Diploma de nivel 7 în managementul afacerilor

Generalități

Programul de descriere

Diploma de nivel 7 postuniversitar în managementul afacerilor din Rețeaua de resurse de învățare (LRN) a fost concepută pentru a vă dezvolta abilitățile și cunoștințele de management. Prin urmare, vă va spori perspectivele de carieră și va duce direct la etapele avansate ale programelor de MBA și de masterat.

Calificarea este evaluată prin atribuire, astfel încât să vă puteți alătura și să vă finalizați studiile oricând, fără a fi limitat la anul universitar.

Cursul este destinat directorilor și managerilor superiori sau intermediari ai organizațiilor din sectorul privat și public care doresc să obțină o calificare la nivel postuniversitar.

Brainstorming over paper

Conţinut

Diploma LRN Nivelul 7 în Managementul Afacerilor este alcătuită din cinci unități:

  • Strategie de afaceri, planificare și management (20 de credite)
  • Resurse financiare și managementul performanței (25 de credite)
  • Conducere, schimbare și management al persoanelor (25 de credite)
  • Strategie corporativă, guvernanță și etică (25 de credite)
  • Metodologia cercetării și aplicarea acesteia la marketing (25 de credite)

Cerințe de intrare

Trebuie să aveți una dintre următoarele:

  • o diplomă întâi în afaceri, management sau subiecte conexe
  • o calificare de nivelul 6, de exemplu, o diplomă în management sau alte calificări internaționale echivalente recunoscute în Regatul Unit
  • cel puțin cinci ani de experiență de muncă relevantă (plătită și / sau neplătită) cu niveluri de responsabilitate, participare și / sau realizarea unei game de calificări profesionale relevante

De asemenea, trebuie să aveți o capacitate de vorbire, ascultare, citire și scriere în limba engleză, care este proporțională cu nivelul CECR B2 (sau echivalent).

Ce este inclus?

Unitățile sunt predate prin zona noastră de predare printr-un amestec de prelegeri înregistrate și live, împreună cu texte și exerciții esențiale de lectură. Veți avea un tutor personal care este un expert subiect pe care îl puteți contacta dacă aveți întrebări.

Deoarece este livrat prin zona noastră de predare, veți obține, de asemenea, acces gratuit la trusa de instrumente a managerului și la secțiunile eficiente privind abilitățile de învățare, împreună cu intrarea pe forumul de discuții al studenților.

Taxele de marcare a atribuirii LRN sunt incluse în prețurile noastre. Tot ce aveți nevoie este inclus; nu există taxe suplimentare.

Obiective

Strategie de afaceri, planificare și management

Această unitate își propune să vă ofere o înțelegere strategică a:

  • natura, domeniul de aplicare și nevoia de gestionare și planificare strategică a afacerilor în organizațiile internaționale de profit și non-profit.
  • o gamă de modele, concepte și instrumente clasice și contemporane în strategia și planificarea afacerii.
  • procesele prin care organizațiile își identifică și își dezvoltă obiectivele și valorile.
  • impactul factorilor politici, economici, sociali, tehnologici, de mediu și juridici.
  • forțele cheie care reprezintă atât oportunități, cât și amenințări la adresa organizațiilor, fie cu scop lucrativ, fie fără scop lucrativ.
  • procesul de strategie pentru ca o organizație să obțină un avantaj competitiv.
  • provocările viitoare care afectează managementul și planificarea strategică a afacerii.

Resurse financiare și managementul performanței

Această unitate își propune să vă ofere o înțelegere strategică a:

  • cum să utilizați situațiile financiare pentru a evalua performanța și să înțelegeți limitele unei astfel de analize.
  • modul de utilizare și evaluare a eficacității informațiilor contabile de management în planificarea și controlul resurselor unei organizații.
  • modul de evaluare critică și evaluare a metodologiei contabile de management contemporane pentru a sprijini gestionarea și controlul eficient al resurselor.
  • modul de identificare și evaluare critică a gestionării și performanței resurselor tangibile și intangibile în strategia și planificarea de afaceri.
  • obiective organizaționale și finanțare alternativă, disponibile pentru a finanța realizarea acestor obiective.
  • cum se utilizează date financiare, tehnici și instrumente pentru a evalua deciziile de capital pe termen lung.
  • aspectele internaționale ale strategiei financiare.
  • sursele și consecințele riscului pentru organizații și know-how-ul acestor riscuri pot fi gestionate.

Conducere, schimbare și management al oamenilor

Această unitate își propune să vă ofere o înțelegere strategică a:

  • contribuția pe care angajații unei organizații o pot aduce la avantajul competitiv și avansarea viziunii și valorilor strategice.
  • să poată aplica strategii adecvate pentru resurse, reținere și dezvoltare a persoanelor.
  • strategii pentru îmbunătățirea angajamentului și angajamentului angajaților în cadrul unei organizații.
  • valoarea potențială a abordărilor de leadership legate de munca de înaltă performanță (HPW) la toate nivelurile organizației (strategice, manageriale și operaționale / tactice).
  • să fie capabil să implementeze teoriile, conceptele și tehnicile asociate schimbării organizaționale.
  • cum să aplicați capabilitățile asociate cu gestionarea eficientă a schimbării și să puteți maximiza contribuția oamenilor, în cadrul unei culturi HPW.

Strategie corporativă, guvernanță și etică

Această unitate își propune să vă ofere o înțelegere strategică a:

  • cum să analizăm mediul de afaceri și dezvoltarea unei organizații de afaceri care operează în întreaga lume.
  • relațiile dintre resursele, produsul / serviciile unei organizații și mediul său.
  • cum să evaluați etica afacerilor dintr-o perspectivă mondială.
  • conceptele și perspectivele guvernanței corporative într-o organizație care operează în întreaga lume.
  • impactul responsabilității corporative sociale și de mediu asupra organizațiilor.
  • modul în care organizațiile gestionează guvernanța corporativă și etica pentru a atinge obiectivele corporative.
  • modul de implementare și monitorizare a problemelor etice și de guvernanță în dezvoltarea unei strategii corporative adecvate.

Metodologia cercetării și aplicarea acesteia la marketing

Această unitate își propune să vă ofere o înțelegere strategică a:

  • rolul metodelor de cercetare, așa cum sunt utilizate în afaceri.
  • modul de cercetare a metodologiilor care se referă la cercetarea în afaceri.
  • modul de dezvoltare a proiectelor de cercetare din perspective cantitative și calitative.
  • cum să stabiliți obiective de cercetare și să planificați un proiect de cercetare.
  • managementul, teoria afacerilor și marketingului și literatura relevantă din surse variate care contribuie la proiectul de cercetare.
  • modul de determinare a unei probleme specifice de cercetare legate de marketing, stabilirea obiectivelor cercetării, planificarea și realizarea unui proiect de cercetare, analiza critică și evaluarea dovezilor și raportarea constatărilor și rezultatelor.
  • modul de proiectare a sondajelor de colectare a datelor din perspective cantitative și calitative, evaluarea metodologiilor de cercetare contrastante și determinarea celor mai bune abordări pentru a obține datele necesare.
  • modul de redactare a rezultatelor proiectului ca raport de consultanță în afaceri.

Cum studiez și cât durează?

Calificarea este predată online, astfel încât să puteți începe în orice moment, deoarece nu sunteți restricționat de termenele de termen. Veți primi datele de conectare și parola pentru Zona de predare imediat ce am primit plata.

Timpul necesar în practică depinde de dvs. și va varia în funcție de angajamentul dvs. și de cât de ușor vi se pare să studiați. Diploma va dura în mod normal între șase luni și un an pentru a fi finalizată.

Cum se evaluează?

Toate cele cinci unități sunt evaluate fiecare printr-o sarcină scrisă de 3.500 de cuvinte, care poate fi trimisă oricăreia dintre cele patru ferestre de marcare pe tot parcursul anului.

Ultima actualizare Nov 2020

Despre facultate

iQualify UK is a UK registered organisation which was founded to provide the best in education through courses and qualifications for those previously excluded on grounds of finance or the need to wor ... Citeste mai mult

iQualify UK is a UK registered organisation which was founded to provide the best in education through courses and qualifications for those previously excluded on grounds of finance or the need to work rather than study. Citește mai puţin