Maestru al educației în învățământul special - concentrarea în intervenție timpurie
UMaineOnline (University of Maine)
Informatie cheie
Locația campusului
Orono, Maine, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
Contactează şcoala
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
USD 15.048 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2023
* $ 418 / cr. în stare și $ 523 / cr. in afara statului
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Prezentare generală M.Ed. în Educație Specială - Concentrare în intervenție timpurie
Acest program, care necesită un minim de 36 de ore de credit, conduce la certificarea de stat ca profesor de copii cu dizabilități (naștere până la vârsta școlară 5) (282). Programul este conceput pentru a pregăti studenții în fundamentele de practică profesională în intervenție timpurie pentru mediile inclusive, oferă studenților cu conținut avansat într-o varietate de domenii de cercetare (de exemplu, copilăria timpurie, educația timpurie specială, relațiile de familie, consultare în colaborare), și elevii de sprijin în experiențele cu practicum nevoi ridicate de copii de varsta la nastere 5 si familiile lor. În plus față de criteriile de aplicare UMaine Graduate School, solicitanții vor demonstra rezultate satisfăcătoare pe abilitățile academice Praxis Core pentru educatori. Pentru a asigura succesul programului, solicitanții vor lucra în prezent sau voluntariat cu copii mici, naștere până la vârsta de 5 și a familiilor acestora.
Beneficiile programului
- Câștiga un grad NCATE-acreditat de la Universitatea din Maine
- Învăța de la facultate cu experiență, care sunt lideri in domeniu
- Colaborarea practică în mod eficient cu co-profesori, familie și alți furnizori de servicii
- Experimentați mai multe perspective prin studii de caz, simulări și exerciții reflectorizante
- Completeze cursuri oriunde prin formatul nostru inovator on-line
O diplomă de Master în Educație Specială oferă absolvenți cu o înțelegere a aplicării practicilor curente bazate pe dovezi, în K-12 clase pentru copii cu nevoi speciale. Înțelegerea nevoilor unui copil este esențial să se asigure că el / ea primește o atenție adecvată, asistență și intervenție pentru a reuși în școală. Absolvenții noștri aplică înțelegerea nevoilor copiilor și a celor mai bune practici pentru a răspunde nevoilor elevilor lor în medii de învățare inclusive de educație generală.
Programele postuniversitare sunt concepute pentru a îmbogăți și extinde teoria, practica și de conducere. Particularitatea muncii absolvent in Colegiul este in stransa colaborare cu un consilier de facultate al cărui scop este acela de a se asigura că programele unui student satisface nevoile sale / ei unic de lucru de mentorat. clase mici, conduse de facultate recunoscute pe scară largă, să încurajeze dezbateri, anchetă, și discuții pe baza unor experiențe reale și problemele curente. Flexibilitatea este construit în programe individuale, pentru a permite cel mai mare impact în domenii specifice de necesitate. Același angajament pentru o creștere individuală și de anchetă este înrădăcinată în educație și de mobilizare la distanță.
Cerințe de program (36 credite)
Acest program de 36 de credit oferă o fundație în domeniul intervenției timpurii / copilarie și pregătirea pentru roluri de conducere. Programul duce la stat de certificare ca Profesor de copii cu dizabilități (282, la naștere până la vârsta școlară 5). Curriculum-ul este conceput pentru a pregăti studenții în fundamentele de practică profesională în intervenție timpurie pentru mediile inclusive, oferă studenților cu conținut avansat într-o varietate de domenii de cercetare (de exemplu, copilăria timpurie, educația timpurie specială, relațiile de familie, consultare în colaborare), și plasează elevii în experiențele cu practicum nevoi ridicate de copii de varsta la nastere 5 si familiile lor. Cursurile sunt livrate on-line.
Concentrația este adecvată pentru studenții cu o diplomă de licență în educația timpurie a copiilor sau un domeniu legat, care lucrează în prezent, sau au o dorință de a servi, are nevoie de mare de copii cu dizabilități, vârstele
Cerințe preliminare
- Gradul B sau mai mare în CHF 450: Educație Specială timpurie sau echivalent
- performanțe satisfăcătoare privind Praxis Competențe fundamentale academice pentru educatori și pe MAT sau GRE
- AAP de licență satisfăcătoare (3.0 pentru admitere regulate)
- Recomandări indică un potențial de succes în calitate de student absolvent si specialist intervenție timpurie (pregătire academică și dispoziții pozitive)
- Admitere eseu demonstrează abilități adecvate de scris, capacitate de reflecție, precum și angajamentul față de domeniul de intervenție timpurie
- Dovezi de finalizare a amprentare si verificare de fond (Maine Departamentul de Educație)
- Experiență de lucru în unele capacitate cu copii mici cu dizabilități. Candidații fără experiență anterioară pot fi admise, dar ele pot fi necesare pentru a finaliza ore suplimentare de credit de teren experiență în paralel cu cursul de lucru.
Cursuri de bază
- EHD 510: Introducere Cercetare Educațională
- SED 505: Diversitatea de Dezvoltare
- SED 506: Evaluare și planificare a programului in copilarie timpurie
- SED 517: Porții sugari si copii mici in medii naturale
- SED 511: Planificare timpurie incluziva Programe copilărie
- SED 514: Administrație și Politici Publice pentru CE
- SED 516: Seminar și în colaborare de consultare Practicum
- SED 523: Pagina principală pe bază și Seminar în Practică Intervenție timpurie
- SED 521: Centru-Based și Seminar în Practică Intervenție timpurie
- SED 532: Comportament de sprijin pozitiv
- Alfabetizare alegere: SEI, EEL sau ERL
Capstone (3 credite)
- SED 650: Absolvent de proiect in interventie timpurie
Gata de aplicat?
Pentru admiterea la un program de absolvent în învățământul special, studenții trebuie să îndeplinească standardele de bază ale Graduate School și cerințe speciale de eligibilitate ale programului. Solicitanții pot lua fie GRE (nici un test avansat necesar) sau testul Miller Analogii. Pentru studenții cu un GPA de licență de 3.0 sau de mai sus, această cerință de testare se renunță. Solicitanții care doresc admiterea la programe care să conducă la certificare trebuie să prezinte scoruri cu privire la Praxis Core competențe academice pentru educatori cu aplicațiile lor (https://www.ets.org/praxis/about/core/). Candidații care sunt deja certificați în Maine și s-au luat Praxis anterior pot prezenta o copie a certificatelor lor de a demonstra că au îndeplinit standardele de stat pe test. Solicitanții pot fi invitați pentru un interviu personal cu facultatea de Educație Specială. Studenții ar trebui să solicite informații de la un ajutor financiar Biroul de ajutor financiar Student al Universității. burse de studii speciale sunt uneori disponibile pentru candidații cu nevoi financiare documentate. Pentru a fi eligibili, solicitanții trebuie să fi solicitat un ajutor financiar prin Biroul de Student ajutor financiar al Universității. Atunci când sunteți gata de a aplica, vă rugăm să examinați mai întâi instrucțiunile de aplicare. Apoi, completați aplicația online.
întrebări frecvente
Ce pot face cu un M.Ed. în Educație Specială - Concentrarea în intervenție timpurie?
Biroul american de Statistica a Muncii (BLS) prezice că angajarea educație specială se estimează că va crește cu 6% în 2012-2022. Cererea va fi determinată de nevoi speciale, sporirea ratei de inscriere si nevoia de servicii. În ceea ce screening-ul creștere a capabilităților, astfel încât nu este necesar ca serviciile oferite de profesori de educație specială în intervenție timpurie.
Programul pregătește absolvenți de a lucra cu sugari, copii mici, preșcolari cu vârste de copii și familiile lor, cu o serie de întârzieri / handicap.
Cadrele didactice din învățământul special pot urmări, de asemenea, oportunități de angajare în sectorul privat și în calitate de supraveghetori și administratori.
Cum pot să obțin informații despre Graduate Record pentru examene sau Miller Analogii de testare și Praxis I?
Solicitanții trebuie să fie luați GRE (nici un test avansat necesar) sau MAT. Ca o facultate, nu avem nici o preferință specială. Cu toate acestea, aranjamentul de a lua MAT se poate face prin contactarea Biroul Records Student (207-581-1317), și în mod normal, pot fi făcute pe un termen relativ scurt, iar rezultatele sunt disponibile rapid. Studenții care aleg să se înscrie într-un program de teză trebuie să ia GRE. Vă puteți înregistra pe site-ul Serviciului de Testare Educationala. Informații despre Praxis I este disponibil pe site-ul Serviciului de Testare Educationala.
Are M.Ed. Programul în Educație Specială necesită o teză?
Nu.
Ce despre certificarea?
Certificarea cadrelor didactice se acordă de către Departamentul Maine de Educație, nu de la Universitatea din Maine. Studenții care finalizează cu succes toate cerințele programelor noastre NCATE aprobate, profesionale de pregătire (profesor de elevi cu incidență ridicată handicap, specialist pentru elevii cu incidenta scazuta handicap), inclusiv documentarea scoruri de trecere de pe Praxis al II-lea în Educație Specială vor fi eligibile pentru certificare . Informații specifice privind certificarea este disponibil de la Departamentul Maine de Educație, Servicii de certificare, State House stație 23, Augusta, ME 04333.
Dacă am luat cursuri postuniversitare la o altă universitate, pot fi ele transferate în programul meu de la UMaine?
Un maxim de 6 ore de credit de cursuri absolvent anterioare de la o altă instituție poate fi transferată în programul studentului la momentul admiterii, sau un 12 credite de la Universitatea din Maine. Pentru a fi transferat, cursurile trebuie să fie aprobat de către facultatea Educație Specială. Determinarea acceptabilității de transfer depinde de factori, cum ar fi modul în care recent a fost luată cursul și dacă aceasta este considerată echivalentă cu un curs stabilit în program. Deciziile cu privire la transferul de cursuri sunt făcute în timpul procesului / aplicarea interviului. cursuri postuniversitare luate ca parte a programului de licență cuiva care nu pot fi transferate în M.Ed. programului.
Cum pot obține un consilier facultate?
Un membru al facultatii de educatie speciala este alocat pentru a servi în calitate de consilier a unui student în timpul etapelor finale ale procesului de aplicare. Numele consilierului va fi inclus în scrisoarea Graduate School de acceptare a studentului.
Dacă sunteți pregătiți să facă pasul următor, această zonă de admitere on-line vă poate ajuta cu procesul de aplicare. Pentru a începe, urmați ghidul nostru de aplicare de ajutor aici. întrebările cele mai frecvente sunt răspuns în această secțiune, dar vă rugăm să contactați unul dintre absolvent de admitere noastre de profesioniști pentru îndrumări suplimentare. Atunci când sunteți familiarizat cu procesul pe care îl puteți începe aplicația on-line la Universitatea din Maine, Graduate School!
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master of Science în educație în educație specială
- West Lafayette, Statele Unite ale Americii
Licență în educație elementară K-6 (include certificarea în Copilărie timpurie P-3)
- Livingston, Statele Unite ale Americii
Specialist în educație: Educație specială colaborativă 6-12
- Livingston, Statele Unite ale Americii