Vezi tot Programe Doctorale în Biologie Online în Marea Britanie 2022

Disponibile la universități din întreaga lume, programele de Doctorat sunt o alegere excelentă pentru studenții care doresc să urmeze o carieră în mediul academic sau în cercetare. Acest tip de program reprezintă cea mai înaltă calificare disponibilă în mai multe domenii și necesită foarte mult studiu.Biologia este studiul tuturor formelor de viață și a modului în care acestea… Citeste mai mult

Biologia este studiul tuturor formelor de viață și a modului în care acestea convertesc și consumă energie pentru a supraviețui și pentru a-și menține stabilitatea. Domeniile studiilor biologice sunt clasificate în funcție de tipul de organisme și de complexitate, precum și de metoda de studiu.

Educația în Regatul Unit este o problemă descentralizată cu fiecare dintre țările din Regatul Unit care au sisteme separate în diferite guverne: Guvernul Regatului Unit este responsabil pentru Anglia, și Guvernul scoțian, guvernul galez și Irlandei de Nord Executive sunt responsabile pentru Scoția , Țara Galilor și Irlanda de Nord, respectiv.

Contactează Universități Cele Mai Bune Doctorate în Biologie Online în Marea Britanie 2022

Londra, Regatul Unit +1 Mai mult

În lumea modernă, oamenii doresc să ducă un stil de viață sănătos. În științele naturii, există multe terapii care nu se adresează în mod adecvat de către universitățile tradiționale, aceste discipline pot fi studiate cu ușurință prin programe de licență la o distanță de Universitatea Selinus. În mod normal, cerințele pentru exercitarea unei profesii în domeniul medicinei naturale depind de legile unei singure țări. -

Londra, Regatul Unit +1 Mai mult

În acest program de doctorat, cercetarea tezei ar trebui să ofere cele mai actuale informații, cunoștințe și aplicații în domeniul geneticii. În zilele noastre, cheia unei probleme care afectează neuronii, celulele și / sau cancerul se poate afla în cercetarea celulară și genetică. -

Londra, Regatul Unit +1 Mai mult

Teza acestui program de doctorat ar trebui să ofere informații originale despre microbiologie și imunologie pentru profesioniștii din domeniul sănătății. Pentru investigarea bolilor infecțioase emergente, microscopie, tehnologie ADN recombinantă, domenii în clasificarea microbiană, boli infecțioase, rezistență la antibiotice, imunologie și utilizări industriale ale microbilor. -

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
Londra, Regatul Unit +1 Mai mult