Introducere
Știință pentru profesioniști cu experiență fără licență sau fără licență
Dezvoltarea competențelor cheie Master prin învățare la distanță
Tendințe și subiecte de cercetare ale viitorului Psihologie comportamentală și organizațională
Furnizarea cunoștințelor psihologice și de afaceri necesare pentru a permite o înțelegere cuprinzătoare și o concentrare strategică asupra sarcinilor în contextul propriei activități profesionale, precum și pentru a dobândi cunoștințe de specialitate actuale și orientate spre practică și pentru a le transfera la întrebări relevante de practică profesională .
Studenții sunt capabili să acționeze eficient prin aprofundarea cunoștințelor lor despre psihologia afacerilor, dezvoltarea abilităților lor de comunicare și negociere și extinderea propriilor abilități prin aplicarea abordărilor și metodelor actuale.
Abordarea subiectelor actuale de cercetare și aplicație, precum și a întrebărilor pe tema „Locul de muncă al viitorului” pentru a consolida propriile abilități analitice și argumentative și pentru a dezvolta o mai bună înțelegere a modului în care se va dezvolta psihologia industrială în viitor.
Pentru cine este proiectat acest program de master?Masterul se adresează managerilor și factorilor de decizie din domeniile afacerilor sociale, afacerilor și managementului, precum și specialiștilor din diverse domenii care doresc să-și dezvolte și să-și extindă cunoștințele pentru viitor și, în același timp, doresc să își demonstreze în mod științific profesia.Conceptul de învățare al programului de învățare la distanțăRelevanță practică ridicată Învățare inovatoare la distanță | Sprijin individual și profesional al studenților
Conceptul de învățare al psihologiei comportamentale și organizaționale MSc este caracterizat prin relația sa mare cu conținutul practic, precum și prin metodele inovatoare de predare și învățare. Proiectarea ca învățare pură la distanță înseamnă alinierea optimă la nevoile grupului țintă.
Combinația de auto-studiu ghidat, suport individual pentru studenți și unități de învățare electronică oferă studenților posibilitatea de a studia oriunde și oricând, pe baza propriilor cerințe și nevoi profesionale.
Utilizarea componentelor moderne de învățare electronică garantează studenților învățare interactivă, prezentarea și discuția clară a conținutului abstract. Webinariile interactive și discuțiile în spațiul virtual promovează integrarea bazelor și metodelor teoretice în practica profesională. Utilizarea unui tutorial virtual sub forma unei platforme de învățare online permite transferul de cunoștințe flexibil și asemănător rețelelor, care poate fi optimizat și adaptat în funcție de nevoile și progresele individuale ale învățării.
Furnizarea de rețete a tuturor ofertelor interactive interactive, cum ar fi webinarii sau prelegeri online, precum și toate materialele de învățare în formă electronică facilitează gestionarea cunoștințelor și învățarea asincronă pentru studenți dintr-un grup de învățare, cu diferite condiții profesionale și libertate. În plus, aceasta înseamnă o documentare mai ușoară și independentă de timp și repetarea conținutului cursului.
Focus de formareConținutul și structura programului de master susțin o înțelegere orientată spre practică a psihologiei comportamentale și psihologiei organizaționale. Pe baza introducerii în elementele de bază ale cursului, conținutul și abilitățile psihologice ocupaționale sunt oferite în mod sistematic. Următoarele module vizează conectarea analitică a cunoștințelor dobândite în modulul anterior pentru a extinde înțelegerea participanților și a le pregăti pentru următorul modul.
În funcție de cerințele profesionale și domeniile de responsabilitate, studenții dezvoltă o înțelegere teoretică și abilități conexe în domeniul psihologiei industriale.concentraConținutul programului de master de un an se bazează pe următoarele șapte priorități:Bazele muncii științifice în psihologia industrialăMetode de cercetare științifică în psihologia industrială
Bazele lucrărilor științifice
Evaluare critică
Introducere în psihologia industrială Istorie și direcții viitoare ale psihologiei industriale
Domenii profesionale și căi de carieră
Teorii și aplicații
Psihologia individului: personalitate și inteligență Concepte de personalitate și trăsături de personalitate
Conceptele de inteligență și inteligența emoțională
Teoriile motivației și utilizarea lor în mediul de lucru
Bunăstarea mentală și fizică la locul de muncăSatisfacția în muncă și implicarea în muncă
Volumul de muncă și echilibrul vieții profesionale
Prevenirea și intervențiile în organizații sănătoase (de exemplu, stres, intimidare)
Psihologia relațiilor interpersonale și a conduceriiRelații interpersonale și dinamică de grup
Comunicare și gestionarea conflictelor
ghid
Cultura organizationalaDefiniția, caracteristicile și funcțiile culturii organizaționale
Managementul și dezvoltarea resurselor umane
Dezvoltare organizațională și schimbare (gestionarea schimbărilor)Cerințe de admiterePrimul grad (cel puțin licență) de la o universitate străină recunoscută din Germania sau comparabilă
sau
Cel puțin șase ani de experiență profesională relevantă sunt considerate echivalente cu prima diplomă universitară (fără prima diplomă / fără licență).
În plus, se doresc următoarele calificări suplimentare: Cunoștințe în domeniul psihologiei (de ex. Psihologie clinică, psihologie socială, psihologie de afaceri), leadership, coaching, NLP, consiliere sistemică, intervievare.
Toate părțile interesate care nu au un prim grad academic iau un test scris de admitere și un scurt examen de admitere video.cheltuieliTaxă de școlarizare, inclusiv taxa de școlarizare 987,52 EUR pe lună (scutită de TVA) x 12 luni. Vă rugăm să rețineți că nu există costuri de călătorie sau cazare, deoarece prezența are loc exclusiv online.
AIHE GmbH nu oferă burse.
AIHE GmbH nu poate oferi consultanță cu privire la oportunitățile de finanțare specifice fiecărei țări.
Informații suplimentare sunt disponibile pe site-ul nostru academic-institute.com și în portalul nostru AIHE: https://portal.academic-institute.com/register