Doctorat în marketing
Atlantic International University
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Honolulu, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
Contactează şcoala
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
USD 13.500 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Program Pedagogic Online: 13.500,00 USD / Program online Andragogic: 8.500,00 USD
Introducere
Atlantic International University","author_url":"","source":""}" />
Doctor of alt = "Marketing la AIU
Obiectivul doctorului în alt = "Marketing (doctorat) este de a ajuta studenții să se pregătească pentru o carieră în marketing, oferind instrumentele și cunoștințele potrivite. De asemenea, având un doctorat, studenții pot alege să facă cercetări academice sau să predea în domeniul ales. alt = "Programul de marketing este conceput pentru a avansa dezvoltarea profesională a experților alt =" Absolvenți în marketing și profesioniști în domeniul alt = "Marketing, extinzându-și cunoștințele și dotându-i cu cercetări și procese largi alt =" Abilități de marketing, permițându-le o contribuție cheie de conducere la domeniile lor alese.
Urmăriți și aflați mai multe despre AIU astăzi!
Atlantic International University - O schimbare culturală în educație. din AIU pe Vimeo.
Atlantic International University","author_url":"","source":""}" />
Admitere
Curriculum
Diploma de doctorat în educație a AIU face un pas mai departe, permițând studenților să studieze și să cerceteze mai multe domenii cheie ale informaticii pentru a dezvolta o bază unică de cunoștințe practice și teoria informaticii.
Programul AIU pentru învățarea la distanță în cadrul programului de învățământ va fi un program personalizat, conceput doar pentru dvs. de către dvs. și de către consilierul dvs. Această flexibilitate pentru a vă satisface nevoile este rar întâlnită în alte programe de învățământ la distanță. Programul nostru nu presupune ca fiecare elev să studieze aceleași subiecte și să folosească aceleași cărți și alte materiale de învățare ca și ceilalți studenți. În schimb, programele noastre de doctorat online sunt concepute doar pentru dvs. Acestea sunt concepute individual pentru a vă satisface nevoile și pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele profesionale și personale.
Important: Mai jos este un exemplu de subiecte sau domenii pe care le puteți dezvolta și lucra în timpul studiilor. În niciun caz nu este o listă completă sau necesară, deoarece programele AIU nu urmează un curriculum standardizat. Este menit doar ca punct de referință și exemplu. Doriți să aflați mai multe despre proiectarea curriculumului la AIU? ( Curs și curriculum )
Cursuri de bază și subiecte în marketing
- Echitate de marcă și echitate de client
- Construirea relațiilor în comunitățile virtuale
- Managementul relațiilor cu consumatorii
- Expertiza web
- Prelucrarea informațiilor în medii online
- Impactul evenimentelor de viață asupra comportamentului consumatorului
- Garanții de servicii
- Managementul vânzărilor
- Managementul marketingului
- Subiecte avansate în comerț cu amănuntul
- Servicii de marketing
- Reducerea și externalizarea organizațională
- Selecția site-ului de vânzare cu amănuntul
- Calitatea relației
- Marketing și vânzări antreprenoriale
- Instrumente de marketing Fundamente și aplicații
- Luarea deciziilor clientului
- Marketing direct
- Marketing pe internet
- Marketing strategic
- Marketing international
- Strategia de marketing a mărcii
- Managementul și strategia promovării
- Probleme și strategii de marketing global
- Marketing de servicii și servicii profesionale
- Strategie de marketing
- Teoria marketingului și modelele de marketing
- Analiza constructiei de marketing
- Tehnici avansate de cercetare de marketing
- Strategie de marketing multicanal
- Capitalul internațional al mărcii
- Managementul distribuției internaționale
- Avantaj pionier
- Responsabilitatea socială a întreprinderilor
- Satisfacția clienților și performanța firmelor
- Eșecul și recuperarea serviciului
Cursuri de orientare
- Comunicare și investigație (CV-ul complet)
- Teoria organizației (Portofoliu)
- Educație experimentală (autobiografie)
- Evaluarea academică (chestionar)
- Fundamentul cunoașterii (graficul de integrare)
- Principiile Fundamentale I (Filosofia Educației)
- Evaluare profesională (matrice de autoevaluare)
- Dezvoltarea studiilor universitare (Garanția unui grad academic)
Proiect de cercetare în marketing
- Proiectul de Disertație Doctorală
- MBM900 Propunere de doctorat
- MBM902 Disertație Doctorală (15.000 de cuvinte)
- Publicație: Fiecare absolvent de doctor în marketing este încurajat să își publice lucrările de cercetare fie online, în domeniul public, fie prin intermediul revistelor și periodicelor profesionale din întreaga lume.