MS în marketing și media digitală

Generalități

Citește mai multe despre acest program pe site-ul școlii

Programul de descriere

În ultimul deceniu, marketingul digital și mass-media s-au schimbat de la o competență de nișă la un domeniu obligatoriu de competență pentru profesioniștii de marketing. Cu peste 2 miliarde de persoane în social media din întreaga lume și Google fiind responsabil pentru 96% din traficul de căutare smartphone, se pare că peisajul de marketing se transformă rapid în digital. Această transformare creează o carieră plăcută și bine plătită pentru marketing care posedă abilități de marketing digital în cerere. Numai în orașul New York există zeci de mii de locuri de muncă actuale în media digitală și socială și mai mult de 25.000 de posturi în marketing și analize de marketing.

Pentru a pregăti studenții pentru carieră în aceste industrii, programul se bazează pe medii și design, comunicații, științe sociale, și domeniul sistemelor de informații. Elevii vor finaliza un curriculum bazat pe proiecte, conceput pentru a dezvolta gânditori strategici, executanți și, cel mai important, comercianții de mâine.

În acest program, elevii vor:

  • Master marketing social media, SEM, SEO, mobil, e-mail, conținut și metode de marketing video
  • Creați informații bazate pe date și coduri KPI utilizând cele mai recente instrumente și tehnici de analiză a marketingului, cum ar fi Google Trends, Google Analytics, R și Tableau
  • Lucrați pe proiecte pentru inițierea reală prin Laboratorul de inovare YU
  • Aflați complexitatea managementului de marketing și colaborarea cu furnizorii
  • Studiați cu profesorii de top din industrie și construiți o rețea profesională în New York City

Bursele sunt disponibile.

Curriculum

Programul flexibil de 30 de credite este conceput pentru a permite studenților să lucreze în timp ce își completează diploma cu opțiunile de curs online și on-campus. Elevii au libertatea de a lua doar cursuri care le interesează și de a-și crea propria cale în cadrul programului.

Cerințe de diplomă

Elevii pot alege dintre două piese:

  • Strategii digitale și sociale
  • Analiza marketingului

Toți elevii ia șase cursuri de bază (18 credite), inclusiv un curs personalizat, bazat pe proiect, prin Laboratorul de inovare YU:

Cursuri de bază

  • Managementul și strategia de marketing
  • Metode de cercetare a consumatorilor
  • Comunicații
  • Managementul brandului
  • Comportamentul consumatorilor și managementul relațiilor cu clienții
  • Capstone

Strategiile digitale și sociale urmăresc elementele

  • Media socială aplicată
  • Digital Storytelling
  • Web design și experiența utilizatorului
  • Analiza web și SEO
  • Subiecte speciale
  • Studiu independent
  • Internship

Analiștii de marketing urmăresc elementele

  • Gestionarea structurată a datelor
  • Analize predictive
  • Designul vizual și povestirea
  • Analiza web și SEO
  • Subiecte speciale
  • Studiu independent
  • Internship

Cine ar trebui să aplice

Masterat în Marketing digital și media este ideal pentru cei care doresc să dobândească stăpânire asupra principiilor de marketing și abilitățile de a le aplica strategiei de marketing.

Masterul nostru de marketing deschide porțile pentru comercianții de la începutul și la jumătatea carierei, absolvenții recenți și schimbătorii de carieră care încearcă să devină lideri în managementul marketingului. Elevii provin dintr-o serie de medii incluzând, dar fără a se limita la, design grafic, social media, jurnalism, fotografie și producție video.

Cariere

Absolvenții programului vor fi pregătiți pentru o carieră, cum ar fi

  • Director de marketing,

  • Director de creație,

  • Manager de marketing digital,

  • SEO / SEM Manager,

  • Manager de vanzari,

  • Brand Manager,

  • Manager de dezvoltare produs,

  • Director Relații Publice,

  • Analist al pieței,

  • și altele.

Director de program

Maria Blekher, MBA, Ph.D., Director al SM în Marketing

Parte a echipei de fondator Katz, Dr. Blekher deține un MBA și un doctorat. în Marketing de la Universitatea Ben-Gurion din Negev din Israel. Dr. Blekher crede că cunoașterea are puterea de a crea schimbare și ar trebui să fie folosită și transmisă. Ea a dezvoltat un curs de afaceri unic în mediul israelian pentru Sy Syms School of Business unde ea învață de asemenea Principiile de marketing și de cercetare de marketing. De asemenea, a predat în departamentele de Management, Administrarea Afacerilor și Managementul Ingineriei Industriale atât la nivel absolvent cât și la nivel universitar de la Universitatea Ben-Gurion. Dr. Blekher este fondatorul MadeInIsrael.Info - o platformă educațională online care leagă comunitatea evreiască americană de Israel prin furnizarea de informații despre afacerile și mărcile israeliene.

Admitere

Candidații de succes pentru MS online în Digital Marketing și Media program trebuie să posede o diplomă de licență de la un colegiu sau universitate acreditate. Solicitanții trebuie să completeze aplicația online și să trimită următoarele:

  • Au fost prezentate transcrieri oficiale de la toate universitățile

  • Declarație personală care descrie obiectivele dvs. și angajamentul dvs. de a contribui la finalizarea programului MS

  • Două scrisori de recomandare academice sau profesionale

  • Scorurile TOEFL (pentru vorbitorii non-nativi)

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

The Katz School at Yeshiva University gives students the opportunity to further their intellectual and professional pursuits and become a part of one of U.S. News and World Report’s top 80 universitie ... Citeste mai mult

The Katz School at Yeshiva University gives students the opportunity to further their intellectual and professional pursuits and become a part of one of U.S. News and World Report’s top 80 universities in the United States. Citește mai puţin