Programul de descriere
Industria suedeză a jocurilor crește rapid, iar nevoia de specialiști în marketing și profesioniști în comunicare cu cunoștințe relevante în domeniu este mare. Creșteți-vă setul de abilități și câștigați noi competențe în cadrul marketingului jocurilor.
Futuregames Games Marketer este un nou curs de diplomă dezvoltat în strânsă colaborare cu industria suedeză a jocurilor - pentru a vă oferi setul de abilități de care aveți nevoie pentru a începe să lucrați în cadrul marketingului și comunicațiilor la un studio de jocuri sau la o altă companie legată de jocuri. Cursul este conceput pentru oricine care lucrează astăzi în domeniul comunicațiilor sau al marketingului, care caută să intre în industria jocurilor și în domeniile conexe. La finalizare, veți fi un nou jucător cheie atractiv pentru una dintre numeroasele companii de jocuri din Suedia și nu numai.
Industria jocurilor din Suedia a crescut cu 33% în 2018 și va continua să crească. Studiourile suedeze de jocuri au nevoie de mai mult talent de marketing pentru a continua să crească și să concureze la nivel global, dar în prezent le este greu să găsească abilitățile potrivite în Suedia.
Changemaker Educations și Futuregames , împreună cu studiouri de jocuri partenere, sunt mândri să prezinte un nou curs online de 15 săptămâni în domeniul Marketingului jocurilor. Primul de acest gen din Suedia. Futuregames Games Marketer este un învățământ profesional superior (YH-utbildning), iar studenții sunt eligibili pentru CSN.
CASĂ DESCHISĂ ONLINE LA Futuregames SUEDIA, 2 MARTIE 17.30 (CET)O seară plină de inspirație și informații despre toate programele noastre la Futuregames Sweden
Stockholm - Boden - Skellefteå - Karlstad
Începem la ora 17.30 (CET) cu o prezentare a programelor noastre pentru jocuri de artă, programare de jocuri, design de jocuri, jocuri independente, design de jocuri mobile, teste UX și QA / joc la cele patru școli din Suedia. După introducere, veți avea șansa să puneți întrebări studenților și profesorilor noștri despre programele specifice, care vă interesează cel mai mult.
Data: 2 martie 2021
Ora: 17.30 (CET)
Locul: online - linkul către eveniment va fi trimis prin e-mail cu o zi înainte
ÎNREGISTRĂ-TE AICI !Gaine noi abilități în marketingul jocurilorParticipând la Futuregames Games Marketer veți afla mai multe despre industria jocurilor, marketingul jocurilor și gamificarea ca metodă de comunicare. Veți afla de la profesioniștii din industrie despre marketingul de marcă și produs în industria jocurilor, importanța strategiilor de achiziție a utilizatorilor și metodologiile de perspectivă pentru consumatori, precum și optimizarea căutării în magazinul de aplicații (ASO) pentru a crește succesul unei aplicații de jocuri pe aplicația mobilă magazine. La sfârșitul cursului, veți lucra la elaborarea unui plan de marketing pentru un joc pentru a vă prezenta noile cunoștințe în cadrul marketingului jocurilor și veți primi coaching și feedback direct de la profesioniștii din industrie.
Cursul va avea loc de la distanță, cu prelegeri și coaching disponibile online. Două prelegeri online vor avea loc în fiecare săptămână, iar grupuri de studiu formate din 3-4 studenți vor fi înființate pentru a lucra la sarcinile cursului pe tot parcursul cursului. La începutul cursului, vor fi stabilite planuri individuale de studiu pentru fiecare student. Cursul se încheie cu una până la două zile de prezentări, antrenor și o încheiere la școala noastră de pe Södermalm din Stockholm. (Declinare de responsabilitate: întâlnirea fizică la sfârșitul cursului s-ar putea schimba ca urmare a noilor recomandări din partea autorității de sănătate publică (Folkhälsomyndigheten)).Upskilling pentru profesioniștii în comunicareAcest curs se adresează celor care lucrează deja în cadrul comunicațiilor și / sau marketingului, dar care doresc să facă următorul pas, concentrându-se pe industriile legate de jocuri. În timp ce mulți profesioniști în comunicare văd mai puține oportunități de lucru ca urmare a pandemiei și ar putea rămâne fără un loc de muncă sau sarcină, industria jocurilor de noroc este înfloritoare și are nevoie de mai mult talent.
Futuregames Games Marketer este o oportunitate de a vă pregăti pentru industria jocurilor de noroc ca angajat valoros și / sau consultant. După cincisprezece săptămâni, veți câștiga o nouă competență în cadrul metodologiilor și rolurilor din industria jocurilor, cum ar fi „Marketing de produs”, „Achiziție utilizator” și „Optimizare App Store”.„Industria suedeză a jocurilor video este vibrantă, diversă și în creștere, iar companiile suedeze de jocuri au nevoie de talent de marketing mai divers pentru a sprijini creșterea locală și internațională. Astăzi, nu există suficienți specialiști în marketing cu experiență în industria jocurilor în Suedia, ceea ce înseamnă că, pentru Star Stable, ne umplem frecvent echipa de marketing cu talente cu experiență din străinătate. Piața globală a jocurilor video se îndreaptă spre o industrie de 160 de miliarde de dolari în anul următor, Suedia având peste 300 de studiouri de dezvoltare a jocurilor care creează conținut pentru publicul global. Construirea unui ecosistem de talente de marketing pentru jocuri mai mare și mai experimentat în Suedia este o oportunitate excelentă pentru industrie ”.
- Tabitha Hayes, director de marketing, Star Stable Entertainment.Futuregames a fost numită a doua cea mai bună școală din lume în cadrul dezvoltării jocurilor, de doi ani consecutivi, de către The Rookies. Acum ne extindem atenția pentru a acoperi mai multe roluri cheie în industria jocurilor. Nevoia de mai mulți profesioniști în marketingul jocurilor a fost atestată de profesioniștii din marketing în studiouri de jocuri de top precum Star Stable, Avalanche Studios Group, Paradox Interactive, Raw Fury și Fast Travel Games.Futuregames jocuri Futuregames vă oferăEducație online - cu o întâlnire la fața locului la sfârșitul cursului la unul dintre hub-urile / școlile noastre din Stockholm, Boden, Karlstad sau SkellefteåPrelegeri inspirate de profesioniști din industria jocurilorMaterial de instruireMentorat de către oameni din industriePlanul cursului:Introducere în industria jocurilor, marketingul și gamificarea jocurilor, 5 YHP
Marketing de marcă și produs, 10 YHP
UA / Achiziție utilizator și informații despre consumatori, 10 YHP
ASO - App Store Search Optimization, 10 YHP
Proiect - Plan de marketing, 15 YHPDupă finalizarea cursului, veți avea noi competențe și abilități în:Metode și instrumente legate de rolul de Marketer de jocuri în industria jocurilor
Utilizarea analizei produsului și a utilizatorilor în industria jocurilor
Cunoștințe pentru a dezvolta mesaje de marketing și activități adaptate publicului țintă
Utilizarea optimizării căutării în magazinul de aplicații pentru a crește căutarea unui joc sau a altei aplicații și rata de conversație pe piețele mobile
Capacitatea de a dezvolta și implementa planuri de marketing pentru un joc sau alt produs legat de jocDe ce trebuie să aplice?Deoarece prelegerile vor fi în limba engleză, sunt necesare eng 6 / B sau cunoștințe echivalente.
Mai mult, este necesar ca cel puțin doi ani de experiență profesională conexă să fie acceptate la curs. Prin relații înțelegem experiența în domeniul comunicării și / sau al marketingului.
Vă rugăm să încărcați diploma de la liceu, CV-ul / scrisoarea personală sau orice alte certificate care arată experiența dvs. în cadrul comunicărilor și / sau marketingului.
Test special pentru selecția candidaților
Dacă numărul candidaților eligibili depășește numărul de locuri disponibile pe parcurs, se va face o selecție pe baza unui test special (särskilt prov) format din 6 întrebări.
Testul este voluntar și va fi punctat. Răspunsul la întrebările de mai jos vă va crește șansele de a fi admis la educație. În prezent avem 30 de locuri disponibile. Testul constă din șase întrebări și este o autoevaluare. Gândiți-vă la experiențele și cunoștințele dvs. din trecut relevante pentru curs. Proba scrisă poate da maximum 30 de puncte.
Testul scris este încărcat împreună cu aplicația dvs. la YH-antagning.se sub formă de PDF și ar trebui să fie denumit după cum urmează: prenume_nume
Mult noroc!
Întrebări
Răspunsurile dvs. ar trebui să fie cât mai scurte și mai inteligente posibil. Un maxim de jumătate de A4 pe întrebare și maximum cinci (5) pagini în total (cu o dimensiune a fontului de 11 puncte). Dacă există zone cu care nu ați fost în contact mai devreme, nu trebuie să răspundeți la acea / acelor întrebări.Ce experiență / cunoștințe din trecut aveți despre jocuri și / sau gamificare?
Ce experiență / cunoștințe din trecut aveți cu privire la strategiile de marketing?
Ce experiență / cunoștințe din trecut aveți despre analiza produsului?
Ce experiență / cunoștințe din trecut aveți cu privire la analiza de marketing?
Ce experiență / cunoștințe din trecut aveți despre optimizarea căutării în App Store și / sau optimizarea motorului de căutare?
De ce vrei să fii acceptat la „Jocuri de marketing” la Changemaker Educations / Futuregames ?