Compară Studii de Doctorat în Biologie Online in Italia 2022

Un Doctorat este un studiu foarte avansat care îi ajută pe absolvenți să devină experți într-un anumit domeniu. Terminarea unui astfel de program îi ajută pe studenți să fie mai bine calificați pentru cariera pe care o aleg, dar și pentru alte activități profesionale pe care le-ar putea avea.Biologia este studiul tuturor formelor de viață și a modului în care acestea convertesc… Citeste mai mult

Biologia este studiul tuturor formelor de viață și a modului în care acestea convertesc și consumă energie pentru a supraviețui și pentru a-și menține stabilitatea. Domeniile studiilor biologice sunt clasificate în funcție de tipul de organisme și de complexitate, precum și de metoda de studiu.

Italia, oficial Republica Italiană, este o republică parlamentară unitară în cadrul Uniunii Europene, situată în sudul Europei. La nord, se învecinează cu Franța, Elveția, Austria, Slovenia și-a lungul Alpi.

Contactează Universități de Top Studii Doctorale în Biologie Online in Italia 2022

Bologna, Italia +1 Mai mult

În lumea modernă, oamenii doresc să ducă un stil de viață sănătos. În științele naturii, există multe terapii care nu se adresează în mod adecvat de către universitățile tradiționale, aceste discipline pot fi studiate cu ușurință prin programe de licență la o distanță de Universitatea Selinus. În mod normal, cerințele pentru exercitarea unei profesii în domeniul medicinei naturale depind de legile unei singure țări. -

Bologna, Italia +1 Mai mult

În acest program de doctorat, cercetarea tezei ar trebui să ofere cele mai actuale informații, cunoștințe și aplicații în domeniul geneticii. În zilele noastre, cheia unei probleme care afectează neuronii, celulele și / sau cancerul se poate afla în cercetarea celulară și genetică. -

Bologna, Italia +1 Mai mult

Teza acestui program de doctorat ar trebui să ofere informații originale despre microbiologie și imunologie pentru profesioniștii din domeniul sănătății. Pentru investigarea bolilor infecțioase emergente, microscopie, tehnologie ADN recombinantă, domenii în clasificarea microbiană, boli infecțioase, rezistență la antibiotice, imunologie și utilizări industriale ale microbilor. -

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
Bologna, Italia +1 Mai mult