MBA în marketing
ESPM – Brasil
Informatie cheie
Locația campusului
São Paulo, Brazilia
Limbi Străine
Portugheză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
4 semesters
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
BRL 722 / per month *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* până la 35 de rate de 722,18 BRL + 1 tranșă de 795,03 BRL
Introducere
MBA în Marketing își propune să formeze manageri în domeniile de marketing și strategie pentru a lucra în organizații de dimensiuni și sectoare diferite, favorizând dezvoltarea unei viziuni a tendințelor pieței care să conducă la luarea deciziilor manageriale eficientă și dezvoltarea unor atitudini manageriale compatibile cu filozofia concentrării pe piață, etică și responsabilitate corporativă.
Admitere
Curriculum
ce vei invata
Programa de discipline se bazează pe un curriculum care cuprinde principalele aspecte de marketing, culminând cu elaborarea unui plan de marketing, în care studentul aplică cunoștințele teoretice și practice construite în cadrul orelor.
Strategie de marketing
- Fundamentele marketingului
- Marketing strategic
- Tehnologie aplicată marketingului și datelor mari
- Cercetare de piata
- Comportamentul consumatorului
- Neuroștiința aplicată marketingului
Mix de marketing
- Produs și Branding
- Servicii de Marketing
- Experiența clientului
- Comportamentul cumpărătorului și omnicanal
- Comunicare și Marketing Digital
- Managementul prețurilor
Abilitati manageriale
- Valori de marketing
- Managementul oamenilor și abilități de management
- Fundamentele managementului financiar
- Finanțe aplicate marketingului
- Inovație și metode agile
- Noi modele de afaceri și mentalitate pentru startup
- Mediu, social și guvernanță (ESG)
Consolidarea gândurilor
- Jocuri de afaceri (Markstrat sau Simulator)
Plan de marketing - Proiect de finalizare aplicat (PCA)
Extinde, organizează și aprofundează cunoștințele principalelor concepte implicate în elaborarea unui plan de marketing. Permite asimilarea și ordonarea cunoștințelor despre procesul de elaborare a unui plan de marketing.
Sub supravegherea unui profesor consilier, studentul va dezvolta un proiect cu aplicarea practică a referințelor teoretice și metodologiilor abordate pe parcursul cursului, care poate fi aplicat la locul de muncă sau chiar vizat antreprenoriat.
*La sfârșitul cursului, studenții vor prezenta lucrarea de încheiere a cursului (TCC) în persoană unui grup de profesori. Prezentarea are loc la una dintre unitățile ESPM, în São Paulo, Rio de Janeiro sau Porto Alegre.
Galerie
Studenți ideali
profilul absolventilor
Absolvenții MBA în Marketing trebuie să aibă următoarele calificări:
- Analizați factorii din mediul de marketing care afectează afacerea unei organizații și identificați oportunitățile de îmbunătățire a performanței
- Dezvoltați strategii și acțiuni de marketing consistente care generează avantaje competitive pentru organizație și care sunt semnificative pentru clienți.
- Gestionați echipe interfuncționale, încurajând dezvoltarea acestora cu atitudini etice și responsabile în procesele de management al oamenilor.
- Analizați datele și rezultatele în mod obiectiv
- Selectați, propuneți și implementați metrici de marketing adecvate contextului fiecărei afaceri și companii.
cui este destinat
Se adresează absolvenților din orice domeniu de cunoaștere și antreprenorilor care lucrează sau au nevoie să-și aprofundeze cunoștințele în zona de marketing, urmărindu-și lărgirea perspectivelor de analiză a situațiilor de afaceri și de luare a deciziilor.