Master în Marketing Digital - Online
INESDI Business School
Informatie cheie
Locația campusului
Madrid, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
12 months
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
EUR 7.200 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Pregătește-te pentru a lucra în profesia digitală cea mai solicitată de companii
Digitalizarea țesăturii de afaceri din Spania este o realitate, întreruperea modelelor de afaceri se accelerează și utilizarea mass-media digitale pentru a atrage, converti și reține clienții este esențială în orice strategie de afaceri. Masterul Inesdi în Marketing Digital vă va oferi abilitățile necesare pentru a proiecta, implementa și analiza un Plan de Marketing Digital : de la cercetarea anterioară, planificarea strategică bazată pe metodologia de diagnostic și analiză, până la alocarea optimă a bugetului pe baza obiectivele, precum și detaliile planului de acțiune lună de lună, cu estimările sale KPI și ROI, astfel încât să puteți anticipa rezultatele acțiunilor și campaniilor dvs.
Obiectivele programului
Obiectivul general al Masterului în Marketing Digital de la Inesdi este de a oferi studenților toate cunoștințele, abilitățile și abilitățile care le permit să înțeleagă de ce internetul și tehnologia au condus la o schimbare de paradigmă în comunicare, afaceri și consumator; cunoașteți noile modele de afaceri din domeniul digital, noii jucători de piață și oportunitățile care ni se oferă, permițându-vă să dezvoltați o strategie de marketing digital în orice mediu de afaceri, atât din perspectiva propriului dvs. proiect (antreprenori), cât și din a unui profesionist angajat sau furnizarea de servicii de consiliere și consultanță pentru terți.
Obiective specifice
- Înțelegeți mediul și contextul digital, noii jucători și oportunități.
- Înțelegeți importanța fazei strategice și cum să o abordați corect, identificând, analizând și diagnosticând diferitele probleme.
- Învață să folosești instrumentele disponibile pentru a efectua un diagnostic preliminar al mediului, pieței, produsului și concurenței, pentru a asigura luarea deciziilor corecte ulterior.
- Definiți obiective cheie cantitative și calitative pentru strategia noastră de marketing digital, înțelegând că aceste obiective au un impact direct asupra rezultatului final.
- Proiectați un plan de acțiune prin instrumentele și canalele disponibile, selectând cele mai adecvate și profitabile tactici și acțiuni pentru fiecare fază a pâlniei.
- Stabiliți KPI-urile adecvate, precum și metode de control eficiente care ne permit să stabilim performanța planului nostru și să aplicăm îmbunătățirile sau corecțiile pertinente pe baza analizei datelor.
- Înțelegeți cum să atrageți viitori clienți cu valoare potențială ridicată și să creșteți valoarea celor pe care îi avem deja, obținând rentabilitate și eficiență maximă prin automatizarea instrumentelor digitale.
- Planificați și executați negocieri de succes în domeniul marketingului digital.
Vreți să știți mai multe?
- Modelul nostru educațional funcționează pentru că învățați cele mai noi. Încorporăm cele mai noi știri în programele noastre pentru a vă garanta învățarea. Acest lucru a fost verificat de-a lungul celor 10 ani ai Inesdi de peste 3.000 de profesioniști care au trecut deja prin sălile noastre de clasă și lucrează în prezent în domeniul digital.
- Prin campusul nostru virtual veți avea acces la tot conținutul cursului dvs., precum și informații și videoclipuri complementare pentru a vă face învățarea și mai completă.
- Veți fi instruit în cadrul metodologiei „Învățând făcând”, trecând de la teorie la practică prin cazuri reale. Încurajarea inițiativei profesorilor și a elevilor, astfel încât timpul investit să conducă la o experiență satisfăcătoare și profitabilă pentru toți.
- Vei putea să rețea cu alți studenți.
program
- Modulul 1. Ecosistem digital
- Modulul 2. E-commerce și platforme de economie colaborativă
- Modulul 3. Cercetarea în mass-media digitală
- Modulul 4. Planul de marketing digital
- Modulul 5. Social Media Marketing
- Modulul 6. Managementul relației cu utilizatorii, înregistrările și clienții digitali
- Modulul 7. Marketingul motoarelor de căutare
- Modulul 8. Instrumente de planificare și afișare
- Modulul 9. Metricile ROI ale marketingului digital
- Modulul 10. Gestionarea datelor și analiza web
Cine ar trebui să participe
- Profiluri de afaceri care, datorită funcțiilor lor în companie, sunt interesate să-și cunoască și / sau să-și aprofundeze cunoștințele și formarea în Marketing
- Profiluri tehnice cu experiență în diferite tehnologii care caută să intre în lumea planificării și managementului marketingului digital.
oportunităţi de carieră
Cu Masterul în Marketing Digital puteți deveni un nou profesionist în economia digitală , fiind capabil să vă dezvoltați propriul proiect de afaceri sau să vă alăturați departamentelor și domeniilor importante ale oricărei companii:
- Director de marketing digital
- Șef marketing digital
- Planificator în suport digital
- Cumpărător de suport digital
- Șef de afiliere
- manager de achizitii
- Manager de cont la agenția digitală
- Consultant SEO, SEM
- Digital Product Manager
- Comercial de marketing digital
procesul de admitere
Procesul nostru de admitere are ca obiectiv fundamental asigurarea adecvării și dezvoltării candidaților, astfel încât toți studenții noștri să poată trăi o experiență digitală care să răspundă nevoilor lor actuale și viitoare.
- Cerere de admitere
- Interviu personal
- Documentația de admitere
- Evaluarea comitetului de admitere
- Admiterea aprobată
- înregistrare