Început: august 2021
Locul de studiu: Distanța
Nivel: al doilea cicluGuvernele din întreaga lume solicită cetățenilor să se instruiască și să se educe pentru a rămâne competitivi într-o lume conectată. Discursurile critice cu privire la globalizare necesită capacitatea de a învăța în situații care se întind pe diviziuni culturale și geografice vaste. Programul nostru se adresează celor care doresc să înțeleagă învățarea adulților în cadrul schimbărilor globale într-un format unic de învățare digitală, care a câștigat aclamări internaționale.Învățarea online și teza de masteratAcest program de master îmbunătățește capacitatea elevilor de a lucra într-o lume globalizatoare și de a contesta perspectivele tradiționale asupra globalizării. Programul nostru este o colaborare egală cu universitățile din Canada și Africa de Sud. Toate activitățile cursului se vor desfășura în cadrul unei platforme de învățare digitală, unde veți învăța împreună cu studenți de la universitățile partenere dintr-o clasă globală, făcând programul cu adevărat internațional. Cursurile conțin subiecte precum localizarea personală în învățarea globală, învățarea adulților: contexte și perspective, învățare globală / locală și înțelegerea cercetării.
Absolvenții noștri sunt capabili să învețe și să învețe la nivel global, să utilizeze tehnologii globale conective, să înțeleagă societățile bazate pe cunoaștere și implicațiile lor pentru învățare, să înțeleagă discursurile globalizării, să dezvolte sensibilități și sensibilități culturale și să dezvolte o perspectivă de egalitate pentru învățare și reamenajarea propriilor practici profesionale. De asemenea, pot continua cariera lor academică în alte proiecte.
Programul a câștigat 2005 Curriculum Innovation Award, acordat de Comisia Profesorilor pentru Educația Adulților din cadrul Asociației Americane pentru Adulți și Educație Continuă și, de asemenea, Premiul de excelență e-learning (2015) la cea de-a 14-a Conferință Europeană privind învățarea electronică, organizată la Universitatea Hertfordshire, Marea Britanie.
Selecția se va baza pe note academice și pe o scrisoare de intenție. Solicitantul trebuie să prezinte o scrisoare de intenție scrisă în limba engleză, explicând de ce dorește să studieze acest program (aproximativ 1000 de cuvinte). Scrisoarea ar trebui să includă un rezumat al eseului / proiectului de licență și o descriere a studiilor academice și a experienței de muncă relevante pentru învățarea adulților.SilabăAcest program este conceput pentru a spori capacitatea practicienilor de a lucra în lumea globalizatoare și de a contesta perspectivele tradiționale ale globalizării. Va face acest lucru prin dezvoltarea unei perspective critice asupra globalizării și a practicilor reflectoare și strategice. Caracteristica caracteristică a programului va fi o dialectică între experiența personală a elevilor și resursele conceptuale ale programului. Acest lucru înseamnă că corpurile de perspective și teorii, inclusiv multe domenii, inclusiv domeniul educației adulților, cu care elevii vor fi contactați.
Există un câmp de practică emergent care se referă la un fenomen global; dimensiunea de învățare a practicienilor și modul în care practicienii acționează și își construiesc diferitele contexte. Acest grup divers de practicieni se confruntă cu noi provocări, care însoțesc accelerarea globalizării economiei, societății și culturii. Impactul globalizării ar putea fi descris în termeni de schimbări economice, în termeni de noi forme de comunicații și de rețea, utilizarea de noi tehnologii, care depășesc diferențe, etc. Aceste provocări includ, de asemenea, cerințe pentru o mai mare eficacitate și productivitate și complexitățile promovării justiție socială și echitate.
Contextele învățării se schimbă ca răspuns la globalizare, iar practicienii din diferite domenii se vor confrunta cu impactul acestei situații. Dimensiunea învățării va deveni o caracteristică importantă pentru mulți practicieni. Instabilitatea și schimbarea vor fi caracteristice și vor constitui stimulente pentru a căuta noi perspective pentru a face față necunoscutului. Aptitudinile și calitățile necesare vor fi abilitățile de rețea, capacitatea de a lucra cu oameni din alte culturi. O altă dimensiune este, de asemenea, să poți lucra de la distanță, să gestionezi noi forme de comunicare și să promovezi comunitățile virtuale.
Adulții învață într-un domeniu de practică diversificat, cu multe specialisme; Dezvoltarea resurselor umane, educația medicală, educația pentru adulți bazată pe comunitate, educația profesională, educația de bază, etc. Practicienii îndeplinesc, de asemenea, o varietate de roluri, ei sunt profesori, administratori, responsabili de politici, facilitatori ai învățării organizaționale, etc. Alți practicieni, de exemplu, manageri, avocați și ingineri, au, de asemenea, o dimensiune de învățare în activitatea lor. Învață și învață în practica lor de zi cu zi, adesea informal și întâmplător.ScopScopul este de a oferi un master de înaltă calitate în învățarea adulților, care, atât în conținut cât și în proces, oferă studenților o perspectivă asupra globalizării și colaborării interculturale. De asemenea, programul ar trebui să sporească înțelegerea diferitelor contexte și să ofere experiența de lucru într-o varietate de moduri de studiu.ScopCunoștințe și înțelegerepentru a încuraja înțelegerea comunităților și a diferențelor în diferite contexte pentru învățarea adulților.
să înțeleagă societățile bazate pe cunoaștere și implicațiile pentru învățare.
pentru a dezvolta o înțelegere a discursurilor globalizării.
să aprecieze contextul istoric al evoluțiilor actuale și să le lege cu propriile site-uri de practică.
să conteste ortodoxiile în teoria și practica învățării adulților.Abilități și abilitățisă înveți să folosești tehnologiile de predare și învățare la nivel global.
să înveți cum să înveți și să lucrezi la nivel global.Valori și atitudinisă dezvolte sensibilități și sensibilități culturale.
să adopte o perspectivă echivalentă în toate aspectele legate de învățare.
să se angajeze în reformarea propriei practici profesionale.
să creeze rețele de relații între țări și să ajute la crearea unei comunități globale de profesioniști care învață adulți.Oportunități de carierăÎn urma examinării finale, veți avea cunoștințe teoretice despre globalizare și impactul acesteia în diferite locații. Aceste cunoștințe sunt necesare atunci când lucrați în diferite organizații formale și informale de învățare pentru adulți.
Absolvenții programului vor putea: să învețe și să învețe la nivel global, să utilizeze tehnologii conective globale, să înțeleagă societățile bazate pe cunoaștere și implicațiile lor pentru învățare, să înțeleagă discursurile globalizării, să dezvolte sensibilități și sensibilități culturale și să dezvolte o perspectivă de egalitate pentru învățare și reîncadrare. propriile lor practici profesionale.
Studenții pot continua, de asemenea, cariera lor academică în alte proiecte.Cerințe de intrareDiplomă de licență, echivalentă cu un kandidatexamen suedez, cu studii majore în educație, învățare pentru adulți sau o altă materie relevantă pentru domeniul învățării adulților
sau
Diplomă de licență, echivalent cu un kandidatexamen suedez și studii academice suplimentare relevante pentru domeniul învățării adulților
sau
Diplomă de licență, echivalentă cu un Kandidatexamen suedez, și o experiență de muncă suplimentară documentată de cel puțin trei ani în educația adulților.
Limba engleză, corespunzătoare nivelului de limbă engleză obținut în învățământul secundar superior din Suedia (engleză B / engleză 6).