Master MBA în Management și Logistică Management vă va oferi capabilitățile de a gestiona eficient toate procesele logistice din zona de operații și cunoștințe în principalele domenii de afaceri, cum ar fi marketing, finanțe, resurse umane, comerț, vânzări și, cu accent deosebit, în domeniul comunicării și managementului talentelor.

În acest fel, veți obține o viziune strategică a direcției zonei de operații pentru a dezvolta acțiunile care sunt implementate în cadrul lanțului de aprovizionare al organizației și veți învăța să definiți o strategie logistică și să conduceți un management durabil și inovator din toate domeniile compania

Prin studierea la ISEB veți primi sfatul experților și tutorelor care, împreună cu metodologia de studiu, vă vor asigura succesul profesional.

Cine este pentru asta?

Master MBA în Management și Logistică Management se adresează oricărui profesionist care dorește să-și îmbunătățească poziția de angajare și angajabilitatea în contextul de afaceri, axat în special pentru acești profesioniști din zona de operații și logistică și în domenii legate de lanțul de aprovizionare, cum ar fi managementul stocuri și proiectare depozit, producție, achiziții, transport și distribuție.

obiective

  • Cunoașterea particularităților actualei afaceri și a contextului economic pentru a stabili o strategie logistică adecvată.
  • Gestionați zona de alimentare.
  • Pregătește și angajează diferite acțiuni în domeniile operaționale și funcționale ale lanțului de aprovizionare.
  • Folosiți cele mai recente tehnologii informatice aplicate managementului lanțului de aprovizionare pentru a obține o valoare adăugată mai mare.
  • Realizarea unui management etic și responsabil al lanțului de aprovizionare.
  • Să aibă cunoștințe și să aplice benchmarking în lanțul de aprovizionare.
  • Îmbunătățește capacitățile de gestionare a resurselor și crește eficiența în luarea deciziilor
  • Detectați, cunoașteți și gestionați elementele pe care se bazează o analiză strategică globală.
  • Pentru a oferi cunoștințele necesare pentru o performanță corectă din partea Managementului de Operațiuni al unei companii, cu abilitățile necesare pentru examinarea sau elaborarea unui Plan Logistic.
  • Aliniați strategia companiei cu Departamentul Resurse Umane pentru gestionarea adecvată a echipelor de talente și de lucru.
  • Învață să efectuezi evaluări economice și financiare pentru a realiza diferite analize de investiții.
  • Dezvoltarea unei viziuni globale și strategice care să permită lucrul în toate departamentele companiei.

perspectivele de carieră

Masterul MBA în Management Logistic și Management vă oferă cunoștințele și abilitățile necesare pentru a vă dezvolta cariera ca:

  • Director de operațiuni.
  • Director de achiziții
  • Manager de logistică
  • Responsabil de distribuție.
  • Planificatorul cererii

Curriculum

Masterul MBA în Management și Management Logistic este constituit de următoarea agendă:

Modulul 1. Planificare și management strategic

  1. Fundamentele Strategiei
  2. Obiective strategice
  3. Procesul strategic
  4. Formulare strategică
  5. Analiza Strategică (în Dinamica Managementului Afacerilor)
  6. Elaborarea strategiei
  7. Formarea și implementarea strategiei
  8. Balanced Scorecard (CMI)
  9. Studiu de caz

Modulul 2. Introducere în contabilitate

  1. Introducere în contabilitate
  2. Metoda de contabilitate. Ciclul de contabilitate
  3. Planul general de contabilitate
  4. Cheltuieli, Achiziții, Venit, Vânzări. Periodizarea contabilă
  5. Clienți, debitori și administrații publice
  6. Furnizori și creditori. Conturile financiare
  7. Imobilizări corporale și necorporale
  8. Amortizări, pierderi din valoarea activelor și provizioane
  9. Stoc și criterii pentru evaluarea dvs.
  10. Valoarea netă
  11. TVA
  12. Taxa corporativă
  13. Studiu de caz

Modulul 3. Management financiar

  1. Structura economico-financiară a Companiei
  2. Analiza economică și financiară
  3. Costul și beneficiile companiei
  4. Costul resurselor financiare pe termen scurt
  5. Costul resurselor financiare pe termen lung
  6. Selectarea și evaluarea ierarhică a proiectelor simple de investiții
  7. Planificarea financiară pe termen scurt și lung
  8. Auto-finanțarea companiei și politica dividendelor
  9. Studiu de caz

Modulul 4. Comerț

  1. Teorii ale comerțului internațional
  2. Avantajul competitiv al națiunilor
  3. Organizația Mondială a Comerțului (OMC)
  4. Globalizarea economică și economiile naționale
  5. Negocierea internațională și comerțul exterior în Spania
  6. Studiu de caz

Modulul 5. Comerț internațional I

  1. Introducere în comerțul internațional
  2. Teoria economică a comerțului internațional
  3. Organizații și instituții
  4. Documentație în comerțul internațional
  5. Incoterms
  6. Originea bunurilor
  7. Importul
  8. Exportul
  9. Tariful Vamal și Intrastat
  10. Evaluarea în vamă a mărfurilor
  11. Taxele antidumping, taxa pe valoarea adăugată (TVA) și impozitele speciale (IEE)
  12. Studiu de caz

Modulul 6. Consultanță în domeniul muncii în domeniul resurselor umane

  1. Salariul de bază și suplimentele
  2. Rețineri și ipoteze
  3. Afiliere și Contribuții de securitate socială
  4. Contracte și suspendări
  5. Beneficiile asigurării sociale
  6. Procedura și negocierea muncii
  7. Companiile de angajare temporară (ETT)
  8. Prevenirea riscurilor de muncă
  9. Studiu de caz

Modulul 7. Impozitarea comercială

  1. Drept comercial
  2. Legea schimburilor și societățile comerciale
  3. Legea falimentului
  4. Studiu de caz

Modulul 8. Impozitul pe profit

  1. Elemente ale impozitului pe profit
  2. Prognoze și corecții
  3. Cheltuieli nedeductibile ale bazei impozabile și evaluarea elementelor patrimoniale
  4. Tranzacții între entități și persoane înrudite și limitarea deducerii cheltuielilor financiare
  5. Reducerea veniturilor din imobilizări necorporale, tipurile de cedări și taxele integrale
  6. Bonusuri în taxă și deduceri pentru a încuraja realizarea anumitor activități
  7. Gestionarea impozitelor și reținerilor, veniturile din cont și plățile fractionate
  8. Studiu de caz

Modulul 9. Comerț electronic

  1. Introducere în eCommerce
  2. Noi tehnologii și lanț de valori
  3. Managementul afacerilor
  4. Publicitate și marketing
  5. Serviciul Clienți, Sisteme de Logistică și Plăți
  6. Sisteme de securitate și aspecte juridice
  7. Prezentul și viitorul eCommerce
  8. Studiu de caz

Modulul 10. Lanț de aprovizionare

  1. Introducere în logistică
  2. Mijloacele de transport
  3. Incoterms 2010
  4. Comerțul Exterior
  5. Vamale și documentație comercială
  6. Logistica secolului XXI
  7. Sectorul spaniol de logistică
  8. Studiu de caz

Modulul 11. Calitatea în managementul logistic

  1. Logistica verde
  2. Managementul calității
  3. Managementul achizițiilor
  4. Oferta eCommerce
  5. Studiu de caz

Modulul 12. Managementul și proiectarea depozitelor

  1. Warehouse Configuration
  2. Organizarea depozitului și eliminarea
  3. Echipamente și facilități
  4. Gestiunea depozitelor
  5. Costul și bugetul depozitului
  6. Studiu de caz

Modulul 13. Noi tendințe și simularea proceselor logistice

  1. Simularea
  2. Modelare și simulare
  3. analiza comparativă
  4. Supply Chain Trends
  5. Studiu de caz

Modulul 14. Coaching

  1. Coaching: baze și fundamente
  2. Tipuri de coaching și coaching în organizații
  3. Procesul de coaching și metodologiile
  4. Cadrul teoretic și alte instrumente pentru coaching
  5. Studiu de caz

Modulul 15. Practician în NLP

  1. Introducere în NLP
  2. Presuppositions of NLP, Feedback și Obiective
  3. Sisteme de reprezentare, acces ocular, empatie, rapoarte și chei senzoriale
  4. Metamodel de limbă, calibrare, stat asociat / disociat și ancore
  5. Submodalități, hipnoză și inteligență emoțională
  6. Rezolvarea conflictelor, metafore, modelul și credințele POPS avansate
  7. Studiu de caz

Modulul 16. Managementul echipei

  1. Echipele de lucru: Aspecte contextuale
  2. Direct / Gestionați o echipă de lucru
  3. Îmbunătățirea: obțineți cele mai bune rezultate din echipa și colaboratorii dvs.
  4. Direcționați echipa cu eficiență: strategii
  5. Studiu de caz

Modulul 17. Marketing

  1. Marketing strategic
  2. marketing
  3. Marketing integrat de comunicare
  4. Promoții de vânzări
  5. Analiza cantitativă în deciziile comerciale
  6. prețurile
  7. Studiu de caz

Modulul 18. Responsabilitatea socială corporativă

  1. Introducere în responsabilitatea socială corporativă
  2. Părțile interesate sau părțile interesate
  3. Comunicare și transparență
  4. Domenii de acțiune
  5. Componente ale managementului CSR
  6. Măsurarea CSR
  7. Studiu de caz

metodologie

Metodologia de studiu a ISEB este concepută astfel încât studentul să poată combina viața personală cu cea profesională. Toate programele de formare Master, Postgraduate, PDD și de învățământ superior sunt predate online. În acest fel, elevul poate accesa întregul conținut de formare prin campusul nostru online, aceasta fiind principala platformă a formării, astfel încât să poată studia oriunde în lume în orice moment.

Pentru ca elevul să poată studia în propriul său ritm cum și unde dorește, metodologia noastră 24/365 garantează studenților noștri o evaluare continuă în orice zi a anului, în orice moment, prin intermediul echipei noastre de tutori.

Odată înscrise, elevii pot accesa campusul virtual cu toate resursele academice de care au nevoie, prin care vor obține comunicarea permanentă între alți studenți și profesori: materiale de studiu, forumuri, discuții, networking cu ceilalți studenți, îndrumări personalizate , videotutoriales, masterclass și știri.

Pentru evaluare studentul va putea alege una din următoarele trei metode:

  1. Lucrare finală: Prezentarea unei lucrări / teză la sfârșitul tuturor subiectelor.
  2. Lucrări de evaluare continuă: Prezentarea unei lucrări la sfârșitul fiecărui subiect.
  3. Examen final: Prezentarea unui examen de tip examen final la sfârșitul tuturor subiecților.

Prin aceste metode se va evalua faptul că elevul a dobândit toate competențele necesare în diferitele blocuri de studiu. Toate metodele de evaluare vor fi realizate în întregime online, facilitând studiul la distanță de către student.

finanțare

Institutul European Superior din Barcelona dorește să atragă cele mai bune talente. Știm că finanțarea educației într-un centru educațional de înaltă performanță poate fi o provocare. Decizia de a studia un Master, Postuniversitar sau PDD este o investiție importantă, astfel încât ISEB oferă studenților săi diferite metode de plată, ajutând la finanțarea studiilor:

  1. Numerar cu debit / carte de credit.
  2. Transfer bancar
  3. Plata în rate, vă finanțăm studiile fără intrare sau interes.

Dacă sunteți o companie, avem condiții speciale de finanțare.

Program predat în:
  • Spaniolă

Vezi 29 mai multe cursuri de la ISEB - Instituto Superior Europeo de Barcelona »

Ultima actualizare August 27, 2019
Acest curs este Online
Start Date
Înscriere Deschisă
Duration
18 luni
La zi
Price
21,900 EUR
21.900 Prețul cu bursa este de 1.650 Euro în total
După locații
După dată
Start Date
Înscriere Deschisă
Termen limită de aplicare

Înscriere Deschisă

Location
Termen limită de aplicare
End Date