Executive MBA (EMBA)
OBS Business School
Informatie cheie
Locația campusului
Online
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
12 months
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Transformările prin care a trecut lumea astăzi necesită o analiză aprofundată a noilor scenarii concurențiale și aplicarea de noi modele de afaceri. Volatilitatea crescândă și complexă a economiilor globale și interdependența lor indiscutabilă ne plasează într-un mediu caracterizat de incertitudine și ambiguitate.
În acest context, profesioniștii trebuie să reacționeze rapid la schimbări și să ia decizii adaptate la noile nevoi ale companiei, fără a paria crearea de valoare pentru părțile interesate ale companiei.
Executive MBA (EMBA) al OBS Business School influențează viziunea strategică, internațională și inovatoare a Administrației de Afaceri, în timp ce orice persoană responsabilă de o organizație de afaceri sau o zonă a acesteia trebuie să aibă o viziune holistică asupra companiei. , înțelegeți că orice decizie strategică trebuie să se alinieze strategiei companiei și să o facă într-un mod inovator.
Maestrul în managementul afacerilor este axat pe dezvoltarea abilităților necesare pentru a conduce un proiect de afaceri, pentru a-și asuma responsabilitatea pentru o zonă a companiei sau pentru a începe propria afacere.
Vrem să evidențiem, în sfârșit, angajamentul față de subiectul Proiectului final al acestui program în managementul afacerilor, care oferă participanților posibilitatea de a înfrunta dezvoltarea unui Plan de afaceri, cu toată complexitatea asociată cu lansarea unei idei de afaceri. Acest subiect nu este axat exclusiv pe crearea unei companii proprii, ci permite participantului să aibă o minte deschisă către noi idei de acțiune care pot fi dezvoltate în meseria lor curentă.
Curriculum
Bloc 1. Fundamente analitice
- Mediul economic global
- Design organizațional
- diagnostic financiar
- Marketing: de la idee la piață
Blocul 2. Concepție strategică
- Direcție strategică și inovație
- management financiar corporativ
- Strategii de internaționalizare și marketing global
- Managementul oamenilor și managementul talentelor
- Operațiuni și management al lanțului de aprovizionare
- strategii de marketing digital
Bloc 3. Management
- Strategii de transformare digitală
- Analiza datelor pentru luarea deciziilor
- Management intercultural
- Managementul planificarii si controlului
- Directia comerciala si managementul vanzarilor
- Evaluarea investițiilor și managementul portofoliului
- Piețele monetare și de capital
Blocul 4. Dezvoltarea abilităților manageriale
- Leadership și managementul schimbării
- Negociere și gestionarea conflictelor
- Antreprenoriat
Proiect final de master
Activități suplimentare
Activități suplimentare
Programul de dezvoltare a directivelor
Acest program este conceput pentru a completa conținutul blocurilor tematice cu pregătirea necesară pentru a realiza interiorizarea acestuia. Training-ul este conceput dintr-o triplă perspectivă: ajutor tehnic, suport personal pentru participant și abordare a provocărilor individuale și de grup care sunt necesare pentru atingerea obiectivelor stabilite.
În plus, în cadrul bootcamp-ului, se vor desfășura practici pentru implementarea îmbunătățirilor necesare și se va evalua managementul resurselor umane.
făcînd afaceri
Bootcamp-urile Doing Business abordează aspecte specifice ale activității de afaceri sau ale furnizării de servicii în diferite regiuni ale lumii. Ele se concentrează pe particularitățile economice și culturale ale fiecărei societăți, pe culturile și subculturile lor și pe influența lor asupra relațiilor comerciale. În plus, aceste bootcamp-uri abordează probleme legate de protocoalele și eticheta de afaceri, precum și de ușurința de a face afaceri în acele regiuni ale lumii. Unele dintre subiectele specifice care vor fi discutate sunt blocurile comerciale regionale, avantajele și provocările de a face afaceri în acele țări, un ghid pentru investitori și antreprenori și studii de caz, printre altele.
„Studii de caz”: Metoda de caz
Componenta practică a programului este esențială și completează pregătirea teoretică. Pentru aceasta, pe parcursul cursului vor avea loc dezbateri pe teme de actualitate și interes pentru fiecare dintre subiecte, simulări de luare a deciziilor aplicate la situații reale sau cazuri practice în care problemele ridicate vor fi analizate din punct de vedere academic și soluțiile propuse. , precum și criteriile avute în vedere pentru realizarea acestora.
Webinarii
Majoritatea instruirii se desfășoară în mod asincron, adică schimbul de cunoștințe se realizează printr-o platformă care permite partajarea de texte scrise fără a fi nevoie ca oamenii să fie conectați în același timp.
În plus, în fiecare dintre module sunt organizate sesiuni sincrone sau „webinarii”, în care toți participanții sunt conectați în același timp printr-o aplicație, care permite schimbul de cunoștințe în „timp real”.
Admitere
Rezultatul programului
obiective
- Oferiți o capacitate pentru dezvoltarea continuă a celor mai relevante abilități manageriale.
- Facilitați o viziune integrată și globală a direcției generale și a rolului companiei în mediul său mai larg. Cunoașteți natura globală a activității de afaceri, diferențiind responsabilitățile dezvoltate de fiecare zonă a companiei.
- Oferiți participanților o perspectivă largă a companiei, o concepție a unui sistem complex într-o realitate de schimbare constantă.
- Promovează o atitudine de inițiativă și de management activ.
- Achiziționați cunoștințe cheie și dezvoltați competențe esențiale pentru a direcționa strategic activitatea de afaceri.
- Proiectați strategii și politici de inovare care să îmbunătățească managementul afacerii și eficiența afacerii.
- Formulează și implementează strategii de creștere, adaptându-se la schimbările din mediul de afaceri internațional.
- Încurajați munca în echipă și implicați toate departamentele unei companii în gestionarea proiectelor de afaceri.
- Oferiți participanților o pregătire solidă în afaceri, subliniind cele mai noi tendințe și evoluții în managementul afacerii.
- Încurajarea dezvoltării și îmbunătățirii abilităților personale și manageriale.
- Sporiți capacitatea managerilor de a lua decizii într-un mediu din ce în ce mai complex și instabil.
- Încurajați capacitatea de a detecta, analiza și rezolva probleme și spiritul antreprenorial prin dezvoltarea Planului de afaceri.
Studenți ideali
Executive MBA, program în administrarea afacerilor, este special conceput pentru acei profesioniști care au o vastă experiență profesională și doresc să își extindă cunoștințele în domenii complementare responsabilității lor actuale. Pe scurt, profesioniștii care caută o promoție adăugând o valoare mai mare curriculum-ului lor sau care se gândesc la o schimbare profesională.
Oportunități de carieră
oportunităţi de carieră
- Sectorul sănătății
- Industria farmaceutica
- Industria prelucrătoare
- Companii de comunicare și publicitate
- Companii multinaționale
- Organisme de reglementare și private banking
- Sectorul tehnologic
- Sectorul serviciilor
- Firme de consultanță
- Managementul infrastructurii
- Întreprinderile mici și mijlocii
- Instituții multilaterale
- Organizații neguvernamentale