MSc Marketing Online
The University of Law Business School Online
Informatie cheie
Locația campusului
Online
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 11.300
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Jun 2024
Introducere
MSc Marketing Online este ideal pentru cei care doresc să urmeze, să avanseze sau să treacă la o carieră în marketing. Acest curs este conceput cu accent pe cele mai de ultimă oră canale, concepte și dezvoltări de marketing. După finalizarea cu succes a acestui curs, studenții care studiază în campusurile din Marea Britanie sau online vor primi, de asemenea, Certificatul CMI Level 7 în Management Strategic și Leadership (7C1V2), pe lângă MSc.
Cursul poate fi studiat online sau în campus. Cu module dezvoltate special pentru a răspunde nevoilor provocărilor de marketing de astăzi, după absolvire, veți fi bine plasat pentru a trece la un rol de marketing internațional de nivel superior. Cursul este disponibil pentru a studia atât online, cât și față în față, și full-time (1 an) sau part-time (2 ani).
94% dintre studenții postuniversitari angajați au ocupat o ocupație cu înaltă calificare la 15 luni după absolvire (date privind rezultatele absolvenților 2018/19). Conține date HESA © HESA 2021
Cursurile ULaw Business School axate pe carieră au fost concepute pentru a ajuta studenții să dobândească abilitățile comerciale și înțelegerea pe care le caută angajatorii. Suntem atât de încrezători că veți reuși cu unul dintre cursurile noastre de master în afaceri, încât vă oferim Promisiunea noastră de angajare. Dacă nu obțineți un loc de muncă în primele 9 luni de la absolvire, vă vom returna taxele de curs - 50% cashback și 50% ca credit pentru un alt curs.*
*Se aplică termeni și condiții.
Cerințe de curs
- 2:2 sau mai mult de la o diplomă de licență din Marea Britanie sau calificări echivalente.
- Cerințe internaționale - un nivel de limba engleză echivalent cu IELTS 6.5 sau mai sus, cu minim 5.5 în fiecare componentă.
Detaliile Cursului
MSc Marketing urmărește să echipeze studenții noștri cu cunoștințele și abilitățile necesare pentru a dezvolta strategii de marketing de ultimă oră într-un context național și global în perioadele de stabilitate și incertitudine.
Acest curs este predat de cadre universitare cu experiență vastă în lumea reală în grupuri mici pentru a asigura o interacțiune mai mare și o experiență de învățare personalizată. Veți aplica conceptele teoretice de marketing în studii de caz din viața reală, într-un mediu bazat pe practică și veți avea, de asemenea, oportunități de a lucra cu organisme profesionale, angajatori și de a întreprinde activități antreprenoriale.
Veți acoperi cele mai recente tehnologii digitale și de marketing și cum să stimulați implicarea clienților prin strategii de marketing eficiente bazate pe date. Managementul mărcii va fi explorat împreună cu cele mai recente canale de social media și modul în care acestea pot fi valorificate în mod eficient.
Veți absolvi cu expertiza căutată de angajatorii de astăzi pentru a vă duce cariera la un nivel superior în domeniul managementului de marketing, inclusiv al comunicațiilor digitale și al comportamentului clienților.
Informații despre curs
Evaluare
Veți fi evaluat oficial printr-un amestec de sarcini individuale, lucru în grup și lucrări de disertație/proiect.
Structura
Acest curs are o structură flexibilă inovatoare, cu evaluări specifice care sunt favorabile unei învățări eficiente.
Module de curs
Acest curs este disponibil full-time (1 an) și part-time (2 ani). Pentru modul de studiu cu normă întreagă, studenții vor completa 60 de credite în fiecare semestru, iar pentru cu normă parțială 30 de credite în fiecare semestru.
- Strategie globală de afaceri (15 credite)
- Managementul inovației într-o era digitală (15 credite)
- Succesul prin etica în afaceri (15 credite)
- Managementul mărcii și rețelele sociale (15 credite)
- Marketing și tehnologii digitale (15 credite)
- Comportamentul consumatorului (15 credite)
- Marketing internațional (15 credite)
- Digital Marketing Analytics (15 credite)
- Strategii pentru economia digitală (15 credite)
- Proiect de afaceri (45 credite)
- Dezvoltare profesională (fără credit)
Cum se aplică
Puteți aplica pentru acest curs direct la Universitate.