MBA - Master în Administrarea Afacerilor Online

Generalități

Programul de descriere

MBA (Master of Business Administration) este o calificare postuniversitară recunoscută la nivel mondial pentru absolvenți ambițioși, motivați.

Programele de MBA de la UK Home Learning College oferă o dublă certificare. După finalizarea cu succes a primului set de unități studenții sunt premiați cu o diplomă postuniversitară în management strategic și conducere de către OTHM Calificări, după finalizarea cu succes a studenților care progresează la modulele de MBA cu Universitatea Anglia Ruskin prin parteneriatul nostru cu Londra Centrul de Marketing.

Acest MBA unic se va potrivi cu cei care sunt profesioniști de afaceri care aspiră fără experiență anterioară de afaceri sau de management, dar au un interes clar și pasiune pentru afaceri, întreprinderi și spirit antreprenorial. Acest MBA este disponibil pentru a studia prin intermediul on-line de sprijin.

Cerințe de intrare

Pentru a intra pe diploma OTHM Level 7 în managementul strategic și în calificarea de lider, elevii trebuie să dețină:

  • O diplomă de diplomă cu diplomă de diplomă sau o diplomă echivalentă de peste mări
  • Cursanți cu vârsta mai mare de 21 de ani cu experiență de management (elevii trebuie să verifice cu centrul de livrare această experiență înainte de a se înscrie în program)
  • Elevul trebuie să aibă vârsta de 18 ani sau mai mult la începutul cursului
  • Cerințele în limba engleză: dacă un cursant nu este dintr-o majoritate de țări vorbitoare de limba engleză, trebuie să furnizeze dovezi de competență în limba engleză

Structura de calificare

Diploma postuniversitară (6 - 9 luni)

Diploma OTHM de nivel 7 în management strategic și leadership constă din 4 unități obligatorii și 4 unități opționale, ceea ce înseamnă un total combinat de 120 de credite, 1200 de ore total de calificare (TQT) și 600 de ore de îndrumare (GLH) pentru calificarea finalizată.

Unități obligatorii
  • Abilități profesionale de dezvoltare și comunicare (10 credite): permite elevilor să-și evalueze și să-și dezvolte abilitățile proprii, aplicând o dezvoltare profesională continuă pentru a-și susține obiectivele personale și profesionale. Cursanții vor dezvolta abilități profesionale, inclusiv comunicare, scriere academică, prezentare, leadership, utilizarea tehnologiei informației și pregătirea curriculum vitae.
  • Management Strategic (15 credite): dezvoltă înțelegerea cursanților cu privire la modelele strategice și de management al schimbării, precum și capacitatea de a revizui planurile strategice, de a propune opțiuni strategice, de a crea planuri de implementare și de a conduce schimbări organizaționale.
  • Management strategic al resurselor umane (15 credite): dezvoltă înțelegerea cursanților cu privire la modul în care gestionarea strategică eficientă a resurselor umane sprijină realizarea obiectivelor organizaționale în diferite contexte. Elevii vor evalua contribuția managementului strategic al resurselor umane și aplicarea teoriei conducerii și a managementului în beneficiul organizației.
  • Metode avansate de cercetare în afaceri (20 credite): dezvoltarea abilităților cursanților de a realiza diferite tipuri de cercetări de management bazate pe mediul academic prin elaborarea unei propuneri de cercetare. Elevii vor dezvolta o înțelegere critică a conceptelor filosofice, practice și etice ale cercetării în contextul mediului de afaceri.
Unități opționale - Alegeți cele patru
  • Gestiunea financiară strategică (15 credite): permite cursanților să aplice principii financiare relevante pentru management în context organizațional, inclusiv tehnici analitice și teorii / modele de contabilitate de gestiune, evaluarea proceselor bugetare, recomandarea surselor de finanțare și evaluarea opțiunilor de investiții.
  • Supply Chain and Operations Management (15 credite): dezvoltă înțelegerea cursanților cu privire la conceptele și modelele de gestionare eficientă a lanțului de aprovizionare și a operațiunilor în piețe competitive, utilizând studii de caz și scenarii industriale din lumea reală. Elevii vor dezvolta o înțelegere a proceselor operaționale, a tehnicilor, a sistemelor de planificare și control.
  • Enterprise and Entrepreneurship (15 credite): introduce cursanții la elementele de bază ale proceselor și strategiilor de afaceri legate de întreprinderi și antreprenoriat, dezvoltând cunoștințe despre întreprinderi și antreprenoriat în contexte globale.
  • Globalizarea și guvernanța corporativă (15 credite): dezvoltă înțelegerea cursanților cu privire la efectul legislației, eticii și integrării globale asupra deciziilor, guvernanței corporative, politicilor, proceselor și activităților întreprinse de organizații.
  • Management strategic al schimbărilor (15 credite): dezvoltă înțelegerea cursanților a teoriilor clasice și contemporane ale managementului schimbării și a modului în care acestea se aplică organizațiilor contemporane din lumea globalizată, cu identificarea și utilizarea modelelor de schimbare. Cursanții vor înțelege caracteristicile personale ale agenților de schimbare, precum și evaluarea și dezvoltarea abilităților de leadership pentru a răspunde rolurilor actuale și viitoare de gestionare a schimbărilor.
  • Marketing strategic (15 credite): dezvoltă înțelegerea cursanților cu privire la conceptele, metodele și aspectele tehnice ale marketingului strategic și provocările asociate marketingului în mediul de afaceri de astăzi, inclusiv modul în care o strategie combină dezvoltarea produselor, promovarea, distribuția, prețurile, alte elemente.
  • Strategia globală de marketing (15 credite): dezvoltă înțelegerea cursanților cu privire la problemele cu care se confruntă organizațiile contemporane din lumea globalizată, cu identificarea și utilizarea strategiilor de marketing globale, inclusiv aspecte legate de internaționalizare. Elevii vor explora modul în care evoluțiile actuale ale inovației și designului au impact asupra personalizării în masă și a strategiilor de marketing în cadrul organizațiilor. Unitatea acoperă de asemenea importanța brevetării ideilor, a înregistrării designului, a mărcilor comerciale și a proprietății intelectuale asupra noilor produse și servicii.

Al doilea termen-Universitatea din Northampton MBA (Top-UP) (Durata 4-6 luni)
Elevii trebuie să completeze următoarele două module suplimentare cu London School of Marketing pentru a obține MBA de la Universitatea din Northampton. Pentru mai multe detalii despre modulele de completare, vă rugăm să faceți clic aici

Preț

  • Plata unică = 6,450.00 lire
  • SAU
  • Planul de Plata = 6 rate de £ 1,166.66 fiecare = £ 6.999.99
  • Prima rambursare de £ 1,166.66 în momentul înscrierii
  • A doua sumă de 1,166,66 lire sterline la începutul lunii 3
  • A treia tranșă de £ 1,166.66 la începutul lunii 5
  • A patra tranșă de £ 1,166.66 la începutul lunii 7
  • A cincea tranșă de £ 1,166.66 la începutul lunii 9
  • A șasea tranșă de 1,166,66 lire sterline la începutul lunii 11
Ultima actualizare Mart 2020

Bursa de studiu Keystone

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră

Despre facultate

UK Home Learning College (UKHLC) is a UK based online training and education provider of under-graduate and post-graduate qualifications.

UK Home Learning College (UKHLC) is a UK based online training and education provider of under-graduate and post-graduate qualifications. Citește mai puţin
Marea Britanie online