorite pentru compania dvs.
  • Dobândi cunoștințele necesare pentru direcționarea și gestionarea diferitelor discipline care permit funcționarea corectă a unei companii, dominând îndrumările fundamentale ale creării și implementării fiecăruia.
  • Cunoscând importanța decisivă a hotelurilor, hotelurilor, restaurantelor și unităților de agrement din industria turismului, descoperind potențialul noilor propuneri legate de natură, spațiu de locuit și experiențe cum ar fi gastronomia.
  • Învățați să gestionați globalizarea și să deschideți piețele prin tehnici de gestionare a prețurilor și prin strategii competitive.
  • Înțelegeți transformarea enormă pe care rețelele sociale le-au însemnat pentru turism ca un spațiu pentru conectarea și trăirea experienței de călătorie și pentru a ști cum să profitați de conectivitatea dintre companie și client.
  • Descoperiți adaptarea necesară industriei turismului la principiul sustenabilității economice, sociale și de mediu a turismului.

DIRECTAT LA:

  • Absolvenții de universitate care doresc să-și dezvolte cariera profesională în domeniul managementului și managementului companiilor de turism și de agrement.
  • Profesioniști și antreprenori care doresc să-și dezvolte sau să-și consolideze
  • competențele manageriale și îmbunătățirea poziționării lor în lume
  • din industria turismului și a timpului liber.

OBIECTIVELE MBA în managementul companiilor de turism

Analizați bazele managementului strategic studiind fundațiile sale, analiza competitivă a mediului.

Veți învăța, de asemenea, să:

  • Analizați bazele managementului strategic studiind fundațiile sale, analiza competitivă a mediului.
  • Să fie capabil să evalueze adecvarea unei strategii comerciale, să analizeze planul de marketing pe care se bazează, să decidă cele mai adecvate canale de marketing etc; garantând astfel rezultatele dorite pentru compania dvs.
  • Dobândi cunoștințele necesare pentru direcția și gestionarea diferitelor discipline care permit funcționarea corectă a unui a
  • companie, dominând orientările fundamentale ale creației și
  • începerea fiecăruia dintre ele.
  • Cunoscând importanța decisivă a hotelurilor, hotelurilor, restaurantelor și unităților de agrement din industria turismului, descoperind potențialul noilor propuneri legate de natură, spațiu de locuit și experiențe cum ar fi gastronomia.
  • Învățați să gestionați globalizarea și să deschideți piețele prin tehnici de gestionare a prețurilor și prin strategii competitive.
  • Înțelegeți transformarea enormă pe care rețelele sociale le-au însemnat pentru turism ca un spațiu pentru conectarea și trăirea experienței de călătorie și pentru a ști cum să profitați de conectivitatea dintre companie și client.
  • Descoperiți adaptarea necesară industriei turismului la principiul sustenabilității economice, sociale și de mediu a turismului.

Metodologia de evaluare și

METODOLOGIE

IMF oferă o metodologie flexibilă adaptată nevoilor dvs., indiferent de localizarea geografică sau disponibilitatea în timp. Acest master poate fi completat sub:

  • Metodologia online: întreaga agendă va fi la dispoziția dvs. din campusul virtual 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.
  • Metodologia distanței: Veți avea cursul în format de carte.

Tot conținutul este complet actualizat și are o mare rigoare tehnică, ușor de înțeles și cu o vocație practică clară.

În plus, IMF pune la dispoziție:

  • Tutoring personal e-presencial (prin forumuri, chat, telefon, e-mail).
  • Webinarii.
  • Dezbateri și grupuri de discuții prin forumuri și discuții.
  • Proba de autoevaluare.
  • Citiri, studii de caz și documentație.
  • Cursuri live

Studiu de caz: Amadeus

Conținutul teoretic al MBA cu specializare în companiile de turism este proiectat pe un studiu de caz practic, o companie reală, Amadeus, din care își vor studia datele și circumstanțele. Lucrând din perspectiva fiecăruia dintre subiectele studiate, vă permite să dezvoltați o viziune globală asupra lumii companiei.

EVALUARE

Evaluarea online continuă pe măsură ce progresează studiul de masterat. Fiecare modul va fi evaluat prin combinația dintre examenul online și dezvoltarea studiului de caz; Depășirea fiecăruia va permite eliberarea materiei.

De asemenea, obținerea diplomelor de masterat de la IMF și de masterat de la Universitatea din Nebrija va fi supusă testării fiecărui modul și pregătirii unui proiect final.

oportunităţi de carieră

La sfârșitul Masterului nostru veți fi pregătiți să practici ca:

  • Director și director de afaceri în companii din sectorul turismului și al timpului liber
  • Sef de dezvoltare a afacerilor
  • Director comercial și / sau marketing în turism și companii de agrement
  • antreprenor

Practicile garantate și schimbul de locuri de muncă

IMF Business School , prin intermediul portalului Employment and Practices, garantează studenților MBA o specializare în managementul afacerilor în turism, stagii în companii din sector. Verificați condițiile.

Printre companiile cu care IMF încheie acorduri de cooperare educațională pentru formarea profesională, se numără:

Partners121

Preț și burse

La IMF oferim studenților noștri facilități de plată excelente:

  • Bursa de studii până la 65%
  • Finanțarea până la 12 luni fără intervenție bancară sau cu dobândă (vezi condițiile)
  • Metoda de plată online: numerar (reducere de 5%) / rată de plată fără dobândă
  • Forma de plată Amestecat: Numerar (Reducere 5%) / Rata de plată fără dobândă
Ultima actualizare Mart 2020

Bursa de studiu Keystone

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră

Despre facultate

IMF is a national reference in training to businesses and individuals; attested by the more than 125,000 students trained. Our training is based on the diversity of areas and expertise of the subjects ... Citeste mai mult

IMF is a national reference in training to businesses and individuals; attested by the more than 125,000 students trained. Our training is based on the diversity of areas and expertise of the subjects we teach. We want to grow with you. The aim is to ensure a high level of satisfaction of our customers through personalized attention and excellence in service quality. This objective requires continuous improvement in the technical and material resources, and maximum involvement of all staff training to IMF is a different experience. Citește mai puţin
Madrid , Valencia , Seville + 2 Mai mult Mai Puțin

Acreditări