Diplomă de master în educație și a noilor tehnologii

Generalități

Programul de descriere

program de formare pentru profesori, cercetători și cadre didactice, cu scopul de a permite cunoașterea și utilizarea noilor tehnologii de comunicare și informare, precum și noi modele de formare e-learning și b-learning-ului, în beneficiul activități de formare în noile contexte educaționale.

Prin urmare, intenționează să formeze un profesor care știe, să își asume și să se adapteze noilor tehnologii la nevoile lor de predare și de cercetare.

În același timp, încearcă să aprofundeze cunoașterea posibilităților oferite de curente și emergente, pentru a găsi noi modalități de obținere și de gestionare a tehnologiei informației în mediile educaționale.

Maestru conceput cu scopul de a explora potențialul noilor tehnologii în uz didactic și de cercetare, în cadrul învățământului superior.

Acest program de formare, al cărui obiectiv principal este acela că "studentul, să ia și să se adapteze noilor tehnologii la nevoile lor de predare și de cercetare."

Adresat

Gradul de Master în Educație și noi tehnologii este de investigație în natură, în principal, abordarea absolvenților (absolvenți, absolvenți și titulari de diplomă) din ramura de Științe Sociale și Drept, în scopul de a obține suficientă expertiză pentru îndeplinirea corespunzătoare a funcțiile unui expert în educație și noile tehnologii.

Este important să se clarifice faptul că acest program de formare nu necesită experiență anterioară în domeniul educației, ci își propune să ofere studenților o formare cuprinzătoare, în mod progresiv și eficient, începând cu stabilirea cunoașterea noilor tehnologii aplicate la educație.

Din cauza naturii inovatoare a programului de formare și de a utiliza mai bine același nivel B1 Engleză (B Difuzor independent / B1 Prag) Cadrului european comun de referință pentru limbi (McRel) este recomandată.

Obiectivul principal al Master

UDIMA, Universitatea orientată în mod specific la utilizarea sistemului de evaluare și metodologia asociată cu învățarea la distanță și TIC, ea a conceput acest masterat, cu scopul de a explora potențialul noilor tehnologii în scopuri didactice și de cercetare în cadrul cadrul învățământului superior.

Obiectivul principal al programului este acela de a permite studenților să stăpânească în mod adecvat toate cunoștințele necesare pentru a le permite să își îndeplinească cu succes de garanție pentru munca lor ca fiind legate atât de predare și de cercetare, oferind atât sarcina de dezvoltare profesională liniile lor de muncă, precum și proiectarea programelor de formare, producția de materiale didactice, de studiu și de cercetare aplicată tehnologiei educaționale, în scopul de a mai târziu activitățile didactice și de cercetare.

inovatoare și internaționale

Creșterea tehnologiei informației și a comunicațiilor, dezvoltarea telematicii și a transformării experimentate prin tehnici audiovizuale și de construcție și de reproducere a imaginii au, în consecință, o reînnoire radicală în tehnicile de tratare și de management informații. Acest lucru are consecințe ale tuturor ordine în lumea educației, precum și în domeniul cercetării. Acest lucru necesită oameni de știință și educatori pentru a absorbi și de a încorpora noi tehnologii și concepte specifice, în scopul de a aduce activitățile educaționale și de cercetare la înălțimea de ori.

Prin urmare, scopul Master în Educație și noilor tehnologii este de a promova formarea inițială și actualizarea acelor profesori practicanți și personalul din sectorul educațional care doresc sau au nevoie de un training la nivel avansat cu privire la oportunitățile educaționale și de cercetare la tehnologia educațională.

Bazat pe competențele cuprinse în curriculum-ul aprobat și dezvoltarea de acțiuni de mobilitate și a activităților educaționale conținute în acestea, este mai ușor pentru studenții care participă la diverse rețele naționale și internaționale.

Participarea la aceste rețele - prin intermediul Biroului de Relații Internaționale la Universitatea - garantează noastră interacțiunea studenților în calitate de observatori și colaboratori specifici în cadrul diferitelor grupuri de cercetare și resurse de consultanță asociate cu inovația tehnologică și pedagogică și de cercetare care Universitatea are acces ca partener sau participă în calitate de președinte al acestuia; Fundația Europeană pentru Calitate în E-Learning (EFQUEL), Distanța europeană și E-Learning Network (EDEN), European University Association (EUA), Asociația GUIDE, Asociația Națională a Centrelor de învățare la distanță (ANCED), Fundația Guvernului Spaniei pentru proiecția internațională a universităților spaniole (Fundația Universidad.es), cât și prin președinția Comisiei UDIMA E-Learning al Asociației Naționale a Internet (ISNA).

Programul [60 de credite]

Gradul de Master în Educație și noilor tehnologii cuprinde 60 de credite ECTS distribuite după cum urmează:

  • disciplinele obligatorii: 42 ECTS
  • Electives: 6 ECTS
  • Proiect de Master se încheie: 12 ECTS
  • TOTAL: 60 ECTS

Setul de subiecți incluși în acest curriculum sunt structurate în trei module diferite de formare: Tehnologia modulului Acesta include studiul subiecților Tehnici avansate de învățare online, Innovations E-Learning, Cercetare aplicată în domeniul tehnologiei educaționale, mediile de colaborare, E-Portofolii, Metaversos, medii virtuale de învățare și Open Content. Aceste materiale prevăd studiu, experimentare, inovare și cercetare aplicată la utilități și a potențialului tehnologic-pedagogic că aceste instrumente telematică prezente în educația globală.

În modul educație Tehnicile sunt stabilite ca subiecte de studiu subiecte Tendințe educaționale pentru secolul XXI, noi modele și resurse în predare și modele industriale Programe de instruire E-Learning și B-Learning permite studenților să dobândească o imagine de ansamblu a teoriilor și avansat asociată cu aplicarea noilor tehnologii pentru societatea informațională Educație și cele considerate ca fiind noi tendințe educaționale pentru secolul XXI.

O modul de comunicare Acesta prezintă trei subiecte diferite; Mobile Learning, Media și rețelele sociale și bloguri. Aceste materiale sunt destinate să ofere studenților cu Master cunoștințe eficiente și practice cu privire la modurile în care se poate dezvolta interacțiunea și fluxurile de comunicare în orice proces de predare-învățare on-line. Studierea de noi modalități de transmitere a cunoștințelor prin diferite canale de comunicare, dispozitive și mass-media care pot genera comunități inovatoare de învățare.

Odată ce depășite prin valorificarea subiectele modulelor obligatorii, elevii vor desfășura în mod obligatoriu Teză de master în cazul în care a pus în joc noile lor competențe și abilități prin realizarea unui proiect de cercetare, fie prin dezvoltarea unei B-Learning curriculum sau E-Learning sau de cercetare aplicate Tehnologii emergente studiate în diferite opționale ,, permițând astfel un nivel ajustat final al achiziției practicii necesare pentru efectuarea evaluării lor taxelor.

Recunoaștere

din titlu oficial

Studenții care îndeplinesc cerințele UDIMA vor fi acordate Gradul de Master în Educație și al noilor tehnologii predate de UDIMA, pe lângă titlul de Master Professional eliberat de Centrul pentru Studii Financiare.

UDIMA Cerinte: Posedă grad, diplomă de colegiu o diplomă de licență sau echivalent.

Ultima actualizare Mart 2020

Bursa de studiu Keystone

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră

Despre facultate

UDIMA, una universidad sin distancias «La UDIMA pretende ser una Universidad sin distancias, en la que aprender haciendo resulte el factor primordial que dote a todos nuestros estudiantes de las comp ... Citeste mai mult

UDIMA, una universidad sin distancias «La UDIMA pretende ser una Universidad sin distancias, en la que aprender haciendo resulte el factor primordial que dote a todos nuestros estudiantes de las competencias precisas para emprender y asegurar su empleabilidad.» La Universidad a Distancia de Madrid (UDIMA) es una institución oficial de enseñanza superior, innovadora, abierta y flexible. Citește mai puţin