Citește Descrierea Oficială

MBA Online își propune să antreneze profesioniști astfel încât aceștia să poată oferi o viziune de schimbare și adaptare la noul mediu socio-economic din cadrul companiilor din sectorul de lux.

Ei vor putea:

  • Demonstrarea expertizei privind caracteristicile sectorului,
  • Definiți poziționarea realistă și obiectivă a unui brand și construiți povestea care îi va permite să atingă obiectivul stabilit,
  • Respectați cheile tradiției diferențiatoare a sectorului de lux, încorporând instrumentele, metodologiile și procesele din epoca digitală,
  • Conduceți transformarea organizațiilor pentru a face față unor noi proiecte și provocări antreprenoriale.

Acest program este destinat tinerilor întreprinzători și manageri, companiilor din sectorul de lux sau celor care aspiră să li se alăture. Se străduiește să ofere companiilor din acest sector o valoare adăugată pentru:

  • Capacitatea de inovare și antreprenoriat
  • Viziune internațională
  • Gestionarea în rețelele sociale
  • Cunoașterea cheilor pentru marketingul digital și e-commerce
  • Înțelegerea caracteristicilor sectorului de lux

Conținutul programului

Sectorul de lux a condus inovația în management și marketing timp de câteva decenii. O clientelă exclusivă și angajații extrem de căutați fac Lux Business un context unic pentru a dezvolta noi practici, care stabilesc standardele într-o gamă largă de sectoare și industrii. Înțelegerea afacerii globale de lux înseamnă astăzi înțelegerea modului de a face față provocărilor și schimbărilor rapide, care reprezintă, de asemenea, o sursă de oportunități pentru noii actori.

Lux tradițional și perturbări globale / digitale

Luxul se confruntă de fapt cu contradicțiile și provocările globalizării și digitalizării. Cum se adresează managerii de marcă acestor provocări și care au fost / vor fi strategiile lor pentru o creștere durabilă în viitor? Care este noul scop al experienței de cumpărături de lux? Ce sunt strategiile de comerț electronic și omnichannel? Pe măsură ce mediile sociale și factorii de influență cresc în putere, cum poate fi creată o strategie de comunicare digitală pentru a atrage "milenii" și noii consumatori de lux?

Antreprenoriatul în era digitală

Pe măsură ce sectoarele de lux prezintă evoluții exponențiale, acestea oferă oportunități pentru noii actori de a dezvolta noi modele de afaceri în afară de cele urmate de grupuri mondiale. Apar noi modele de afaceri, iar brandurile independente pot urma cu succes strategii alternative și inovatoare. Cum să transformi un proiect original și o pasiune într-un proiect de brand de succes? Cum să construiți și să mențineți branduri independente pe termen lung? Acest program este baliza pentru proiectarea de strategii de inovare câștigătoare și abordări strategice noi pentru a ghida antreprenorii, creatorii, designerii, managerii și cei care îndrăznesc să conteste status quo-ul pentru a deveni pionierii în industria de lux.

Conţinut

  1. Istoria luxului de-a lungul vremurilor
    • Odată cu Creatorii, ei au devenit Brands: o istorie contemporană a mărcilor de lux
    • Revoluția industrială: parfum, cosmetice și accesorii
    • Cea mai mare schimbare a industriei de lux, anii '90
  2. Dezvoltarea unui brand de lux: branding
    • Brand equity management, Brand Image
    • Brand stretching și Brand alianță
    • Chestiuni specifice managementului de brand
  3. Noi consumatori de lux
    • Cine sunt noii consumatori de lux?
    • Managementul intercultural
  4. Marketingul experimental
    • Proiectarea călătoriei clienților, ambasadori de marcă
    • Marketingul Sensorial, Immersiv Marketing, Teatralizarea, digitalizarea cărămizii cu amănuntul
    • Omnichannel călătorie client, experiențe digitale
  5. Gestionarea unei companii de lux
    • Orientarea financiară: Costuri și profituri operaționale
    • Strategia de poziționare a prețurilor
    • Strategii pentru finanțare: de la start-up, crowdfunding la IPO
  6. Strategii de distribuție: amestecul potrivit între canale
    • Înțelegerea importanței contextelor interculturale și a specificităților locale
    • Evoluția modurilor de distribuție: distribuție selectivă, distribuție, distribuție, comerț electronic ...
    • legii
  7. Gestionarea inovației
    • Gestionarea creativității și a expresiilor acesteia
    • Tendințele de decodificare
  8. Metodologia de antreprenoriat și de pornire
    • Transformarea digitală: de la comercializarea tradițională la perturbare și inovare
    • Metode de Silicon Valley
  9. Lansarea unui brand de lux în lumea digitală
    • Înțelegerea importanței rețelelor sociale: web-marketing, comunicare, comerț electronic
    • CRM, monitorizare pe Internet și informații de business
  10. Luând în considerare noile probleme de responsabilitate socială și durabilă ale industriei de lux
    • De la dezvoltarea durabilă la responsabilitatea socială a întreprinderilor
    • Specificul durabilității legate de industria de lux
    • Noi consumatori de lux și noi piețe de lux
  11. O călătorie de studiu la Paris, capitala luxului și a modei
    • O imersiune reală în inima brandurilor și a Caselor și a afacerilor acestora
    • Istoria, cultura și artele sunt în centrul ADN-ului brandurilor
    • Întâlniri cu managerii sectorului, designeri de noi concepte și tineri antreprenori, experți digitali
    • Vizite, ateliere, inițiere la creație și management
    • Înțelegerea experienței clienților in situ în marile magazine de marcă
    • Schimburi profesionale și consiliere privind dezvoltarea personală
  12. Proiect de antreprenor final
    Acest program recunoscut Nivelul I de către stat este înregistrat la Répertoire National des Certifications Professionnelles (RNCP).

Admitere

Sup Del Luxe MBA Online în management de lux și spirit antreprenorial în epoca digitală este conceput pentru:

  • Absolvenți cu diplomă de la o universitate recunoscută cu note bune și performanțe (programe de licență, masterat sau de inginerie)
  • Tinerii profesioniști care speră să-și accelereze cariera
  • Absolvenții care doresc să se angajeze în sectorul Premium sau de lux

Candidații trebuie să completeze formularul de înscriere și să atașeze o fotografie și un CV.

Unul sau două scrisori de recomandare pot fi atașate dosarului de cerere.

Odată ce fișierul este primit și selectat, un juriu îl va revizui cu atenție și va intervieva candidații selectați în timpul unei întâlniri față în față sau printr-o legătură electronică.

Taxarea pentru programul integral este de 14.200 € pentru octombrie 2019 până în iulie 2020.

Program predat în:
Engleză
Ultima actualizare February 28, 2019
Acest curs este Online
Start Date
Oct. 2019
Duration
12 luni
La zi
Price
14,200 EUR
După locații
După dată
Start Date
Oct. 2019
End Date
Iulie 31, 2020
Termen limită de aplicare

Oct. 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date
Iulie 31, 2020