Managementul afacerilor: principii de marketing și curs de practică - Universitatea Deschisă
FutureLearn
Informatie cheie
Locația campusului
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
10 weeks
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
USD 639
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Explorați și bucurați-vă de matematica „recreativă”, în timp ce vă creșteți abilitățile de gândire creativă și deductivă.
Câștigă abilitățile de marketing de care ai nevoie pentru a-ți nivela cariera de management
De la înțelegerea comportamentului clienților până la proiectarea produselor și serviciilor care răspund nevoilor clienților - tehnicile și instrumentele de marketing sunt utilizate pentru a rezolva problemele de management într-o gamă variată de contexte profesionale.
Indiferent dacă lucrați într-o industrie comercială sau non-comercială, ca profesionist în management este esențial să înțelegeți valoarea marketingului și impactul acesteia asupra diferitelor funcții de afaceri.
Acest microcredential vă va introduce principiile de bază ale marketingului - care acoperă perspectivele offline și digitale.
Printr-o explorare a celor mai bune practici de marketing, vă veți îmbunătăți cunoștințele de marketing, vă puteți îmbunătăți procesul decizional profesional și vă veți adapta abordarea la rezolvarea provocărilor de afaceri, indiferent de rolul sau sectorul dvs.
Bazat pe cea mai recentă gândire academică, acest microcredential acoperă exemple practice de marketing și conturi de învățare de la diverse mărci internaționale, precum și organizații de caritate locale și întreprinderi sociale din industrii, de la fabricație și vânzare cu amănuntul la servicii profesionale și asistență medicală.
Veți dezvolta înțelegerea dvs. despre subiecte cheie de marketing, cum ar fi tendințele, motivația clientului și furnizarea valorii clienților și veți învăța cum să adunați și să utilizați date pentru a lua decizii eficiente de management.
De asemenea, veți construi un set de instrumente pentru crearea de produse și servicii care satisfac nevoile clientului dvs. și care diferențiază produsul de ofertele concurenților.
Ce abilități veți învăța?
- Identificarea motivațiilor clienților și răspunsul la ele.
- Analizarea mediului pentru a identifica oportunitățile de marketing.
- Stabilirea de relații eficiente cu părțile interesate.
- Interpretarea și utilizarea datelor pentru informarea deciziilor de marketing.
- Gestionarea dorinței de plată a clienților.
- Dezvoltarea strategiilor de comunicare adecvate pentru produsul sau serviciul dvs.
- Poziționarea ofertei pentru a atrage clienții potriviți.
- Cum să construiți mărci de afaceri convingătoare și personale.
- Identificarea percepțiilor riscurilor și abordarea acestora de către clienți.
- Relaționarea cu distribuitorii pentru succesul pe piață.
- Diferențierea ofertei de concurență.
Când doriți să începeți?
Ne propunem să administrăm microcredențialele noastre la fiecare câteva luni. Alăturați-vă la data care vi se potrivește sau înregistrați-vă pentru a afla de la un consilier de înscriere despre rulările și actualizările viitoare.
- 29 martie 2021
Ce veți obține?
Până la sfârșitul cursului, veți putea:
- Rezolvați o serie de probleme de marketing comerciale și non-comerciale folosind instrumente și concepte adecvate.
- Aplicați cele mai recente instrumente de proiectare a produselor și serviciilor, gestionarea distribuției și stabilirea prețurilor în situații reale.
- Colectați informații relevante pentru luarea deciziilor de marketing.
- Interpretați o varietate de tipuri de informații diferite din surse de informații diferite.
- Evaluează și implementează metode de schimb adecvate, inclusiv relații în diferite situații.
Ce veți primi
10 credite britanice la nivel universitar de la The Open University.
Veți primi un certificat Open University care confirmă faptul că ați primit 10 credite academice la nivel de licență. Creditele sunt acordate la trecerea evaluării finale.
Sunteți eligibil pentru acest microcredențial?
- Acest microcredențial este ideal pentru profesioniștii de afaceri care doresc să-și extindă înțelegerea marketingului și să dezvolte cunoștințe și abilități pentru a-și îmbunătăți performanța la locul de muncă.
- Acesta este un curs de nivel introductiv și nu sunt necesare cunoștințe anterioare de marketing. Nu aveți nevoie de experiență sau calificare specifică pentru a vă înscrie.
- Cursul se bazează pe exemple practice din mai multe industrii și vă va ajuta să dezvoltați abilități de marketing transferabile într-o gamă variată de sectoare și organizații.
Este acest microcredential potrivit pentru dvs.?
Acest microcredential îți va crește încrederea în aplicarea principiilor de marketing la munca ta și în utilizarea conceptelor de marketing pentru rezolvarea problemelor de afaceri.
În special, va spori capacitatea de angajare a:
- Profesioniști care ar dori să progreseze la nivelul de management.
- Profesioniști care sunt noi pentru un rol de marketing sau lucrează în marketing, dar nu au calificări formale.
- Profesioniști seniori care doresc să-și dezvolte abilitățile de marketing și management.
- Profesioniști independenți care doresc să își dezvolte abilitățile și cunoștințele de marketing.
Cu cine vei învăța?
Haider Ali
Sunt lector în marketing la OU unde am ajutat mii de manageri să reușească cu Certificatul profesional în management și am conceput versiunea 2020 pentru a ajuta mulți alții
Învățarea axată pe carieră de
Universitatea Deschisă
Open University (OU) este cea mai mare instituție academică din Marea Britanie și lider mondial în învățământ flexibil la distanță, cu misiunea de a fi deschis oamenilor, locurilor, metodelor și ideilor.
Ce este un microcredential?
Microcredentele sunt concepute pentru a vă îmbunătăți pentru a lucra în industrii cu creștere rapidă, fără angajamentul de timp și costuri. Microcredențialul tău poate fi singur ca o credință independentă, iar unii oferă, de asemenea, credit academic pentru a-l utiliza spre o diplomă.
Aflați online cu instructori experți Cursuri online complete conduse de experți de peste 12-16 săptămâni cu un grup dedicat de profesioniști. | + | Evaluări complete pe bază de proiect Testează-ți înțelegerea cu evaluări și exerciții marcate online de îndrumători. | + | Câștigă o acreditare profesională Finalizați-vă învățarea și treceți evaluările pentru a obține o acreditare acreditată. | = | Avansați mai departe în cariera dvs. Folosește-ți microcredența ca dovadă a abilităților tale de specialitate și progresează mai departe în industria ta. |
Admitere
Rezultatul programului
Ce abilități vei învăța?
- Identificarea motivațiilor clienților și răspunsul la acestea.
- Analizarea mediului pentru a identifica oportunitățile de marketing.
- Stabilirea de relații eficiente cu părțile interesate.
- Interpretarea și utilizarea datelor pentru a informa deciziile de marketing.
- Gestionarea dorinței de plată a clienților.
- Dezvoltați strategii de comunicare adecvate pentru produsul sau serviciul dvs.
- Poziționați-vă oferta pentru a atrage clienții potriviți.
- Cum să construiești mărci de afaceri și personale convingătoare.
- Identificarea percepțiilor clienților despre risc și abordarea acestora.
- Valorificarea relațiilor cu distribuitorii pentru succesul în marketing.
- Diferențierea ofertei dvs. de concurență.
Ce vei realiza?
Până la sfârșitul cursului, vei fi capabil să:
- Rezolvați o serie de probleme de marketing comerciale și necomerciale folosind instrumente și concepte adecvate.
- Aplicați cele mai recente instrumente de proiectare a produselor și serviciilor, managementul distribuției și stabilirea prețurilor în situații reale.
- Colectați informații relevante pentru luarea deciziilor de marketing.
- Interpretați o varietate de tipuri diferite de informații din diferite surse de informații.
- Evaluează și implementează metode de schimb adecvate, inclusiv relații în diferite situații.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Doctor în filozofie (doctorat) în marketing și comunicare
- London, Regatul Unit
- Bologna, Italia
Program superior în marketing și publicitate digitală
- Madrid, Spania
MSc Marketing digital global
- Online United Kingdom