Keystone logo

3 Online MBA Programe în Mass-media 2024

Filtre

Filtre

  • MBA
  • Jurnalism și comunicare în masă
  • Mass-media
Domenii de studiu
  • Jurnalism și comunicare în masă (3)
  • Înapoi la categoria principală
Locații
Găsiți mai multe locații
Tipul de grad
Durata
Ritmul de studiu
Limbă
Limbă
Formatul de studiu

    Online MBA Programe în Mass-media

    Elevii care urmăresc abilitățile manageriale de nivel înalt lucrează frecvent spre absolvirea unui Master of Business Administration (MBA). În mod obișnuit, între un an și doi ani, în funcție de program, acest grad poate fi util atunci când urmărește o carieră de management în sectorul public sau privat.

    Ce este un MBA în mass-media? Absolvenții care finalizează acest grad au de obicei cunoștințele și expertiza pentru a dezvolta și a conduce operațiunile de afaceri pentru un departament sau companie media. Cursurile acoperă subiecte de management legate de jurnalism, marketing online, comunicare în masă în publicitate, difuzare, publicare și relații publice. Specialitățile pot include dezvoltarea și gestionarea artiștilor sau a întreprinderilor în mass-media, aplicații mobile, experiențe interactive și realitate augmentate, tendințele consumatorilor și influențele culturii asupra comunicărilor de marketing.

    Aplicarea unor concepte și tehnici de marketing îi ajută pe absolvenți să vândă ceva de la idei la produse. Abilitățile de comunicare puternice sunt aplicabile atât în ​​plan personal cât și profesional, iar înțelegerea tendințelor consumatorilor poate fi utilă atunci când planificați noi afaceri.

    Costul obținerii unui grad de MBA diferă în funcție de gradul de absolvire a unuia sau a doi ani și dacă studenții participă la cursuri cu normă întreagă sau cu normă parțială, ca parte a unui program de conducere executiv. Locația universității poate afecta, de asemenea, școlarizarea și taxele.

    Un MBA în mass-media deschide frecvent o varietate de oportunități de carieră pentru absolvenți. Unii aleg să devină directori de marketing sau media pentru agențiile de publicitate sau de creație. Alții pot găsi o carieră în calitate de senior analyst în domeniul mass-media, manager de programe de marketing pentru marketingul motorului de căutare, director executiv al relațiilor cu mass-media, manager de marcă, coordonator de eveniment, consultant în strategia de marketing, vicepreședinte de marketing sau șef de strategie digitală. Cei care se bucură de scriere aleg în mod obișnuit poziții ca jurnalist, editor principal pentru publicații tipărite sau online sau director de comunicare în marketing.

    Cei interesați de managementul mass-media sunt deseori sfătuiți să realizeze programe de cercetare în întreaga lume pentru a găsi o școală specializată în specialitatea lor preferată. Opțiunile online se potrivesc profesioniștilor care lucrează cu programe agitate. Căutați programul de mai jos și contactați direct biroul de admitere al școlii la alegere, completând formularul de plumb.