MBA International își propune să ofere directorilor și managerilor o viziune integrată, transversală și globală a managementului general. Acesta este conceput pentru acei oameni și profesioniști care doresc să-și îmbunătățească și să-și sporească cunoștințele în administrarea și administrarea companiilor, să lucreze cu principalele instrumente de management și să-și consolideze competențele și competențele în cadrul unei organizații.

Confruntat cu piețe din ce în ce mai competitive, acest program oferă formare strategică globală în cadrul companiei și, în același timp, promovează excelența în managementul superior și dezvoltarea competențelor de lider.

Alegeți să vă antrenați la ENEB , una dintre cele mai relevante școli de afaceri la distanță din Europa, care vă permite să vă instruiți la cel mai înalt nivel, de oriunde și cu sprijinul zilnic al tuturor profesorilor și tutorelor.

Cine se îndreaptă?

MBA Internațional, din perspectivă transversală, vizează directori, management intermediar, antreprenori și antreprenori cu experiență profesională, care doresc să-și accelereze cariera în cadrul sau în afara unei companii internaționale, dezvoltându-și abilitățile și abilitățile manageriale în mediul de afaceri dinamic și cu o vocație marcată spre extinderea afacerii.

obiective

  • Îmbunătățiți și dezvoltați abilitățile manageriale.
  • Gestionați în mod eficient diferitele domenii ale managementului afacerilor.
  • Consolidați-vă cunoștințele în managementul afacerilor.
  • Dezvoltarea abilităților esențiale de management pentru luarea deciziilor cu autonomie și antreprenoriat.
  • Oferiți o viziune cuprinzătoare și cuprinzătoare despre management și rolul companiei în mediul înconjurător, cunoscând natura globală a afacerii și responsabilitățile diferențiate pentru fiecare departament.
  • Oferiți elevilor un punct de vedere al companiei, într-un sistem complex de contraste și schimbări care se adaptează la realitatea mediului.
  • Contribuie la formarea viitorilor directori de afaceri, oferind participanților o bază de tehnici de management general al afacerilor și cunoștințele specifice necesare pentru gestionarea afacerilor internaționale.
  • Să promoveze în elevi abilitățile și capacitățile lor personale de conducere, comunicare, negociere și lucrul în echipă, de aplicare în conducerea zilnică a companiilor.
  • Dezvoltați în participanți o cultură internațională, promovând deschiderea unei mentalități internaționale și abilitatea de a se adapta la schimbările din mediul de lucru.

Rezultatele profesionale

MBA Internațional vă permite să vă dezvoltați cariera axată pe exercitarea funcției de administrație și management general al companiilor și al altor organizații de orice natură internațională. De asemenea, pot alege poziții de conducere în oricare dintre zonele funcționale identificate de obicei în companie (marketing, finanțe, resurse umane, producție etc.).

admitere

Pentru a putea accesa MBA International, solicitanții trebuie să îndeplinească următoarele cerințe:

Fiți în posesia unei diplome de licență, arhitectură, superioară sau tehnică, licență, diplomă sau altă diplomă echivalentă.

Elevii care studiază un MBA sau studii echivalente superioare.

Profesioniști cu o proiecție profesională în poziția deținută cu o experiență minimă de 3 ani.

În cazul în care nu îndepliniți niciuna dintre condițiile de mai sus, vă rugăm să contactați școala și departamentul de admitere va evalua cazul dvs. particular.

Titrare triplă

După finalizarea studiilor, veți obține o diplomă eliberată de European Business School din Barcelona, aprobată și certificată de Universitatea Isabel I:

  • International MBA
  • Diplomă de specializare în coaching și NLP
  • Certificat de program de afaceri în limba engleză
Durata: 18 luni

metodologie

Distanta Master

Pentru a combina viața personală și profesională, MBA-ul internațional este predat în întregime online. În acest fel, puteți accesa întregul conținut de formare prin Campusul virtual, aceasta fiind principala platformă a antrenamentului dvs., astfel încât să puteți studia oriunde în lume în orice moment. Toate evaluările și lucrările finale sunt de asemenea efectuate de la distanță.

Odată înregistrați, veți putea accesa campusul virtual cu toate resursele academice de care aveți nevoie, prin care veți obține o comunicare permanentă între ceilalți studenți și profesori, veți avea acces la forumuri de discuții, veți putea finaliza cursurile de formare în limba engleză pentru directori, veți accesa campusul ENEB pentru a vă întâlni cu toți colegii, printre multe alte posibilități.

evaluare

Constanța este una dintre axele din planul tău de antrenament. Prin autoevaluările care vor fi oferite prin campusul virtual, puteți consolida cunoștințele dobândite. Pentru a trece toate subiectele, este esențial să se furnizeze o lucrare finală pentru fiecare subiect. Când echipa dvs. de tutori v-a evaluat, veți putea să vedeți nota dvs. în campusul virtual. De asemenea, un document va fi trimis la e-mailul dvs., explicând în detaliu toate punctele din studiul de caz.

În cadrul evaluării, tutorii dvs. va evalua următoarele aspecte:

  • Prezentarea exercițiului, designului, bogăției vizuale și ortografiei.
  • Dezvoltarea muncii, complexitatea afirmației, logica și coerența rezultatelor obținute în cazul practic.
  • Valoarea adăugată în analiza și dezvoltarea cazului propus.
  • Trebuie reținut faptul că toate autoevaluările sunt facultative și nu se calculează pentru nota finală pentru fiecare dintre subiecți.113520_pexels-photo-1661004.jpegrawpixel.com /
Pexels

Curriculum

MBA Internațional este alcătuit din următoarea agendă:

  • Bloc 1. Strategia de afaceri
    • Modulul 1. Bazele strategiei
    • Modulul 2. Obiective strategice
    • Modulul 3. Procesul strategic
    • Modulul 4. Formularea strategică
    • Modulul 5. Analiza strategică (în dinamica managementului afacerilor)
    • Modulul 6. Dezvoltarea strategiei
    • Modulul 7. Formarea și implementarea strategiei
    • Modulul 8. Bilanțul echilibrat (CMI)
    • Modulul 9. Studiu de caz
  • Rubrica 2. Contabilitate internațională
  • Modulul 10. Introducere în contabilitate
  • Modulul 11. Contabilitate în Spania
  • Modulul 12. Standardele internaționale de contabilitate
  • Modulul 13. Situații financiare
  • Modulul 14. Studiu de caz
  • Blocul 3. Gestiunea financiară
  • Modulul 15. Structura economico-financiară
  • Modulul 16. Analiza economico-financiară
  • Modulul 17. Costul și beneficiile societății
  • Modulul 18. Costul resurselor financiare pe termen scurt
  • Modulul 19. Costul resurselor financiare pe termen lung
  • Modulul 20. Selectarea și evaluarea ierarhică a proiectelor simple de investiții
  • Modulul 21. Planificarea financiară
  • Modulul 22. Autofinanțarea politicii companiei și a dividendelor
  • Modulul 23. Studiu de caz
  • Blocul 4. Abilități de gestiune și gestionare a personalului
  • Modulul 24. Echipele de lucru: aspecte contextuale
  • Modulul 25. Direcția / gestionarea unei echipe de lucru
  • Modulul 26. Împuternicirea: obțineți tot ce este mai bun din echipa și colaboratorii dvs.
  • Modulul 27. Gestionarea eficientă a echipei: strategii
  • Modulul 28. Studiu de caz
  • Blocul 5. Coaching
  • Modul 29. Coaching: baze și fundații
  • Modulul 30. Tipuri de coaching și coaching în organizații
  • Modulul 31. Procesul de coaching și metodologiile
  • Modulul 32. Cadrul teoretic și alte instrumente pentru coaching
  • Modulul 33. Studiu de caz
  • Blocul 6. NLP (programarea neurologică)
  • Modulul 34. Introducere în NLP
  • Modulul 35. presupozițiile, feedback-ul și obiectivele NLP
  • Modulul 36. Sistemele de reprezentare, accesul la ochi, cheile empatice, rapport și senzoriale
  • Modulul 37. Metamodelul limbajului, etalonarea, starea asociată / disociată și ancorele
  • Modulul 38. Submodalități, hipnoză și inteligență emoțională
  • Modulul 39. Rezolvarea conflictelor, metaforele, modelul POPS avansat și credințele
  • Modulul 40. Studiu de caz
  • Blocul 7. Managementul lanțului de aprovizionare
  • Modulul 41. Introducere în logistică
  • Modulul 42. Mijloace de transport
  • Modulul 43. Incoterms 2010
  • Modulul 44. Comerțul exterior
  • Modulul 45. Documentația vamală și comercială
  • Modulul 46. Logistica secolului XXI
  • Modulul 47. Sectorul logistic spaniol
  • Modulul 48. Studiu de caz
  • Rubrica 8. Consultanță internațională în domeniul muncii
  • Modulul 49. Introducere în consiliul de muncă în domeniul resurselor umane
  • Modulul 50. Securitatea socială
  • Modulul 51. Contractul de muncă
  • Modulul 52. Prevenirea riscurilor profesionale
  • Modulul 53. Studiu de caz
  • Rubrica 9. Impozitul internațional corporativ
  • Modulul 54. Introducere în impozitul pe profit
  • Modulul 55. Taxa corporativă în Spania
  • Modulul 56. Impozitarea globală a beneficiilor
  • Modulul 57. Studiu de caz
  • Blocul 10. Marketing
  • Modulul 58. Marketingul strategic
  • Modulul 59. Marketingul
  • Modulul 60. Marketing integrat al comunicării
  • Modulul 61. Promovarea vânzărilor
  • Modulul 62. Analiza cantitativă în deciziile de afaceri
  • Modulul 63. Preturi
  • Modulul 64. Studiu de caz
  • Rubrica 11. Comerțul internațional
  • Modulul 65. Introducere în comerțul internațional
  • Modulul 66. Teoria economică a comerțului internațional
  • Modulul 67. Organizații și instituții
  • Modulul 68. Documentarea în comerțul internațional
  • Modulul 69. Incoterms
  • Modulul 70. Originea bunurilor
  • Modulul 71. Importul
  • Modulul 72. Export
  • Modulul 73. Tariful vamal al mărfurilor
  • Modulul 74. Taxele antidumping, taxa pe valoarea adăugată (TVA) și accizele (IEE)
  • Modulul 75. Studiu de caz
  • Rubrica 12. Internaționalizarea multilaterală
  • Modulul 76. Proiectele agențiilor multilaterale de dezvoltare
  • Modulul 77. Participarea la proiecte multilaterale de dezvoltare
  • Modulul 78. Achiziții
  • Modulul 79. Proiectul de asistență tehnică
  • Modulul 80. Evaluarea, adjudecarea, negocierea și semnarea contractului
  • Modulul 81. Managementul proiectului
  • Modulul 82. Studiu de caz
  • Blocul 13. Planificarea proiectului
  • Modulul 83. Planificarea în cadrul companiei
  • Modulul 84. Planificarea domeniului
  • Modulul 85. Planificarea timpului
  • Modulul 86. Planificarea resurselor
  • Modulul 87. Planificarea costurilor
  • Modulul 88. Studiu de caz
  • Blocul 14. Responsabilitatea socială corporativă
  • Modulul 89. Introducere în responsabilitatea socială corporativă
  • Modulul 90. Părțile interesate sau părțile interesate
  • Modulul 91. Comunicarea și transparența
  • Modulul 92. Domenii de activitate
  • Modulul 93. Componentele managementului CSR
  • Modulul 94. Măsurarea CSR
  • Modulul 95. Studiu de caz
Program predat în:
Spaniolă
Ultima actualizare April 9, 2019
Acest curs este Online
Start Date
Sept 2019
Duration
18 luni
Part time
Price
8,600 EUR
Preț cu bursă: 3.920 €. Ia bursa acum!
După locații
După dată
Start Date
Sept 2019
Termen limită de aplicare

Sept 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date