Licență profesională în marketing digital
Noroff School of Technology and Digital Media
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Oslo, Norvegia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
EUR 7.000 / per semester *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* pret part-time: 1.750 Euro pe semestru
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Construiți o carieră ca marketer digital și creați rezultate cu publicitate digitală, optimizare a motoarelor de căutare, confidențialitate și analiză. Această educație se concentrează pe marketingul online strategic și direcționat și pe social media.
Câmpuri digitale de expertiză mereu în curs de dezvoltare
Evoluțiile pe internet se mișcă într-un ritm rapid. Tehnologia și comunicarea se îmbină din ce în ce mai strâns. Această interacțiune se schimbă în conformitate cu dezvoltarea tehnologică. Programul necesită să vă păstrați la curent cu noile tendințe și canale de piață. Site-uri noi, canale, instrumente și servicii apar în mod continuu și sunt acolo unde companiile și organizațiile pot ajunge la utilizatori.
Cunoașterea marketingului digital este necesară pentru a crea sau a exploata un avantaj competitiv în afaceri. Multe companii doresc să aibă propriul personal care deține această expertiză, în timp ce altele angajează agenții de consultanță specializate. Unii fac ambele.
Deveniți marketer digital
După ce studiul va fi actualizat pe marketing digital prin canale moderne și rentabile. Veți deține cunoștințe și abilități care pot adăuga instantaneu valoarea afacerii prin vizibilitate crescută pe Internet, rețele de publicitate, prezența social media și site-ul propriu al companiei.
Veți obține o introducere de bază în profesia de marketing împreună cu o platformă solidă în măsurarea și analiza performanței. Acest lucru vă va permite să surprindeți noi oportunități care apar. Programul oferă o introducere în dialogul cu clienții și veți învăța, de asemenea, cum să vă mențineți la curent cu ceea ce se întâmplă în lumea marketingului chiar și după program.
Informații despre program
Următoarea pornire:
- 15 octombrie 2019
- 7 ianuarie 2020
- 3 martie 2020
- 11 august 2020
Durată:
- 1 an, cu normă întreagă
- 2 ani, part-time
Limba de programare:
- Engleză
Structura
Programul se concentrează puternic pe abilități practice. Predarea se bazează pe aportul profesional și pe eforturile continue pe exerciții. Alături de aceasta, veți lucra cu o sarcină obligatorie mai mare legată de fiecare subiect. Prima jumătate este alcătuită din cinci teme, în timp ce al doilea semestru se desfășoară în blocuri în care vă concentrați pe un subiect la un moment dat.
Cursuri
Subiecte în marketing digital:
- Marketerul digital
- Marketingul conținutului
- Optimizarea site-urilor web
- Proiectul 1
- Social Media Marketing
- Profiluri digitale
- Analiza performanței
- Proiectul 2
Ce veți învăța?
- Principale și instrumente utilizate pentru comunicarea digitală.
- Modalități de a vă îmbunătăți abilitățile de comunicare.
- Tendințe noi și viitoare, împreună cu noi tehnici și modalități de utilizare a tuturor canalelor digitale.
- Instrumente de căutare pentru interpretarea și măsurarea datelor.
- Tehnologia web și standardele de calitate în raport cu industria.
- Reglementări și standarde pentru marketing online.
- Diferite canale de socializare și reclame. Alături de diferite metode de distribuție.
- Moduri de a crea experiențe bune ale utilizatorilor pe un site web.
- Modalități de personalizare a paginilor web pentru a exploata un anumit segment de piață.
- Modalități de a aplica cunoștințe pentru a crea un plan de marketing pentru clienți, mărci sau produse.
- Cum să folosiți instrumente pentru a măsura și analiza brandingul și marketingul de performanță.
- Cum să identificați punctele forte și punctele slabe ale unui site web în ceea ce privește vizibilitatea motoarelor de căutare și comportamentul utilizatorilor de social media.
- Conduită de afaceri adecvată, împreună cu probleme de etică legate de marketing.
- Legile de confidențialitate
Posibilități de angajare
Titlurile de muncă folosite deseori sunt coordonator de marketing, consultant în informații, editor web etc. Pe măsură ce obțineți mai multă experiență de muncă, puteți trece la funcții de manager de proiect sau de consultant de marketing digital în general, sau mai multe domenii specializate de marketing digital.
În companii mai mari, puteți lucra ca angajat în marketing, informații sau dezvoltare web. În companiile mai mici, cu un puternic accent online în marketing, poate lucra ca manager de marketing. Puteți, de asemenea, să jucați rolul de consultant media, consultant în agenția de consiliere în marketing sau de dezvoltator de comunicare și web.
Programul poate fi potrivit și pentru cei care doresc să-și înceapă propria afacere. Cu abilități în marketing și experiență tangibilă cu măsuri de marketing eficiente din punct de vedere al costurilor, veți putea să vă promovați și dvs. și afacerea.
Studii ulterioare
Marketingul digital poate fi combinat și bazat pe Design grafic . Acest lucru poate fi potrivit pentru cei care doresc să se specializeze mai departe în branding și identitate. În plus, puteți chiar proiecta și fabrica întreaga machete, fotografii promoționale, reclame publicitare, bannere și videoclipuri de prezentare pentru internet și social media. Proiectarea grafică oferă o introducere completă a designului web care permite studenților să codifice, să lanseze, să întrețină și să actualizeze site-urile web.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Postuniversitar în Afaceri și Marketing Digital pentru Moda și Frumusețe
- São Paulo, Brazilia
Master online în marketing digital și analiza datelor
- Online
Master în Management - Marketing Digital Major
- Warsaw, Polonia