Read the Official Description

Sectorul de lux a condus inovațiile în management și marketing timp de câteva decenii. O clientelă exclusivă și angajații extrem de căutați fac Lux Business un context unic pentru a dezvolta noi practici, care stabilesc standardele într-o gamă largă de sectoare și industrii. Înțelegerea afacerii globale de lux înseamnă astăzi înțelegerea modului de a face față provocărilor și schimbărilor rapide, care reprezintă, de asemenea, o sursă de oportunități pentru noii actori.

Lux tradițional și perturbări globale / digitale.

Luxul se confruntă de fapt cu contradicțiile și provocările globalizării și digitalizării. Cum se adresează managerii de marcă acestor provocări și care au fost / vor fi strategiile lor pentru o creștere durabilă în viitor? Care este noul scop al experienței de cumpărături de lux? Care sunt strategiile de comerț electronic și omnichannel? Pe măsură ce mediile sociale și influențatorii cresc în putere, cum poate fi creată o strategie de comunicare digitală pentru a atrage "milenii" și noii consumatori de lux?

Antreprenoriatul în era digitală.

Pe măsură ce sectoarele de lux prezintă evoluții exponențiale, acestea oferă oportunități pentru noii actori de a dezvolta noi modele de afaceri în afară de cele urmate de grupuri mondiale. Apar noi modele de afaceri și brandurile independente pot urma cu succes strategiile alternative și inovatoare. Cum să transformi un proiect original și o pasiune într-un proiect de brand de succes? Cum să construiți și să mențineți branduri independente pe termen lung? Acest program este baliza pentru proiectarea strategiilor de inovare câștigătoare și a unor abordări strategice noi pentru a ghida antreprenorii, creatorii, designerii, managerii și cei care îndrăznesc să conteste status quo-ul pentru a deveni pionierii în industria de lux.

Afacerea franceză de lux este liderul mișcării globalizării europene, iar Parisul se află în centrul său. Acasă la cel mai mare cartier de afaceri din Europa, Paris atrage managerii internaționali, oameni de afaceri și femei, cu 20% din întreprinderi conduse de directori internaționali din peste 160 de naționalități diferite. Înființată ca școală proprie a lui Cartier pentru directori de afaceri de lux în 1990 și încă un catedră Cartier, Sup de Luxe este prima școală a Franței în domeniul afacerilor de lux. Clasat ca numarul 1 de lux la nivel mondial de catre EdUniversal, Sup Deluxe se mandreste cu reteaua universala unica si reala de absolventi care permite studentilor sai sa invete de la directori din industrie si sa dobandeasca cunostintele necesare si conexiuni inestimabile pentru a intra intr- după sectorul de lux.

Obiective

Obiectivul general al programului este de a instrui profesioniștii astfel încât să ofere o viziune de schimbare și adaptare la mediul socio-economic în cadrul companiilor din sectorul de lux.

Ei vor putea:

  • Demonstrați expertiza privind caracteristicile sectorului.

  • Definiți poziționarea realistă și obiectivă a unui brand și construiți povestea care îi va permite să atingă obiectivul stabilit.

  • Respectați cheile tradiției diferențiatoare a sectorului de lux, încorporând instrumentele, metodologiile și procesele din epoca digitală.

  • Conduceți transformarea organizațiilor pentru a face față unor noi proiecte și provocări antreprenoriale.

Structura

Modul

ECTS

Istoria luxului de-a lungul vremurilor

5

Dezvoltarea unui brand de lux: branding

5

Noi consumatori de lux

5

Marketingul experimental

5

Gestionarea unei companii de lux

5

Strategii de distribuție: amestecul potrivit între canale

5

Gestionarea inovării

5

Metodologia de antreprenoriat și de pornire

5

Lansarea unui brand de lux în lumea digitală

5

Luând în considerare noile probleme de responsabilitate socială și durabilă ale industriei de lux

5

Conţinut

1. Istoria luxului de-a lungul vremurilor

  • Odată, creatorii, au devenit Brand: o istorie contemporană a mărcilor de lux.

  • Revoluția industrială: parfum, cosmetice și accesorii

  • Cea mai mare schimbare a industriei de lux, anii '90

2. Dezvoltarea unui brand de lux: branding

  • Brand equity management, Brand Image

  • Brand stretching și Brand alianță

  • Chestiuni specifice managementului de brand

3. Noi consumatori de lux

  • Cine sunt noii consumatori de lux?

  • Managementul intercultural

4. Marketingul experimental

  • Proiectarea călătoriei clienților, Ambasadorii de marcă,

  • Marketingul Sensorial, Immersiv Marketing, Teatralizarea, digitalizarea cărămizii cu amănuntul

  • Omnichannel călătorie client, experiențe digitale

5. Gestionarea unei companii de lux

  • Orientarea financiară: Costuri și profituri operaționale

  • Strategia de poziționare a prețurilor

  • Strategii pentru finanțare: de la start-up, crowdfunding la IPO

6. Strategii de distribuție: amestecul potrivit între Canale

  • Înțelegerea importanței contextelor interculturale și a specificităților locale.

  • Evoluția modurilor de distribuție: distribuție selectivă, distribuție, distribuție, comerț electronic ...

  • legii

7. Gestionarea inovării

  • Gestionarea creativității și a expresiilor acesteia

  • Tendințele de decodificare

8. Metodologia de antreprenoriat și de pornire

  • Transformarea digitală: de la comercializarea tradițională la perturbare și inovare

  • Metodele Silicon Valley lansează un brand de lux în lumea digitală

  • Înțelegerea importanței rețelelor sociale: web-marketing, comunicare, comerț electronic.

  • CRM, monitorizare pe Internet și informații de afaceri.

9. Lansarea unui brand de lux în lumea digitală

  • Înțelegerea importanței rețelelor sociale: web-marketing, comunicare, comerț electronic.

  • CRM, monitorizare pe Internet și informații de afaceri.

10. Luând în considerare noile probleme de responsabilitate socială și durabilă ale industriei de lux

  • De la dezvoltarea durabilă la responsabilitatea socială a întreprinderilor

  • Specificul durabilității legate de industria de lux

  • Noi consumatori de lux și noi piețe de lux

11. excursie de studiu la Paris, capitala luxului și modă.

  • O imersiune reală în inima brandurilor și a casei și a afacerilor acestora.

  • Istoria, cultura și artele sunt în centrul ADN-ului brandurilor.

  • Întâlniri cu conducătorii sectorului, designeri de noi concepte și tineri întreprinzători, experți digitali.

  • Vizite, ateliere, inițiere la creație și management.

  • Înțelegerea experienței clienților in situ în marile magazine de marcă.

  • Schimburi profesionale și consiliere privind dezvoltarea personală.

Admitere

MBA Online de management de lux și antreprenoriat în epoca digitală este conceput pentru:

  • Absolvenți cu o diplomă de la o universitate recunoscută cu note bune și performanțe (programe de licență, masterat sau de inginerie);
  • Tinerii profesioniști care speră să-și accelereze cariera.

Candidații trebuie să completeze formularul de înscriere și să atașeze o fotografie și un CV.

Unul sau două scrisori de recomandare pot fi atașate dosarului de cerere.

Odată ce fișierul este primit și selectat, un juriu îl va revizui cu atenție și va intervieva candidații selectați în timpul unei întâlniri față în față sau printr-o legătură electronică.

Program taught in:
Engleză
Last updated August 28, 2018
Acest curs este Online
Start Date
Sept. 2019
Duration
12 luni
La zi
Price
14,200 EUR
By locations
By date
Start Date
Sept. 2019
Application deadline

Sept. 2019

Location
Application deadline
End Date