Citește Descrierea Oficială

INTRODUCERE

Pe piețele din ce în ce competitive, marketing sportiv a devenit un domeniu de mare impact pentru succesul in afaceri. Ca urmare, educația profesioniștilor din acest sector este în creștere ca urmare a cererii de specialiști în marketing sportiv, atât în ​​companii de afaceri, în sport fundații, asociații, federații și organizații.

Acest Diploma de studii postuniversitare vă oferă cu instrumentele și cunoștințele necesare pentru dezvoltarea ta ca un profesionist de marketing sportiv.

ITINERAR ACADEMIC

Aveți opțiunea de a studia module separat, ca cursuri de scurtă durată, de specialitate. În acest fel, puteți câștiga credite pentru a obține diploma de studii postuniversitare. Puteți obține Master of Sports Management (60 ECTS) prin completarea acestui program, Diplomă de studii aprofundate în Sport Management (32 ECTS, în orice modalitate), un modul de electivă și proiect final de master într-o perioadă maximă de 3 ani de la începerea primului modul. Și puteți obține Master of Sports Marketing & Sponsorizare (60 ECTS), prin completarea acestui program, Diploma de Studii Postuniversitare în Sponsorizare (27 ECTS, on-line), un modul de electivă și de masterat proiect final în termen de maximum de 3 ani de la începerea primului modul.

Acest program de studii postuniversitare este pentru tine, dacă:

  • Ești un (ex) atlet căutați formare și certificare în marketing sportiv pentru a da un impuls carierei tale.
  • Lucrați într-un mediu de afaceri și / sau de sport, și doresc să se specializeze în marketing sportiv.
  • Vrei să completeze educatia ta cu un program de studii postuniversitare de specialitate în marketing sportiv.

REZULTATELE ÎNVĂȚĂRII

  • Intelege, analiza și punerea în aplicare a strategiilor de marketing, strategii de dezvoltare, de lansare și poziționarea de produse noi.
  • Ia decizii în legătură cu componentele produsului, pret, distributie si comunicare.
  • Înțelegerea de analiză și diagnostic instrumente calitative și cantitative de cercetare de piata sport.
  • Intelege, analiza și evalua rolul comunităților digitale și sociale mass-media în cadrul organizațiilor sportive.
  • Interpreta situațiile financiare ale unei organizații sportive. Optimizarea gestionarea unui eveniment sportiv facilitatile si

BENEFICII

  • Learning 3.0: orar flexibil, diferite de învățare și medii tehnologice.
  • De clasă mondială facultate: interacțiunea cu profesori experți și profesioniști din industrie.
  • Instrumente de colaborare, pentru grupuri de lucru, comunicare și dezbatere.
  • Industria sport orientate: se apropie de instruire din sectorul de afaceri pentru industria de sport.
  • Învățarea pe baza experienței: concepute pentru a îmbunătăți profesionalism.

oportunități profesionale

  • Sport Marketing și sponsorizare (privat și companiilor publice).
  • Publicitate și Brand Dezvoltare / Branding (agentii de publicitate si agentii de media).
  • Sport Concurență (cluburi sportive profesioniste și organizatorii de evenimente).
  • Conducere și de management (federațiile, asociațiile sportive, ONG-uri și fundații).
  • Sport Consulting (inițiative private de afaceri). Sport Jurnalism (agentii de media si mass-media).

Virtual Campus

Ca un student de Diploma de Studii Postuniversitare în Sport Marketing, veți avea acces exclusiv la platforma de învățare care vă permite să monitorizeze progresul academic 24 ore pe zi de oriunde din lume. Campusul oferă un mediu virtual de colaborare între profesori, tutori și studenți care facilitează e-mail, chat-uri, cărți, articole, studii de caz, simulari, experiente, site-uri, blog-uri și o bibliotecă video. Veți avea o gamă largă de instrumente la dispoziția dumneavoastră pentru a face experiența de învățare interactivă, plină de satisfacții și complete.

Program predat în:
Engleză
Spaniolă

Vezi 3 mai multe cursuri de la Johan Cruyff Institute »

Acest curs este Online
Start Date
Sept. 16, 2019
Duration
6 luni
Part time
Price
4,010 EUR
€ 3.875.-
După locații
După dată
Start Date
Sept. 16, 2019
Termen limită de aplicare

Sept. 16, 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date