Master în Administrarea Afacerilor în Managementul Luxului Online

Vezi tot Studii de Afaceri în Managementul Luxului Online 2019

Managementul Luxului

Un Masterat în Administrarea Afacerilor este un program de studiu care îi poate ajuta pe studenți să își îmbunătățească și să își diversifice setul de competențe. Multe școli oferă programe de MBA fie online sau part time, astfel ca studenții care sunt ocupați cu munca sau familia să își poată continua educația într-o manieră convenabilă.

MBA Management de lux este un program pentru acei studenți care doresc să înceapă cariera lor în sectorul de lux. Acest grad oferă specializare în produsele cosmetice, parfumuri, băuturi spirtoase și vinuri. Acest grad este atrăgătoare pentru oamenii care sunt legate de industria modei.

Contactează Școlile Studii de Afaceri în Managementul Luxului Online 2019

Citește Mai Mult

MBA Online - Management de lux și spirit antreprenorial în era digitală

Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE
Online Cu normă întreagă 12 luni September 2019 Franţa Paris

Sectorul de lux a condus inovațiile în management și marketing timp de câteva decenii. [+]

Sectorul de lux a condus inovațiile în management și marketing timp de câteva decenii. O clientelă exclusivă și angajații extrem de căutați fac Lux Business un context unic pentru a dezvolta noi practici, care stabilesc standardele într-o gamă largă de sectoare și industrii. Înțelegerea afacerii globale de lux înseamnă astăzi înțelegerea modului de a face față provocărilor și schimbărilor rapide, care reprezintă, de asemenea, o sursă de oportunități pentru noii actori.

Lux tradițional și perturbări globale / digitale.

Luxul se confruntă de fapt cu contradicțiile și provocările globalizării și digitalizării. Cum se adresează managerii de marcă acestor provocări și care au fost / vor fi strategiile lor pentru o creștere durabilă în viitor? Care este noul scop al experienței de cumpărături de lux? Care sunt strategiile de comerț electronic și omnichannel? Pe măsură ce mediile sociale și influențatorii cresc în putere, cum poate fi creată o strategie de comunicare digitală pentru a atrage "milenii" și noii consumatori de lux?... [-]