Master în Administrarea Afacerilor în Managementul Luxului Online

Vezi tot Studii de Afaceri în Managementul Luxului Online 2018/2019

Managementul Luxului

Un Masterat în Administrarea Afacerilor este un program avansat care poate fi urmat de studenții care au terminat un program de licență într-un domeniu asemănător. Finalizarea unui MBA este o realizare importantă și poate duce la oportunități profesionale incredibile pentru absolvenți.

MBA în Management de lux este un program creat pentru cei care doresc să construiască cariera lor în sectorul de lux. Acest program învață pe elevi cunoștințe și competențe specializate în domenii cum ar fi parfum, produse cosmetice, vin și băuturi spirtoase teoretică și practică. Pe măsură ce piața mondială se confruntă cu suisurile si coborasurile ei, noi metode de bunuri de lux de marketing au fost în creștere. Avand un MBA in Management de lux face elevii mai atrăgătoare pentru angajatori. Ei doresc pentru a obține oameni care au capacitatea de a face lor de afaceri un succes continuu.

Contactează Școlile Studii de Afaceri în Managementul Luxului Online 2018/2019

Citește Mai Mult

MBA Online - Management de lux și spirit antreprenorial în era digitală

Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE
Online Cu normă întreagă 12 luni September 2018 Franţa Paris

Sectorul de lux a condus inovațiile în management și marketing timp de câteva decenii. [+]

Sectorul de lux a condus inovațiile în management și marketing timp de câteva decenii. O clientelă exclusivă și angajații extrem de căutați fac Lux Business un context unic pentru a dezvolta noi practici, care stabilesc standardele într-o gamă largă de sectoare și industrii. Înțelegerea afacerii globale de lux înseamnă astăzi înțelegerea modului de a face față provocărilor și schimbărilor rapide, care reprezintă, de asemenea, o sursă de oportunități pentru noii actori.

Lux tradițional și perturbări globale / digitale.

Luxul se confruntă de fapt cu contradicțiile și provocările globalizării și digitalizării. Cum se adresează managerii de marcă acestor provocări și care au fost / vor fi strategiile lor pentru o creștere durabilă în viitor? Care este noul scop al experienței de cumpărături de lux? Care sunt strategiile de comerț electronic și omnichannel? Pe măsură ce mediile sociale și influențatorii cresc în putere, cum poate fi creată o strategie de comunicare digitală pentru a atrage "milenii" și noii consumatori de lux?... [-]