Maestru De Arte în Studii De Dezvoltare

Generalități

Programul de descriere

Acesta vizează profesionalizarea celor care deja lucrează în dezvoltare sau a altora pentru care un program de e-learning pare mai potrivit. Oferă o bază academică solidă în domeniul studiilor de dezvoltare.

Elevii învață despre teoriile relevante care sunt necesare pentru a reflecta critic asupra practicilor actuale din domeniul ajutorului pentru dezvoltare. Competențele practice sunt continuate prin cursuri precum planificarea, monitorizarea și evaluarea proiectelor. Competențele academice în metodele de cercetare și abilitățile de scriere permit continuarea unei cariere științifice.

Provenind din diversitatea corpului studențesc, valoarea specifică a programului constă în oportunitatea de a evalua literalmente problemele internaționale prin co-învățare virtuală cu studenți din întreaga lume.

Admitere

cerinţe

  • Licență în științe sociale, științe umaniste sau alte domenii conexe
  • Test de competență în limba engleză (de exemplu, TOEFL) sau o diplomă de licență predată în limba engleză
  • Experiență în cooperare pentru dezvoltare

Interval de timp

  • 6 semestre (120 puncte de credit)
  • Consum doar în semestrul de vară
  • Numai module de învățare electronică
  • Cerere din octombrie 2020 până în februarie 2021
  • Cursurile vor începe în martie 2021
  • Limba: engleză

Taxe de școlarizare

  • 1999, - EUR pe semestru
  • Studenții care se înscriu pentru 2021 vor plăti doar 999 pentru primele două semestre

cerere

Cererea oficială începe în octombrie 2020. Vă rugăm să îi scrieți doctorului Jill Philine Blau dacă sunteți interesat.

Conţinut

  • Teorii de dezvoltare
  • Industria de dezvoltare și moștenire
  • Dezvoltarea economiei
  • Analiza sărăciei și protecția socială
  • Sănătatea publică în țările în curs de dezvoltare
  • Religie și dezvoltare
  • Cercetarea păcii și a conflictelor
  • Metode de cercetare empirică socială (calitativă și cantitativă)
  • Aptitudini academice de scriere și prezentare
  • Dezvoltarea carierei
  • Planificarea, gestionarea și evaluarea proiectelor de dezvoltare
  • Managementul și răspunsul la dezastre
  • Politica de durabilitate, decreștere și resurse
  • Globalizare și guvernare globală
  • Migrație și dezvoltare
  • Intersecționalitatea și dezvoltarea genului
  • Utilizarea terenului, drepturile terenurilor și dezvoltarea
  • Monitorizare si evaluare
  • Teză de master orientată spre cercetare

Este posibilă specializarea într-o zonă de concentrare.

lectorii

Dr. Kwaku Arhin-Sam - Director | Institutul de evaluare Friedensau

Kwaku Arhin-Sam este cercetător postdoctoral cu interes în evaluarea intervenției, migrația internațională și guvernarea migrației, integrarea și politica de apartenență. În prezent, el conduce Institutul de Evaluare Friedensau și se consideră o punte între universitari și practică. A predat, a cercetat și a lucrat în Ghana, Germania, Nigeria, Haiti, Ucraina, Albania și Thailanda.

A lucrat ca consultant politic / expert pentru Consiliul german pentru relații externe (DGAP), Dialogul Mercator privind migrația și azilul (MEDAM) și Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ). Din 2012, Kwaku a lucrat ca evaluator extern de proiecte / programe pentru mai multe organizații, inclusiv Agenția pentru Dezvoltare și Ajutor Adventist (ADRA) și UNHCR, Agenția ONU pentru Refugiați. Este absolvent al Friedensau Adventist University și este lector invitat la Friedensau din 2013. Kwaku este afropolitan și membru al Asociației de Studii Africane din Africa și al Grupului Africa-Europa pentru Studii Interdisciplinare (AEGIS).

Dr. Jill Philine Blau - lector / cercetător | Școala de Științe Sociale

Jill Philine Blau este cercetător postdoctoral în studii de dezvoltare și coordonează acest program de masterat. A predat și a cercetat în Germania, Ghana și Etiopia. Cercetările sale privesc în principal interfața feminismului, păstoritului și bunurilor comune naturale. În cadrul acestui program, ea predă, de asemenea, moștenirile industriei ajutoarelor, precum și cursuri bazate pe competențe, cum ar fi scrierea academică, retorica și planificarea participativă a proiectelor. Înainte de a se întoarce la cercetare, a fost șefa departamentului pentru politică internațională la Fundația Heinrich-Böll, precum și în Consiliul de administrație pentru OWEN eV și Consiliul german de securitate al femeilor. Și-a început cariera în dezvoltare lucrând pentru GIZ și Ministerul Federal al Cooperării și Dezvoltării Economice.

Prof. dr. Daniel Bendix - profesor de dezvoltare globală | Școala de Științe Sociale

Daniel Bendix este profesor pentru dezvoltare globală. Anterior a predat și a cercetat în Berlin, Manchester, Jena și Kassel. Cercetările sale se concentrează pe puterea colonială în politica de dezvoltare, politica sănătății reproducerii și a populației, dezvoltarea post-dezvoltată în nord și activismul transnațional împotriva deportării și acaparării de terenuri. În acest program de masterat, el predă teoria dezvoltării și sănătatea publică, printre altele. Este membru al rețelei Afrique-Europe-Interact și al Glokal, o asociație din Berlin pentru educație postcolonială.

Prof. Dr. Rer. pol. Ulrike Schultz - profesor de sociologie și economie pentru dezvoltare | Director al programului Școala de Științe Sociale MA Științe sociale internaționale (studii de dezvoltare) vicecan Școala de Științe Sociale

Ulrike Schultz este profesor pentru sociologia dezvoltării și șeful programului de studii cu normă întreagă în Friedensau. Înainte de a veni la Friedensau, a predat la Berlin, Bochum și Khartoum. Principalele sale domenii de cercetare sunt migrația, studiile privind refugiații și mobilitatea și sexul și intersecționalitatea. În proiectul său actual de cercetare, ea privește apartenența și cetățenia în contextul migrației din cele două Sudan. Accentul ei regional se află în Africa de Nord-Est și Africa de Est. Un interes special pentru viața ei academică constă în cooperarea cu universitățile din așa-numitul Sud Global. A condus ateliere și școli de vară în Sudan, Ghana, Nigeria și Myanmar. În acest program de masterat, ea este responsabilă de gen și cursurile de migrație, modulul de protecție socială și predă metode calitative, care este o altă pasiune în cariera sa academică.

Prof. dr. Thomas Spiegler - profesor de sociologie și cercetare socială empirică | Decanul Școlii de Științe Sociale | Școala de Științe Sociale

Thomas Spiegler este profesor de sociologie și metode de cercetare socială (și decan al Școlii de științe sociale) la Friedensau Adventist University . Principalul său domeniu de cercetare este sociologia educației, cu accent pe inegalitățile educaționale. În acest program de masterat, el predă metode de cercetare socială și statistici. Una dintre pasiunile sale este de a explica statisticile cât mai ușor de înțeles. Tocmai a publicat un nou manual despre aceasta în limba germană și speră să lucreze în curând la o versiune mai globală în limba engleză.

Annette Witherspoon, MA - lector în științe sociale internaționale

Saijue Annette Witherspoon este cercetătoare doctorală în domeniul sociologiei dezvoltării. A predat, a efectuat cercetări și a lucrat în Germania, Liberia, Mali, Burkina Faso și Madagascar. Cercetările sale actuale analizează relațiile de putere în lanțurile valorice agricole fac parte dintr-un proiect transdisciplinar mai larg de utilizare durabilă a terenurilor găzduit la Universitatea din Göttingen, Germania. De-a lungul carierei sale, doamna Witherspoon a rămas la intersecția dintre cercetare și practică.

Ea a avut ocazia să lucreze independent cu Agenția pentru Dezvoltare și Ajutor Adventist (ADRA) și Mercy Corps în domeniile programării, monitorizării proiectului, evaluării și conformității, coordonării răspunsului de urgență și operațiunilor de cercetare rapidă în timpul focarului de Ebola din 2014. Doamna Witherspoon este alumină a Friedensau Adventist University și din 2014 a lucrat ca lector invitat în programul de masterat. Ea oferă seminarii și ateliere la cursurile de planificare participativă a proiectelor și sănătate publică.

Ultima actualizare Sept 2020

Bursa de studiu Keystone

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră

Despre facultate

Friedensau has been a place of education since 1899. On 19 November 1899 the institute that preceded the university, the “Industry and Mission School”, commenced operations with just seven pupils in v ... Citeste mai mult

Friedensau has been a place of education since 1899. On 19 November 1899 the institute that preceded the university, the “Industry and Mission School”, commenced operations with just seven pupils in very basic conditions. The school was housed in an old mill on the Ihle river, mentioned for the first time in 1306. Citește mai puţin