ONLINESTUDIES.RO

Compară Studii Universitare în Educație elementară Online Europa 2019/2020

Obținerea unei diplome de licență este o realizare academică la care aspiră mulți studenți. Deși completarea unui program de licență poate dura patru ani, beneficiile obținute cu ajutorul competențelor specializate și a cunoștințelor de domeniu pot dura o viață întreagă.

Învățământul elementar este predarea pentru copii în sistemele de învățământ primar. Un program de învățământ superior axat pe acest subiect poate include subiecte precum planificarea lecțiilor, metodele de clasă, comunicare, teoria pedagogică și dezvoltarea copilului.

Chiar dacă mi participa la cursuri la distanta de învățare on-line, mai multe universități țineți începere de la mai multe locații. Ai putea opri chiar a lua cursuri de mai multe săptămâni, pe parcursul anului, fără a se retrage și fără a arunca împrumuturi de student în rambursare. Acesta este un argument puternic multi oameni uita la la înscrierea la distanță cursuri de invatare.

Există mai mult de patru mii de organizații de învățământ superior din Europa, de la instituții de cercetare care duc la universități mici, de predare-concentrat. Europa în sine nu este la fel de mult diferit de alte continente, ajungând de la Cercul Polar la coasta Africii.

Contactează Școlile Cele Mai Bune Programe de Licență în Educație elementară Online Europa 2019/2020

1 Rezultate din Educație elementară, Europa, De învăţare la distanţă Filter

Licență în învățământul primar - învățământ la distanță

University of Nicosia
Online La zi Part time 4 ani Contactează şcoala Cipru Nicosia + 1 mai mult

Obiectivul general al programului este de a pregăti profesori primari care vor învăța copiii cu vârste cuprinse între 6 și 12 ani. Acest lucru înseamnă că profesorul candidat trebuie să dobândească cunoștințele, abilitățile și atitudinile necesare care să îi permită să organizeze un mediu de învățare care va stimula dezvoltarea cognitivă a copiilor, precum și dezvoltarea lor socială, emoțională și morală. Atât conținutul cursului, cât și metodologia au ca scop formarea unui educator reflectorizant, un profesor care este capabil să-și regândească și să-și evalueze deciziile și are dispoziția și capacitatea de acțiune corectivă.