Doctoratul în Educație
Atlantic International University
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Honolulu, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză, Spaniolă, Portugheză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
Contactează şcoala
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
USD 350 / per credit
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
Introducere
Doctorat în educație la AIU:
Programul dvs. de învățământ la distanță AIU de învățământ la distanță va fi un program personalizat conceput doar pentru dumneavoastră și consilierul dvs. Această flexibilitate pentru a răspunde nevoilor dvs. este rar întâlnită în alte programe de învățare la distanță. Programul nostru nu necesită ca fiecare student să studieze aceleași materii și să utilizeze aceleași cărți și materiale de studiu ca și alți studenți. În schimb, programele noastre de doctorat online sunt concepute doar pentru dumneavoastră. Sunt concepute individual pentru a răspunde nevoilor dvs. și vă ajută să vă atingeți obiectivele profesionale și personale.
Vedeți și aflați mai multe despre AIU astăzi!
Atlantic International University","author_url":"","source":""}" />
Admitere
Curriculum
Important: Puteți găsi mai jos un exemplu de subiecte sau domenii de studiu pe care le puteți dezvolta și lucra în timpul programului de studiu. Acest lucru nu înseamnă în niciun fel că exemplul menționat implică faptul că este o listă completă pe care sunteți obligat să o efectuați la AIU, ci că este folosită de dvs. așa cum este, un exemplu sau un ghid la dispoziția dumneavoastră. Vă reamintim că AIU nu cere studenților să urmeze un curriculum standardizat. Doriți să aflați mai multe despre proiectarea curriculumului la AIU? ( Cursuri și planuri de studiu )
Subiecte și domenii de studiu în educație:
Probleme epistemologice ale cercetării pedagogice Cercetarea problemelor contemporane de dezvoltare pedagogică Particularități holistice ale psihopedagogiei în instituțiile educaționale Probleme contemporane ale științei Calculul în pedagogie
Rezumatul subiectelor și domeniilor din educație:
Probleme epistemologice ale cercetării pedagogice
obiectiv
Aprofundarea studiului metodelor de cercetare științifico-pedagogică.
Bibliografie
- Colectiv de autori ai Universității din Havana. Metodologia cercetării sociale. ENPES UH Cuba, 1980
- Fox, O. Procesul de cercetare în educație. Univ. Din Navarra. Spania, 1987
- Bunge, Mario. Știința, metoda și filozofia ei. Secolul XXI. Buenos Aires, 1973
- Gay, LR Cercetare educațională: competențe pentru analiză și aplicare. Al 2-lea. Ed. Charles Merrill Publishing Company. Columb O. 1981
- Medawar, PB Sfaturi pentru un tânăr om de știință. FCE Mexic, 1982
- Plutchink, R. Fundația Cercetării Experimentale. A treia. Haper și Row. New York
- Popper, KR Logica anchetei științifice. Ed. Tecnos. Madrid, 1985
- López Cano, J. Luis. Metode științifice și ipoteze. Ed. Trillas. Mexic, 1983
- Cortés del Moral, R. Metoda dialectică. Ed. ANUIES. Mexic, 1977
- De la Gortari, Eli. Concluzii și dovezi în știință. Ed Ocean. Barcelona, 1983
- Dominowski, Metode de cercetare RL. Stâncile Englewood. NJ Prentice - Sala. 1980
- Pardinas Felipe. Metodologia și tehnicile cercetării științelor sociale. Ed. Secolului XXI. Mexic, 1969
- Polit. DF ȘI Hungle BP Esențiale ale cercetării în asistență medicală. Ed. JB Lippincott. Philadelphia, 1985
- Piața Garza Ario. Manual de tehnici de cercetare. A treia. Ed. Colegiul Mexicului. 1981
- Sosa Martínez José. Metode științifice. Ed. SITESA. Mexic, 1990
Investigarea problemelor contemporane de dezvoltare pedagogică
obiective
Detectați și rezolvați problemele pedagogice actuale și prospective.
Activitatea pedagogică a profesorilor bazată pe necesitatea de a crea strategii metodologice alternative fezabile pentru soluții și propuneri inovatoare de dezvoltare în domeniul practicii lor profesionale.
Bibliografie
- Pino Guzmán Esther María. Probleme contemporane de dezvoltare pedagogică. Ed. IMEP. Mexic, 1996.
- Colectiv de autori. Masă rotundă și conferință specială de pedagogie 95. Ed. El Palacio de la Convencion. Cuba 1995.
- Konstantinov, NA și a Probleme fundamentale ale pedagogiei. Ed. Min. De educație. Havana, 1962.
- Molibog, AG Probleme ale organizării științifice a muncii pedagogice în școala superioară. Ed. Universidad de Oriente. Santiago de Cuba s / a.
- Serra, C. și colab. Educația începe cu viața. Ed. Oameni și educație. Havana, 1979.
- Diversi autori. Antologie pedagogică I. IMEP. Mexic, 1996
- Diversi autori. Antologie pedagogică II. (Paradigme pedagogice și modele educaționale. IMEP. Mexic, 1996.
- Diversi autori. Antologie pedagogică III. (Paradigme pedagogice și modele educaționale cubaneze și mexicane) IMEP. Mexic, 1996.
Particularități holistice ale psihopedagogiei în instituțiile de învățământ
obiective
Evaluează rolul psihologiei în rezolvarea problemelor educaționale contemporane.
Modelează, aplică și evaluează eficacitatea tehnicilor de intervenție pentru rezolvarea problemelor educaționale.
Bibliografie
- Wolman. Benjamin, B. Manual de psihologie generală. Vols. I, II și III Ed. Martínez Roca SA Barcelona, 1979.
- Diversi autori. Antologie psihopedagogică. Vols. I, II și III IMPE. Mexic, 1996.
- Braustein Nestor, A. Et al. Psihologie: Ideologie și știință. Ed. Secolului XXI. Ediția a 7-a Mexic, 1981
- Caparros, Antonio. Istoria psihologiei. Ed. CEAC. Barcelona, 1990
- Smirnov A. A, Leontiev AN și colab. Psihologie. Ed. Tipărirea Națională a Cubei. Havana, 1961
- Enciclopedia tehnică a educației Vols. I-VI. Ed. Santillana. Dir. Sergio Sánchez Cereso. Madrid, 1975
- Jodar, Julian. Enciclopedia Psihologiei Oceanului. Ed Ocean. Barcelona, 1984 Vols. I, II și III.
- Gispert, Carlos. Psihologia Copilului și Tineretului. Vols. I, II și III Ed. Ocean. Barcelona, 1984.
- Colectiv de autori IMEP-UC. Particularități holistice ale psihopedagogiei în instituția de învățământ. IMEP. Mexic, 1996
- Rubistein SL Dezvoltarea psihologiei. Principii și metode. Ed. Havana Națională. Cuba, 1964
- González, F. Principii și categorii de psihologie. Ed. Oameni și educație. Havana, 1983
- González, F. Personalitatea. Educația și dezvoltarea dvs. Ed. Oameni și educație. Havana, 1989
Probleme contemporane în știință
obiectiv
Analizați relația Știință - Tehnologie - Societate - Dezvoltare; o perspectivă umanistă în condițiile actuale.
Bibliografie
- Yordi García, Mirtha. Probleme contemporane ale științei. Ed. IMEP México, 1995
- Colectiv de autori. Probleme sociale ale științei și tehnologiei. Ed. Félix Várela. Havana, 1994
- Núñez, Jorge Y. Știință, cultură și dezvoltare socială. Ed. Univ. Din Camagüey. Camaguey, 1990
- Núñez Jorge Y. Interpretare teoretică a științei Ed. Univ. De Camagüey. Camaguey, 1989
- Figaredo, F. Conferința privind problemele sociale ale științei și tehnologiei. Informații despre utilizator. Ed. Univ. Din Camagüey. Camaguey, 1995
Calculul în pedagogie
obiective
Aprofundarea cunoștințelor de calcul aplicat în dezvoltarea educațională.
Dezvoltarea creativității capacității cognitive în calculul aplicat în cercetarea științifică pedagogică.
Bibliografie
- Diversi autori. Antologie de calcul pedagogic-educațional. Ed. IMEP. Mexic, 1996
Proiect de disertație în educație:
- Propunere de doctorat MBM900
- MBM902 Disertație de doctorat (15.000 de cuvinte)
Publicație: Fiecare absolvent al doctoratului în administrarea afacerilor trebuie să își publice disertația de doctorat online în domeniul public sau prin reviste și ziare profesionale.